Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 1519
Bases de la convocatòria per cobrir quatre places de tècnica superior en educación infantil, escola infantil de 1r cicle "Es Nieró" (contractes laborals indefinits), mitjançant concurs oposició
(exp. núm. 603-2018)
La junta de govern local, en exercici de l’atribució delegada per resolució de Batlia núm. 592-2015, de 5 d’agost (BOIB núm. 110, de 08.08.2015), en sessió de 6 de febrer de 2018, ha aprovat les següents
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER COBRIR QUATRE PLACES DE TÈCNICA SUPERIOR EN EDUCACIÓ INFANTIL, ESCOLA INFANTIL DE 1r. CICLE “ES NIERÓ”, (CONTRACTES LABORALS INDEFINITS), MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ.
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.
És objecte de la present convocatòria la selecció, pel procediment de concurs-oposició lliure, de quatre places de tècnic/a superior en educació Infantil, per torn lliure, vacants en la plantilla de personal d'aquest ajuntament i incloses en l'oferta d'ocupació pública per a l’any 2017 (aprovada per resolució de batllia núm. 954-2017, de 16 d’octubre, BOIB núm. 128, de 19.10.2017; exp. núm. 5745-2017).
Naturalesa i característiques de les places:
Tipus de personal: personal laboral
Denominació: tècnic/a superior en educació infantil
(EI primer cicle Es Nieró)
Tipus de contracte: laboral, indefinit i fix
Característiques: educació, i tenir esment del desenvolupament, ordre, seguretat, entreteniment, alimentació, neteja i endreç dels infants de l’escola infantil de 1r. cicle, 0-3 anys, “Es Nieró”; (id. lloc de treball núm. 32 de la relació, i conveni col·lectiu del personal laboral de l'ajuntament d'Alaró de 13 de maig de 2003)
Horari i jornada laboral: a temps complet, de dilluns a divendres, entre les 8 i les 17 hores
Grau de coneixement
de la llengua catalana: C1
Període de prova: 15 dies
Començament de prestació dels serveis: curs 2018-2019
SEGONA.- NORMES GENERALS.
Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local; Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, text refós de la Llei de l’estatut bàsic de l’empleat públic; RDL 781/1986, de 18 d'abril, text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; Llei autonòmica 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; Decret 27/1994, d'11 de març, reglament d'ingrés del personal al servei de la CAIB; i RD 364/1995, de 10 de març, reglament general de l'ingrés del personal al servei de l'administració general de l'Estat, en allò que siguin d'aplicació.
TERCERA.- REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS.
I.- Per poder participar en aquestes proves selectives les aspirants hauran de reunir els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola. A més podran accedir-hi els nacionals d'estats membres de la Unió Europea, amb les condicions establertes a la Llei 17/1993, de 23 de desembre.
b) Tenir complerts 16 anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
c) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
d) Estar en possessió d’alguna de les titulacions o acreditacions següents:
e) Conèixer la llengua catalana, nivell C1.
f) Disposar del Certificat de capacitació en llengua catalana per a l’ensenyament al primer cicle de l’educació infantil (CCI), Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 14 d’abril de 2014 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de llengua catalana i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l’ensenyament reglat no universitari i s’estableix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC)
g) No patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que pugui impedir el desenvolupament de les funcions corresponents.
Igualtat de condicions.
D'acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i la seva inclusió social, seran admeses les persones amb discapacitat en igualtat de condicions amb les altres aspirants, tot això condicionat a la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques o funcions pròpies d'aquestes places, acreditant les condicions personals d'aptitud mitjançant dictamen vinculant expedit per l'equip multidisciplinari competent.
A aquests efectes s'adoptaran per a les persones amb la condició de discapacitat que ho sol·licitin, les mesures necessàries per establir les adaptacions i ajustos raonables de temps i mitjans en el procés selectiu i, un cop superat aquest procés, les adaptacions en el lloc de treball a les necessitats de la persona amb discapacitat. Per això, els interessats hauran de formular la corresponent petició concreta, que aportaran juntament amb la sol·licitud de participació dins el termini de presentació d'instàncies. Aquesta petició haurà d'estar motivada. En tot cas, les proves selectives es realitzaran en condicions d'igualtat amb la resta dels aspirants.
Les persones aspirants hauran d'acompanyar a la seva sol·licitud de participació la documentació que acrediti els següents requisits:
Pel que fa a la resta de requisits, és suficient que es s’adjunti declaració responsable de reunir-los, o que es faci constar a la sol·licitud o instància de participació.
