Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 1770
Resolució del Director General del Servei de Salut de les Illes Balears de 13 de febrer de 2018 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de Cap de Secció de Recursos Humans - Nòmines de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Són Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB n.º 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB n.º 87/2011, d'11 de juny), dicto la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública del lloc  de Cap de  Secció de Recursos Humans -Nòmines de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Son Llàtzer, pel procediment de concurs, d'acord amb les especificacions següents:

1)  Requisits:

Ser personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups  A1, A2 o C1 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana legalment establert. Aquests requisits han de complir-se en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits –que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria-:

a)  Serveis prestats (màxim 60 punts):

–  Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A1 ...0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

–  Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A2 ...0,18 punts per cada mes complet de serveis prestats.

–  Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1...... 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de treball en relació al que s'opta (màxim 60 punts):

–  Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 24 ................ 0,20 punts per cada mes complet.

▫  Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 24..... 0,15 punts per cada mes complet.

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 24 ................... 0,10 punts per cada mes complet.

–  Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al que s'opta, segons el que s'estableixi en aquesta convocatòria (màxim 20 punts)………………………..….. A l'efecte del punt anterior, es considera una altra experiència professional relacionada amb el lloc, la següent:

* L'haver prestat serveis realitzant funcions directament relacionades amb la confecció de la nòmina en el sector públic sanitari.  Es puntuarà a raó de 0,10 punts per cada mes complet treballat.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció justificadament consideri relacionada amb les funcions del lloc.

c)  Formació relacionada amb el lloc al que s'opta (màxim 30 punts):

– Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc al que s'opta especificada a continuació. La valoració de la formació serà de 0,10 punts

A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

* SAP-RECURSOS HUMANS.- Estructura Organitzativa, Administració i Registre de Personal en SAP, Obtenció d'informes i Querys en SAP RRHH.                 

* Gestió de Recursos Humans.  

* Gestió de Seguretat Social.

* Aplicacions de gestió amb la Tresoreria de la Seguretat Social: SILTRA, CRETA, XARXA, etc.

* Gestió d’ IRPF.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció justificadament consideri relacionada amb les funcions del lloc.            

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

* Organitzats o impartits per alguna administració pública o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.

En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic, l'interessat ha d'acreditar aquesta condició.

* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.

 * Realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

–  Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura  i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C1 de català ……………4 punts

–  Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura  i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març)  corresponent al nivell C2 de català ……………5 punts

 (Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que posseeixi el concursant)

– Per tenir el certificat de nivell I (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura  i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març)……………1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)

 

3) Característiques del lloc convocat:

La persona que obtingui el lloc tindrà la dependència -orgànica i funcional- del Cap de Servei de RR.HH. de l'Hospital Son Llàtzer i exercirà les funcions pròpies d'un Cap de Secció de RR.HH. Nòmines de l'Hospital Son Llàtzer, entre elles les següents:

a) Responsabilitzar-se de la coordinació de la gestió integral de les nòmines de la Gerència de l'Hospital Són Llàtzer.

b) Definir i elaborar els processos que es donen en l'àmbit de la gestió dels  recursos humans i que tinguin repercussió en la nòmina, en coordinació amb el Cap de Servei de RRHH.

c) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos que configuren la gestió integral de les cotitzacions i liquidació de quotes a la Seguretat Social.

d) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos que configuren la gestió integral de les retencions d’ IRPF.

i) Responsabilitzar-se de la coordinació de les reclamacions judicials: embargaments, etc.

f) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de  contestació als requeriments  dels Jutjats o/i Agència Tributària.

g) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de gestió de l'acció social i prestacions.

h) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de gestió de la carrera professional.

i) Organitzar, dirigir i supervisar el treball del personal al seu càrrec.

j) Responsabilitzar-se de la formació en el lloc de treball del personal al seu càrrec, Així mateix, responsabilitzar-se que el personal del departament conegui tots els procediments de gestió relacionats amb Nòmines i que actuï d'acord amb les pautes que en ells es defineixin.

k) Responsabilitzar-se del  seguiment pressupostari del capítol I, pel que haurà de coordinar quants  processos siguin necessaris.

l) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de traspàs de Nòmines a Comptabilitat.

m) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada per la Direcció o per la prefectura de servei de la qual depèn.

4) Els aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, ha de presentar-se en el termini de vint dies naturals explicats a partir de l'endemà a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Ha de formalitzar-se en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6) Comissió de Selecció:

Presidenta: Carmen Lliteras Arañó (designat pel director general del Servei de Salut)

Vocals:

–  Veronica Segura Robles (designat pel director general del Servei de Salut)

– Nieves Álvarez Torres, Cap de Servei de RR.HH. (designat pel director gerent del centre o pel secretari general de l'Ib-Salut  en el cas dels Serveis Centrals)

– María Antonia Galmés Bonaz, Cap Secció Assessoria Jurídica (designat pel director de la divisió –o de l'àrea d'adreça- a la qual estigui adscrit el lloc)

Secretaria : Ana Belén Martín García, Cap Secció RR.HH. (designat pel directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

 

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a explicar des de l'endemà a la data de la seva publicació, d'acord amb l'article 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

També pot interposar-se directament un recurs contenciós- administratiu davant l'ordre jurisdiccional contenciós -administratiu en el termini de dos mesos a explicar des de l'endemà a la data de publicació, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós- administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent  interposar

Palma, a 13 de febrer de 2018

El Director General de l'Ib-Salut.

 (P.d. Resolució de la Consellera de Salut de 13 de gener de 2016; BOIB de 21de gener de 2016)

(Fernando Gil Burguera)