Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 1764
Licitació per a l'adjudicació del contracte del servei de lloguer, manteniment i neteja de sanitaris químics a diverses platges de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c. Obtenció de la documentació i de la informació:
d. Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
e. Domicili: Plaça des Born, 15
f. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
g. Telèfon: 971381050
h. Telefax: 971385500
i. Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
j. Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
k. Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d. Número d’expedient: 000226/2018
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: contracte de serveis
b. Descripció de l’objecte: servei de lloguer, manteniment i neteja de sanitaris químics a diverses platges de Ciutadella de Menorca.
c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: NO
d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e. Termini de durada de contracte: 2 anys, a comptar des del dia següent al de la formalització del contracte, el qual s'indicarà en aquest. Terminis d'execució parcials: de l'1 de juny al 30 de setembre (ambdós inclosos) de cada anys de vigència del contracte. No obstant, el termini de finalització del servei de cada any podrà variar en funció de la millora presentada pel licitador de la que es deixarà constància en el document contractual.
f. Admissió de pròrroga: SI. El contracte es podrà prorrogar per un (1) període anual més. El termini de vigència del contracte més les pròrrogues no podrà superar els tres (3) anys.
g. CPV: 44411000-4 «aparells sanitaris» i 90000000-7 «serveis de clavegueram, fems, neteja i medi ambient»
3.- Tramitació, procediment
1. Tramitació: ordinària
2. Procediment: obert
3. Subhasta electrònica: NO
4. Criteris d’adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació i clàusula 3.4, ambdós del plec de clàusules administratives particulars:
- El preu: fins a 80 punts.
- Millora: fins a 20 punts.
4.- Valor estimat del contracte (inclou pròrrogues), sense IVA: 98.575,50 €.
5.- Preu de licitació (que no podran superar les ofertes) sense IVA: 65.717,00 €
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP i mitjançant retenció de preu.
7.- Requisits específics del contractista: Plec de clàusules administratives particulars.
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a. Data límit de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació al BOIB.
b. Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500.
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
1. Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
2. Domicili: Plaça des Born, 15
3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars.
9.- Obertura de propostes:
1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
2. Domicili: Plaça des Born, 15.
3. Localitat: Ciutadella de Menorca.
4. Data: S'anunciarà al perfil del contractant de l'Ajuntament.
5. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 400 €.
11.- Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 15 de febrer de 2018
La secretària,
Caterina Barceló Martí