Tots els requisits hauran de complir-se en l'últim dia del termini de presentació d'instàncies i mantenir-se durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es podran efectuar les comprovacions oportunes fins el nomenament.
Abans de la pressa de possessió les persones interessades han de fer constar que no realitzen cap altra activitat en cap lloc en el sector públic delimitat a l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no perceben pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat privada, han de declarar-la en el termini de deu dies des de la signatura del contracte, perquè la corporació pugui adoptar l'acord de compatibilitat o incompatibilitat.
QUARTA.- SISTEMA SELECTIU.
Concurs-oposició.
CINQUENA.- EXERCICIS DE LA FASE D'OPOSICIÓ.
Primer exercici. De caràcter obligatori i eliminatori.
Consistirà en desenvolupar per escrit, durant el temps màxim d’una hora un tema d’entre els dos extrets a l'atzar per sorteig públic; el temari específic figura en l'annex a aquestes bases (temes de 1 al 10, ambdós inclosos).
Aquest exercici es puntuarà de 0 a 10 punts, essent eliminades aquelles aspirants que no obtinguin un mínim de 5 punts.
Segon exercici.- De caràcter obligatori i eliminatori.
Consistirà en la resolució d'un supòsit teòric pràctic que plantejarà el tribunal qualificador, durant un temps que no podrà excedir d'una hora, relatiu a les tasques i comeses pròpies de la plaça i al temari específic.
Aquest exercici es valorarà de 0 a 10 punts, essent eliminades les aspirants que no aconsegueixin un mínim de 5 punts.
SISENA.- BAREM DE MÈRITS DEL CONCURS.
Els mèrits, que el tribunal qualificador valorarà, hauran de ser al·legats i degudament justificats, mitjançant original o còpia compulsada, per les aspirants.
Els mèrits es computaran conforme s'assenyala a continuació:
a) Serveis prestats a l'administració pública desenvolupant funcions o tasques anàlogues a les de la plaça que s'ofereix: 0'30 punts per mes complet, fins a un màxim de 5 punts.
b) Serveis prestats a persones, empreses o fundacions privades desenvolupant funcions o tasques anàlogues a les de la plaça que s'ofereix: 0'20 punts per mes complet, fins a un màxim d’1 punts.
c) Pel títol de diplomat universitari en educació infantil: 1 punts
d) Pel títol de llicenciat en pedagogia, psicologia o psicopedagogia: 1 punt
e) Per haver realitzat estudis o cursos de formació ocupacional en matèries relacionades amb les tasques a desenvolupar, impartits per organisme oficial o centre homologat, d'una durada mínima de 20 hores, i que no s'hagin considerat com a requisit per a participar en aquesta convocatòria o en altres mèrits: 0'03 per cada hora de formació, fins a un màxim d’1 punt.
Seran mèrits puntuables en cada aspirant, els contrets fins al dia de publicació de l'anunci -extracte de la convocatòria en el BOE.
La fase de concurs no tindrà caràcter eliminatori, ni podrà tenir-se en compte per a superar les proves de la fase d'oposició, per la qual cosa només es procedirà a puntuar el concurs en el cas d'haver superat el nivell d'aptitud establert per a cada un dels exercicis de caràcter eliminatori de la fase d'oposició.
SETENA.-FORMA D'ACREDITAR ELS MÈRITS.
a) Certificació expedida per l'entitat on s'han prestat els serveis, indicant tipus de contracte i jornada.
b) Certificació expedida per l'entitat on s'han prestat els serveis, indicant tipus de contracte i jornada, i informe de "vida laboral" expedit per la Seguretat Social.
c), d) , e): Títol o certificació expedida per institució pública, oficial o homologada.
No seran valorats, ni en cap cas es puntuaran, els mèrits al·legats i que no siguin justificats documentalment.
VUITENA.- INSTÀNCIES.
Les sol·licituds per participar a les proves selectives seran presentades en el registre general d'aquest ajuntament, en el termini de vint dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado (BOE). L'anunci o relació d'admeses i excloses, composició del tribunal qualificador i convocatòria del primer exercici de la fase oposició es publicarà únicament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la pàgina de l’ajuntament a internet (www.ajalaro.net) i en el tauler d'anuncis.
Les instàncies, en model lliure, es podran presentar també en la forma que indica l'art. 16,4 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
A les sol·licituds s'adjuntarà obligatòriament:
1. Declaració de complir els requisits de la convocatòria.
2. Títol professional (original i/o fotocòpia autenticada)
3. Certificat o títol oficial que acreditin el coneixement de la llengua catalana, nivell C1 o superior; els títols, certificats o diplomes hauran de ser aquells lliurats per la Junta Avaluadora del Català o els regulats pel Decret 80/2004, de 10 de setembre, (BOIB núm. 132, de 21.09.2004).
