Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT

Núm. 1368
Resolució del director general de Planificació, Avaluació i Farmàcia per la qual es sotmet a informació pública el Projecte de decret de creació del Comitè d’Ètica Assistencial de les Illes Balears i dels comitès d’ètica assistencial del sistema sanitari públic o privat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En data 20 de novembre de 2017, la consellera de Salut va ordenar l’inici del procediment d’elaboració del Projecte de decret de creació del Comitè d’Ètica Assistencial de les Illes Balears i dels comitès d’ètica assistencial del sistema sanitari públic o privat.

2. Prèviament la directora general de Salut Pública i Participació, per suplència del director general de Planificació, Avaluació i Farmàcia, havia signat la memòria corresponent d’anàlisi d’’impacte normatiu del projecte  el 17 de novembre de 2017.

3. Es considera que atès l’objecte de la norma i la seva relació directa amb béns jurídics fonamentals de les persones, aquest projecte normatiu ha de ser objecte  d’informació pública més enllà del tràmit d’audiència als interessats.

 

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. L’article 42 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, regula el procediment d’elaboració de les disposicions administratives, i l’article 44 la informació pública.

3. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

 

Resolució

1. Sotmetre a informació pública l’Esborrany del projecte de decret de creació del Comitè d’Ètica Assistencial de les Illes Balears i dels comitès d’ètica assistencial del sistema sanitari públic o privat, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Planificació, Avaluació i Farmàcia (Plaza d’Espanya, núm. 9, 07002, Palma), a la web <http://dgpif.caib.es> i al Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.

2. Fixar el termini per a la informació pública en 15 dies hàbils comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. Disposar que les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Planificació Avaluació i Farmàcia (Plaça d’Espanya, 9, 07002, Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d’anar adreçades a la Direcció General d’Acreditació, Docència i Recerca en Salut.

4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web del Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s’estableix en l’apartat 2 anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat

 

Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.

5. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 1 de febrer de 2018

El director general de Planificació, Avaluació i Farmàcia

Benito Prósper Gutiérrez