Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SON SERVERA
Núm. 1569
Licitació del contracte d'obres relatives al "Projecte de millora d'hidrants al municipi de Son Servera"
Per Decret de Batlia núm. 2018-0180, de 8 de febrer de 2018, s’ha aprovat el plec de clàusules administratives particulars que han de regir l’adjudicació, mitjançant procediment obert, un únic criteri d’adjudicació, al preu més baix, i amb tramitació urgent, del contracte d’obres relatives al “Projecte de millora d’hidrants al municipi de Son Servera”, per la qual cosa i en compliment del disposat a l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposa al públic durant el termini de deu dies naturals comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè es puguin presentar reclamacions.
Simultàniament s’anuncia la licitació, per a la presentació de proposicions, si bé la licitació s’ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l’esmentat plec de clàusules administratives.
1. Entitat Adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament de Son Servera.
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria. Contractació.
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Secretaria. Ajuntament de Son Servera.
2) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.
3) Localitat i codi postal: Son Servera 07550.
4) Telèfon: 971 567002.
5) Telefax: 971 568101.
6) Correu electrònic: catalina.servera@sonservera.es
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant: http://www.sonservera.es/
8) Data límit d’obtenció de documents i informació: fins el dia de finalització de la presentació d’ofertes.
d)Núm. d’expedient municipal: expedient de contractació núm. 128/2018
2. Objecte del contracte.
a) Tipus: contracte d’obres.
b) Descripció: contracte d’obres relatives al “Projecte de millora d’hidrants al municipi de Son Servera”
c) Lloc d’execució: ubicacions que consten a la pàgina 11 de la memòria del projecte d’obres aprovat i que regeix aquesta licitació.
d) Termini d’execució: tres mesos des de la signatura de l’acta de comprovació de replanteig.
e) Admissió de pròrroga: no.
f) CPV 45343200-5 treballs d’instal·lació de dispositius contra incendis
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: urgent
b) Procediment: obert
c) Forma: únic criteri d’adjudicació: preu més baix.
d) Criteri d’adjudicació:
CRITERI |
PONDERACIÓ |
---|---|
Oferta econòmica. |
100 punts |
4.Pressupost base de licitació: 77.423,39 euros IVA exclòs.
Import IVA: 16.065,75 euros
Total: 93.489,14 euros
5. Garanties exigides.
Provisional: 2.322,70 euros ( 3% del pressupost de licitació).
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació
6. Requisits específics del contractista.
Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional.
Classificació admesa per acreditar la solvència d’acord amb RD 773/2015*:
Grup: E. Subgrup: 1. Categoria: A o B/1*. Tipus d’activitat: Hidràuliques. Abastiment i sanejament.
7.Oferta econòmica (màxim 100 punts).
El major import de rebaixa econòmica sobre el valor estimat total del contracte (preu de licitació, IVA exclòs) serà valorat amb 100 punts, atribuint-se a les restants ofertes la puntuació que procedeixi segons la fórmula proporcional següent:
Punts = 100 x ((OA - OV) / (OA -OB)) on:
OA= Import de l’oferta econòmica de major import, expressada en euros (€) (IVA exclòs)
OV= Import de l’oferta econòmica que és objecte concret de valoració, expressada en euros (€) (IVA exclòs).
OB = Import de l’oferta econòmica d’import més baix, expressada en euros (€) (IVA exclòs).
L’empresa que no ofereixi rebaixa en el preu de licitació obtindrà 0 punts.
8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació.
a) Data límit de presentació: tretze dies naturals a comptar des de l’endemà de la data de publicació de l’anunci de licitació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB ).Si l’últim dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del primer dia hàbil següent.
b) Modalitat de presentació: dos sobres, en funció dels criteris d’adjudicació i la seva forma d’avaluació, de conformitat amb les regles que es detallen al plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació:
1) Dependència: Ajuntament de Son Servera. Registre de documents.
2) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.
3) Localitat i codi postal: Son Servera-07550.
9-Obertura de les ofertes.
a) Descripció: per part de la Mesa de contractació.
b) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.
c) Localitat i codi postal: Son Servera, 07550.
d) Lloc, data i hora: Al saló de sessions de l’Ajuntament de Son Servera, en acte públic, a les 12.00 hores del segon dia hàbil següent al de l’acompliment del termini atorgat per a la presentació de proposicions. En cas de coincidir en dia inhàbil les proposicions s’obriran el primer dia hàbil següent.
10-Despeses d’anuncis.
Fins a un màxim de 1.500,00 euros.
Son Servera, 8 de febrer de 2017
La Batlessa en funcions
Natalia Troya Isern