4. Certificat de capacitació en llengua catalana per a l’ensenyament al primer cicle de l’educació infantil (CCI), Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 14 d’abril de 2014 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de llengua catalana i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l’ensenyament reglat no universitari.
5. Índex o relació dels mèrits que s’al·leguin. Que s’han d’acreditar i valorar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
6. Les persones amb discapacitat hauran d'aportar fotocòpia del certificat de l'òrgan competent, que acrediti tal condició, així com el tipus i graduació de la mateixa.
NOVENA.- ADMISSIÓ D’ASPIRANTS.
En acabar el termini de presentació d'instàncies, l'òrgan competent ha de dictar resolució, en el termini màxim d'un mes, declarant aprovada la llista provisional d'aspirants admeses i excloses, motivadament, junt amb la composició nominativa del tribunal qualificador i la convocatòria del primer exercici de la fase oposició, que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al tauler d'anuncis de l’ajuntament i a la pàgina web (www.ajalaro.net). Hi constaran les inicials del nom i llinatges de les aspirants, el número de document nacional d'identitat i la causa de no admissió, i s'hi establirà el lloc i la data del primer exercici de la fase d’oposició.
Els errors de fet, podran ser esmenats en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.
Les aspirants excloses podran al·legar el que estimin oportú en el termini de cinc dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de la llista.
Si alguna aspirant no figurava a la llista d'admeses ni a la d'excloses, haurà d'exhibir davant del tribunal una còpia de la sol·licitud segellada per l'oficina receptora, perquè aquest l'admeti provisionalment per a la realització dels exercicis. A tal fi, el tribunal es constituirà en sessió especial abans de començar l'exercici, en el lloc on aquest s'ha de realitzar, i resoldrà provisionalment les peticions, que, mitjançant compareixença, puguin presentar les aspirants que es trobin en les circumstàncies esmentades. Les actes corresponents a aquestes sessions es trametran, en el termini més breu possible, a l'òrgan competent, el qual resoldrà l'admissió o l'exclusió de l'aspirant afectat i ho comunicarà al tribunal pel seu coneixement i efectes i, si escau, perquè ho notifiqui a la persona interessada.
El fet de figurar a la relació de persones admeses no implica que es reconegui a les persones aspirants la possessió dels requisits exigits per participar en el procediment selectiu. Si de la documentació que han de presentar en haver-lo superat es desprèn que no posseeixen algun dels requisits, decauran en tots els drets que poden esdevenir de la seva participació.
DESENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR.
President: Representant designat per la Comunitat Autònoma
Suplent: id.
Vocals: 1r. Representant designat pel Consell Insular de Mallorca.
2n. Representant designat pel CEIP Pere Rosselló i Oliver
3r. Personal fix de l’EI Es Nieró designat pel batle
Suplents: id.
Secretari: Jaume Nadal Bestard, secretari de l'ajuntament.
Suplent: Juana Maria Oliver Vaquer, interventora.
Categoria: C, o tercera
ONZENA.- INICI I DESENVOLUPÀMENT DEL PROCÉS SELECTIU.
Les aspirants seran convocats per a l'exercici en crida única, mitjançant l’anunci esmentat en el BOIB, tauler i pàgina d’internet, i seran excloses de les proves selectives les qui no hi compareguin, trets dels casos degudament justificats i lliurament apreciats pel tribunal.
En qualsevol moment el tribunal podrà requerir les aspirants que acreditin la seva personalitat.
L'exercici es podrà desenvolupar segons l'elecció de cada aspirant, en qualsevol de les dues llengües oficials d'aquesta comunitat autònoma.
Les aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres del tribunal, comissió tècnica o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista al desenvolupament adequat de les mateixes. Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves per part d'alguna aspirant, quedarà reflectit en l'acta corresponent, aquesta aspirant podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que resolgui el tribunal qualificador sobre l'incident.
Durant la realització dels exercicis, no està permès l'ús de telèfons mòbils o altres dispositius susceptibles d'emmagatzemar o transmetre informació.
Des de la terminació d'un exercici i el començament del següent haurà de transcórrer un termini mínim de 2 hores i màxim de 2 dies naturals.
Això no obstant, es podran reduir els terminis indicats en el paràgraf anterior si ho proposés el tribunal qualificador i acceptaren tots els aspirants.
DOTZENA.- QUALIFICACIÓ DELS EXERCICIS DE LA FASE D’OPOSICIÓ.
