Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 1763
Licitació per a l'adjudicació del contracte de servei de retirada, dipòsit i custòdia de vehicles de la via pública de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c. Obtenció de la documentació i de la informació:
o Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
o Domicili: Plaça des Born, 15
o Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
o Telèfon: 971381050
o Telefax: 971385500
o Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
o Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
o Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d. Número d’expedient: 000795/2018
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: contracte de servei
b. Descripció de l’objecte: les prestacions del servei consistiran en la immobilització de vehicles, la retirada i el seu transport al dipòsit amb grua i emmagatzematge i dipòsit dels vehicles transportats a l'immoble (dipòsit) municipal.
c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e. Termini d’execució: quatre (4) anys
f. Admissió de pròrroga: Si, per dos (2) períodes anuals més. La duració del contracte amb les pròrrogues no podrà superar els sis (6) anys.
3.- Tramitació, procediment
a. Tramitació: ordinària
b. Procediment: obert
c. Subhasta electrònica: No
d. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
Preu més baix en: - Servei d'inici sense finalitzar, 20 punts
- Desplaçament de vehicles fins a 1.000 metres, 40 punts
- Servei complet, 40 punts
4.- Valor total estimat del contracte (inclou pròrrogues), import sense IVA: 173.553,72 euros
5.- Preu a tant alçat anual màxim. Import: 28.925,62 €, IVA: 6.074,38 €
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: El 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclosa). En qualsevol de les formes regulades en l'article 96.1 TRLCSP
7.- Requisits específics del contractista: Plecs de clàusules administratives particulars
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a. Data límit de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir de l'endemà del dia de la publicació de l’anunci de la licitació al BOIB.
b. Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500.
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
d. Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
e. Domicili: Plaça des Born, 15
f. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Domicili: Plaça des Born, 15.
c. Localitat: Ciutadella de Menorca.
d. Data: la Mesa es reunirà en acte intern per a l’obertura dels «sobres A» un cop conclòs el termini de presentació de proposicions, i en el termini màxim d'un mes. Els «sobres B» dels licitadors admesos s’obriran a continuació en acte públic si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: import màxim 400 € aproximadament.
11.- Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas de presentar-se al·legacions en dit període d'exposició al públic, per l'alcaldia es suspendrà la licitació i el termini de presentació de proposicions fins que aquelles es resolguin.
Ciutadella de Menorca, 15 de febrer de 2018
La secretària,
Caterina Barceló Martí