Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 1510
Licitació per a la contractació de l’execució del servei de cafeteria de centres educatius públics de les Illes Balears per al cursos escolars 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

1.1. Organisme: Conselleria d'Educació i Universitat

1.2. Dependència que tramita l'expedient: Secretaria General

1.3. Obtenció de documentació i informació:

1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

1.3.2. Domicili: C/ Ter, 16 (Edifici Alexandre Rosselló i Pastor, Torre A) Tercera planta, Polígon Son Fuster, 07009 Palma.

1.3.3. Tel.: 971 17 78 27 Fax: 971 17 68 48

1.3.4. Correu electrònic: uac @sgtedu.caib.es

1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.contrataciondelestado.es 

1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.

1.4. Número expedient: CONTR 2018/580.

2. Objecte del contracte:

2.1. Tipus: administratiu especial

2.2. Descripció de l'objecte: execució del servei de cafeteria per a l’alumnat, professorat i personal del centre educatiu.

2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 2 lots

2.4. Termini d'execució: Cursos escolars 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021.

2.5. Admissió de pròrroga: sí

2.6. CPV: 55330000

3. Tramitació i procediment:

3.1. Tramitació: ordinària

3.2. Procediment: obert

3.3. Criteris d'adjudicació:

3.3.1. Oferta econòmica (cànon): 12 %

3.3.2. Preu dels productes de la cafeteria: 66 %

3.3.3. Millores del servei: 10 %

3.3.4. Activitats complementàries: 7 %

3.3.5 Criteris socials: 5 %

3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:

3.4.1. Drets laborals i qualitat en l’ocupació

3.4.2. Discapacitat

3.4.3. Igualtat entre dones i homes

3.4.4. Compliment de criteris ètics

3.4.5. Transparència i justícia social

4. Pressupost base de licitació (cànon) per lots:

4.1. Lot 1 IES Xarc: cànon mínim anual de 300 euros

4.2. Lot 2 IES Politècnic: cànon mínim anual de 300 euros

 

5. Garanties exigides:

5.1. Provisional: no

5.2. Definitiva: 500 euros

6. Requisits específics del contractista:

6.1. Classificació: no

6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte

7. Presentació d'ofertes:

7.1. Data límit de presentació: 15 dies naturals contats des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14 h.

7.2. Modalitat de presentació: d’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.

7.3. Lloc de presentació:

7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d'Educació i Universitat

7.3.2. Domicili: C/ Ter, 16 (Edifici Alexandre Rosselló i Pastor, Torre A) Tercera planta, Polígon Son Fuster, 07009 Palma.

7.4. Admissió de variants: no

7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos

8.Obertura de les ofertes:

8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3

8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.

9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.

Palma, 9 de febrer de 2018

El secretari general

Francesc Gálmez Capellà