Els dos exercicis seran eliminatoris, i es qualificaran fins a un màxim de 10 punts, cada un. Les aspirants que no arribin a un mínim de 5 punts en cada un dels exercicis, seran eliminats.
La puntuació de cada exercici s'ha d'adoptar fent la suma de les qualificacions atorgades per cada un dels membres del tribunal i dividint el total pel nombre d'assistents, i el quocient serà la puntuació definitiva de l'exercici. Amb la nota de cada un dels exercicis (1er +2n) es farà una mitja aritmètica, es sumaran els resultats de cada exercici i el total es dividirà entre dos, així s'obtindrà la puntuació definitiva de la fase d'oposició. Quan entre les puntuacions atorgades pels membres del tribunal n'hi existeixin entre dues o més, una diferència de tres o més enters, n'han de ser automàticament excloses les dues, la màxima i la mínima, i s'ha d'obtenir la puntuació mitjana a través de les qualificacions restants.
Cada membre del Tribunal podrà atorgar una puntuació de zero a deu.
La puntuació de la fase d’oposició es publicarà al tauler d'anuncis i pàgina web d'aquesta corporació. A partir del dia següent i durant un termini de tres dies hàbils les aspirants podran presentar per escrit en el registre general observacions o reclamacions. La resolució de les observacions o reclamacions s'hauran de resoldre dins el termini dels tres dies següents.
TRETZENA.- AVALUACIÓ DE LA FASE DE CONCURS I PUNTUACIÓ FINAL.
En el termini de set dies naturals a contar des del dia següent al de la publicació de les llistes definitives de persones aprovades en la fase d’oposició, les aspirants han d’acreditar el mèrits al·legats i que constin en la relació o índex adjuntat a la seva instància o sol·licitud de participació; s’han de justificar documentalment mitjançat originals o fotocòpies compulsades. Els mèrits adduïts i no justificats en la forma indicada no seran valorats.
La fase de concurs serà posterior a la d'oposició i la puntuació màxima que es podrà obtenir no serà superior al 45 per 100 de la puntuació total que es pugui obtenir en el conjunt del procés selectiu. Aquesta fase no serà eliminatòria ni es tindrà en compte per superar les proves de la fase d'oposició. En aquesta fase el tribunal avaluarà els mèrits al·legats per les aspirants en la forma que determinen les bases. La puntuació total del procediment selectiu es publicarà al tauler d'anuncis i pàgina web d'aquesta corporació. A partir del dia següent i durant un termini de tres dies hàbils les aspirants podran presentar per escrit en el registre general observacions o reclamacions. La resolució de les observacions o reclamacions s'hauran de resoldre dins el termini dels tres dies següents.
L’ordre de classificació definitiva dels aspirants serà determinat per la suma de les puntuacions obtingudes en els exercicis i, si escau, pels punts del barem de mèrits atorgats a la fase de concurs.
CATORZENA.- LLISTA D'APROVADES I PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS.
Un cop acabada la qualificació de les aspirants, la batlia farà públiques, al tauler d'anuncis de la corporació, les relacions, d'aprovades.
El nombre d'aprovades amb plaça no podrà ultrapassar el número de places convocades. El tribunal elevarà les esmentades relacions a l'autoritat competent perquè es formuli la corresponent proposta de nomenament. No es podrà aprovar ni declarar que han superat les proves selectives un número superior d'aspirants al de les places convocades.
A la llista d'aprovades amb plaça, la batlia haurà d'incloure diligència on farà constar la data de la seva publicació i especificarà que aquesta data inicia el termini per a la presentació de documents.
Un cop publicada la llista d'aprovats amb plaça, les aspirants que hi figurin, en el termini de vint dies naturals comptats a partir del dia de la seva publicació, hauran de presentar al registre general d'entrada d'aquest ajuntament els documents següents, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, així com els que figurin a les respectives bases específiques.
a).- Fotocopia compulsada del document nacional d'identitat.
b).-Certificat mèdic acreditatiu de no patir malaltia o defecte físic o psíquic que l'impossibiliti pel servei. Aquest certificat haurà de ser expedit pel facultatiu de medicina general de la seguretat social que correspongui a la persona interessada o si no estava acollida al règim de la seguretat social, pels serveis provincials del Ministeri de Sanitat i Consum, pels organismes corresponents de la comunitat autònoma o pels metges d'assistència pública domiciliària.
c).- Declaració jurada o promesa que no ha estat separada ni acomiadada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'estat, a les comunitats autònomes ni a les entitats locals, ni està inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.
d).-Declaració jurada que no està sotmès a cap causa d'incapacitat específica conforme la normativa vigent.
e).- Declaració jurada o promesa que no ocupa cap lloc de treball o que no desenvolupa cap activitat en el sector públic delimitat per l'art. 1 de Llei 53/1984, i que no rep pensió de jubilació, retir o orfandat.
f).- Certificat d'antecedents penals, tràmit que gestionarà el departament de personal de l'ajuntament.
