Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 1823
Licitació del contracte del servei de manteniment i reparació de les màquines fotocopiadores i fotocopiadores - impressores multifunció de la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a)  Organisme: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques

b)  Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació (UAC)

c)  Obtenció de documentació i informació:

-  Dependència: UAC

-  Domicili: c/ del Palau Reial, 17

-  Localitat i codi postal: Palma 07001

-  Telèfon: 971 177 118

-  Correu electrònic: uac@sghis.caib.es

-  Adreça d’internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

-  Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes

d)  Número d’expedient: CONTR 2018/518

2. Objecte del contracte

a)  Tipus: serveis

b)  Descripció: servei de manteniment i reparació de les màquines fotocopiadores i fotocopiadores - impressores multifunció de la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques

c)  Lloc d’execució/lliurament: als locals que estableix la clàusula 2.1 del Plec de prescripcions tècniques

d)  Termini d’execució/lliurament: 1 any, des de l’1 d’abril de 2018 o bé des de la signatura del contracte si es posterior

e)  Possibilitat de pròrroga: Sí. Una anualitat

f)  CPV (referència de nomenclatura): 503130002

3. Tramitació i procediment

a)  Tramitació: ordinària

b)  Procediment: obert

c)  Criteris d’adjudicació: diversos criteris (segons la lletra A del quadre de criteris d’adjudicació del contracte del Plec de clàusules administratives particulars)

4. Valor estimat del contracte: 35.872,35 €

5. Pressupost base de licitació:

-  Import net: 14.809,62 €

-  IVA: 21%

-  Import total: 17.919,64 €

6. Garanties exigides

a) Definitiva: 5 % del pressupost de licitació

7. Requisits específics del contractista

a). Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: lletres F.0, F.2 i F.3 del quadre de característiques del contracte del PCA.

b). Habilitació empresarial o professional: F.6 del quadre de característiques del contracte del PCA.

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

a). Data límit de presentació: fins a les 14.00 del 16è dia natural comptador des de l’endemà de la publicació de l’anunci de licitació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data d’imposició de l’enviament a l’oficina de correus i anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta en el mateix dia, mitjançant correu electrònic.

b). Modalitat de presentació: la que es detalla en la clàusula 14, d’acord amb la clàusula 13, del Plec de clàusules administratives particulars:

-  Sobre núm. 1: “Documentació general”

-  Sobre núm. 2: “Proposició econòmica”

-  Sobre núm. 3: “Oferta de formació del personal de l'equip de treball”

c) Lloc de presentació:

-  Dependència: UAC de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques

-  Domicili: c/ del Palau Reial, 17

-  Localitat i codi postal: Palma 07001

-  Adreça electrònica: uac@sghis.caib.es

9. Obertura d’ofertes

a) Adreça: c/ del Palau Reial, 17

b) Localitat i codi postal: Palma 07001

c) Data i hora: s’avisarà per correu electrònic o per telèfon

10. Despeses de publicitat:

 Màxim: 400 euros (són a càrrec de l’adjudicatari del contracte)

11. Condicions especials d’execució de caràcter social del contracte: les indicades en la lletra M del quadre de característiques del contracte del Plec de clàusules administratives particulars.

12. Altra informació: Es recomana consultar el perfil del contractant de l’òrgan de contractació al llarg del termini de presentació de les ofertes i fins i tot posteriorment, ja que es pot publicar informació addicional amb motiu de les consultes o sol·licituds d’aclariments dels licitadors.

 

Palma, 15 de febrer de 2018

 La secretària general,

Per delegació de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques (BOIB 101/2015)

 María Begoña Morey Aguirre