Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 1510
Licitació per a la contractació de l’execució del servei de cafeteria de centres educatius públics de les Illes Balears per al cursos escolars 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
1.1. Organisme: Conselleria d'Educació i Universitat
1.2. Dependència que tramita l'expedient: Secretaria General
1.3. Obtenció de documentació i informació:
1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
1.3.2. Domicili: C/ Ter, 16 (Edifici Alexandre Rosselló i Pastor, Torre A) Tercera planta, Polígon Son Fuster, 07009 Palma.
1.3.3. Tel.: 971 17 78 27 Fax: 971 17 68 48
1.3.4. Correu electrònic: uac @sgtedu.caib.es
1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.contrataciondelestado.es
1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.
1.4. Número expedient: CONTR 2018/580.
2. Objecte del contracte:
2.1. Tipus: administratiu especial
2.2. Descripció de l'objecte: execució del servei de cafeteria per a l’alumnat, professorat i personal del centre educatiu.
2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 2 lots
2.4. Termini d'execució: Cursos escolars 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021.
2.5. Admissió de pròrroga: sí
2.6. CPV: 55330000
3. Tramitació i procediment:
3.1. Tramitació: ordinària
3.2. Procediment: obert
3.3. Criteris d'adjudicació:
3.3.1. Oferta econòmica (cànon): 12 %
3.3.2. Preu dels productes de la cafeteria: 66 %
3.3.3. Millores del servei: 10 %
3.3.4. Activitats complementàries: 7 %
3.3.5 Criteris socials: 5 %
3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:
3.4.1. Drets laborals i qualitat en l’ocupació
3.4.2. Discapacitat
3.4.3. Igualtat entre dones i homes
3.4.4. Compliment de criteris ètics
3.4.5. Transparència i justícia social
4. Pressupost base de licitació (cànon) per lots:
4.1. Lot 1 IES Xarc: cànon mínim anual de 300 euros
4.2. Lot 2 IES Politècnic: cànon mínim anual de 300 euros
5. Garanties exigides:
5.1. Provisional: no
5.2. Definitiva: 500 euros
6. Requisits específics del contractista:
6.1. Classificació: no
6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte
7. Presentació d'ofertes:
7.1. Data límit de presentació: 15 dies naturals contats des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14 h.
7.2. Modalitat de presentació: d’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.
7.3. Lloc de presentació:
7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d'Educació i Universitat
7.3.2. Domicili: C/ Ter, 16 (Edifici Alexandre Rosselló i Pastor, Torre A) Tercera planta, Polígon Son Fuster, 07009 Palma.
7.4. Admissió de variants: no
7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos
8.Obertura de les ofertes:
8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3
8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.
9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.
Palma, 9 de febrer de 2018
El secretari general
Francesc Gálmez Capellà