No es podran nomenar les que no presentin la documentació en el termini indicat, llevat dels casos de força major, o si se'n dedueix que manquen d'algun dels requisits.
Totes les actuacions quedaran anul·lades, sense perjudici de la responsabilitat en què poguessin haver incorregut per falsedat a la seva instància.
Les que tinguin la condició de funcionàries o empleades públics estaran exempts de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per obtenir el seu anterior nomenament i només hauran de presentar certificació de l'administració de la qual depenen que acrediti la seva condició i d'altres circumstàncies que constin en el seu expedient personal.
QUINZENA.- NOMENAMENT.
Una vegada conclòs el procés selectiu, les qui l'hagin superat seran contractades i nomenades personal de l’ajuntament d'Alaró, fins al límit de places anunciades i que estiguin dotades pressupostàriament.
SETZENA.- PRESA DE POSSESSIÓ.
Un cop efectuats els nomenaments les aspirants nomenades hauran de prendre possessió de la plaça en el termini de deu dies naturals, comptats a partir del dia següent de la notificació del nomenament. Les qui no prenguin possessió de la plaça en el termini indicat sense causa justificada quedaran en situació de cessants.
Si alguna de les nomenades realitza activitat privada ho haurà de declarar en el termini de deu dies comptats a partir del dia de la pressa de possessió, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitats o d'incompatibilitat.
DISSETENA.- INCIDÈNCIES.
El tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu, en tot allò que no preveuen aquestes bases.
DIVUITENA.- BORSA DE TREBALL.
Les aspirants no seleccionades i les que hagin participat en aquest procediment selectiu, constituiran la borsa de treball per cobrir possibles vacants, substitucions, ampliacions de plantilla (en funció de les sol·licituds al servei de l'escola infantil de primer cicle Es Nieró), a temps parcial o a jornada completa, i altres incidències que puguin sorgir durant els cursos escolars 2018 a 2022, i seran cridades per ordre de la puntuació obtinguda.
DINOVENA.- IMPUGNACIÓ.
Aquestes bases, la convocatòria i quants actes administratius es derivin de la mateixa i de l'actuació del tribunal, podran ser impugnats per les interessades en la forma i terminis que determina la Llei 39/2015, d’1 d’octubre.
VINTENA.- REFERÈNCIES GENÈRIQUES.
Tota referència feta al gènere masculí en les presents bases inclou necessàriament el seu homònim en femení. Els gèneres han estat emprats d'acord amb la pràctica i ús generalment admesos a fi a l'agilitat lingüística.
ANNEX.
Tema 1.- El marc referencial normatiu del primer cicle d’educació infantil. Finalitat de l'educació infantil, objectius generals.
Tema 2.- Característiques generals del desenvolupament: cognitiu, motriu, afectiu, social i lingüístic de l'Infant de 0 a 3 anys.
Tema 3.- Necessitats bàsiques de l'Infant de 0 a 3 anys:. Vida quotidiana, higiene personal. Alimentació i descans. Educació per la salut i malalties més freqüents, repercussions i actuacions.
Tema 4.- La comunicació i la informació entre l'escola d’infants i la família. Col·laboració. Període d'adaptació.
Tema 5.- El paper de l'educador en l'àmbit escolar. El treball en equip.
Tema 6.- L’activitat de l'Infant. El joc, espais i materials al primer cicle d'infantil.
Tema 7.- L’observació i la documentació pedagògica. Els alumnes amb NEE i alteracions més comunes del desenvolupament infantil. Importància de l'atenció primerenca.
Tema 8.- El currículum en el primer cicle d’educació infantil. Capacitats, objectius de cicle i àrees d’experiència i desenvolupament. (PCC)
Tema 9.- Documents de centre: el projecte educatiu, la programació general anual, la memòria general anual. Aspectes ambientals, organització del temps i l'espai al primer cicle d'infantil.
Tema 10.- Òrgans de participació: el claustre, l’associació de pares i mares d’alumnes. Relació amb els serveis externs.
Recursos.
Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:
No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Alaró, 8 de febrer de 2018.
El batle,
Guillermo Claret Balboa Buika