Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 1500
Contracte d'obres d'execució del Projecte d'ordenació del trànsit i l'estacionament. Carril bici i remodelació de Jaume I-Ronda Migjorn

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució de l’Ajuntament d’Inca per la qual s’exposa al públic el plec de condicions que han de regir el Contracte d'obres d'execució del Projecte d'ordenació del trànsit i l'estacionament. Carril bici i remodelació de Jaume I-Ronda Migjorn

De conformitat amb el que disposa l’art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de condicions que ha de regir aquesta contractació s’exposa al públic, mitjançant el present anunci, durant el termini de deu dies naturals perquè s’hi puguin presentar reclamacions. Aquest anunci se simultanieja amb els anuncis de licitació, per la qual cosa en el cas que es presentin reclamacions s’actuarà d’acord amb el que preveu l’esmentat precepte legal.

 Inca, 5 de febrer de 2018

El batle-president

 Virgilio Moreno Sarrió

Resolució de l'Ajuntament d'Inca per la qual s'anuncia licitació per a l’adjudicació del Contracte d'obres d'execució del Projecte d'ordenació del trànsit i l'estacionament, carril bici i remodelació de Jaume I-Ronda Migjorn

 1.- Entitat adjudicatària: Ajuntament d'Inca.

Dependència que tramita l'expedient: secretaria de l'Ajuntament.

 2.- Objecte del contracte:

a) Descripció de l'objecte: Execució de les obres del Projecte d'ordenació del trànsit i l'estacionament, carril bici i remodelació de Jaume I-Ronda Migjorn.

b) Lloc d’execució: l’establert en el projecte tècnic i el plec de condicions.

c) Termini d’execució: 3 mesos.

 3.- Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

 4.- Pressupost base de licitació: seixanta un mil nou-cents vuitanta tres euros amb quaranta-set cèntims (61.983,47.- €), IVA exclòs.

5.- Garantia provisional: No s’exigeix.

 6.- Garantia definitiva: 5% del preu d’adjudicació sense IVA.

 7.- Obtenció de documentació i informació:

a) Entitat: Secretaria Ajuntament d'Inca.

b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1. 1er pis. Inca.

c) Localitat i codi postal: Inca, 07300.

d) Telèfon: (871) 914000.

e) Telefax: (971) 880819.

f) Pàgina web: www.ajinca.net (perfil del contractista).

g) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins al darrer dia de l’assenyalat per a la presentació d'ofertes.

 8.- Requisits específics del contractista: els establerts als plecs de condicions.

 9.- Presentació de les ofertes:

a) Data límit de presentació: vint-i-sis dies naturals a comptar des del següent al de la publicació en el BOIB del present anunci de licitació, i de les nou a les catorze hores. En el cas que el darrer dia fos dissabte o festiu s’entendrà prorrogat al dia hàbil següent.

b) Documentació a presentar: l’establerta en el plec de condicions.

c) Lloc de presentació: Registre General del Ajuntament d’Inca. Plaça d’Espanya, núm. 1, planta baixa. Inca.

e) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a comptar des de l’obertura de les proposicions.

f) Admissió de variants: no s'admeten variants o alternatives al projecte.

 10.- Obertura de les ofertes:

a) Entitat: Ajuntament d’Inca.

b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1, 3r pis (saló de plens).

c) Localitat: Inca.

d) Data: dins els set dies següents a l’obertura de la documentació administrativa. Si coincideix amb dissabte, es traslladarà al primer dia hàbil següent.

e) Hora: a les 13 hores.

Això, sense perjudici de la facultat municipal de modificar el dia i hora prèvia comunicació als contractistes, tal com preveu el plec de condicions.

 11.- Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica més avantatjosa.

 12.- Despeses d'anuncis: seran a càrrec de l’adjudicatari fins a un màxim de 1.000 euros.

 Inca, 5 de febrer de 2018

El batle-president

 Virgilio Moreno Sarrió