Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 1342
Informació pública dels plecs de condicions i convocatòria simultània de licitació del contracte del servei d'implantació i manteniment d'eines per a la implantació de l'administrció electrònica de l'Ajuntament de Manacor i dels seus Organismes autònoms
Per decret de batlia de 5 de febrer de 2018 s’ha aprovat l’expedient del contracte que és objecte d’aquest anunci. De conformitat amb aquest i als efectes prevists a l’article 188 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, els plecs de condicions reguladors d’aquesta autorització s’exposen al públic durant el termini de 10 dies naturals, comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions amb caràcter simultani a l’obertura del procediment de licitació.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Manacor
b) Dependència que tramita l'expedient: Contractació
2. Objecte de l’autorització
a) Descripció: serveis d’implantació i manteniment d’eines de l’Administració electrònica per l’Ajuntament de Manacor i els seus Organismes autònoms
b) Termini: 2 anys, prorrogable per 2 anys més.
c) Exp. núm.: 01/2018
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: selecció en funció de diversos criteris
4. Pressupost màxim de licitació:
El preu màxim de licitació per la durada del contracte és de 122.223,00 euros sense IVA; 147.889,83 euros 21% d’IVA inclòs, desglossat:
- Cost servei d’implantació: 34.000,00 euros sense IVA
- Cost serveis saas pels anys de contracte: 86.104,00 sense IVA
- Cost anual servei saas a partir del segon any i referit a anys anteriors: 2.119,00 euros sense IVA
Valor estimat del contracte: 218.922,00 euros, IVA exclòs
5. Garanties
Definitiva: 5% del preu d’adjudicació.
6. Presentació de les ofertes
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats des del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB, de 9 a 14 hores, si el darrer dia fos inhàbil o dissabte es prorrogarà fins el primer dia hàbil.
b) Documentació a presentar: la indicada a la clàusula 15 i 19 del plec de clàusules administratives.
c) Lloc de presentació:
1r. Entitat: Registre d’entrada de l’Ajuntament de Manacor
2n. Domicili: plaça Convent, 1
3r. Localitat i codi postal: Manacor 07500.
4t. Telèfon: 971849100. Fax: 971849133
7. Obertura de les ofertes
L’obertura del sobre B tindrà lloc el sèptim dia natural, a las 12 hores a l’edifici administratiu (2n pis, Ajuntament nou) a comptar des de l’obertura de la documentació administrativa. Si fos inhàbil o dissabte es prorrogarà al dia hàbil següent.
8.Criteri d’adjudicació:
Els que consten a la clàusula 18 del plec de clàusules administratives:
1) per rebaixa del preu màxim de licitació: fins 55 punts
2) per integrar les eines objecte del contracte amb l’aplicació usada actualment per l’Ajuntament de Manacor del padró municipal d’habitants: 10 punts
9. Acreditació de la solvència
L’establerta a l’apartat c) de la clàusula 19 del Plec de Clàusules Administratives.
La solvència s’acreditarà mitjançant els següents requisits específics de solvència econòmica o financera i tècnica o professional per qualsevol dels mitjans següents:
La solvència econòmica s’acreditarà per qualsevol dels mitjans següents:
1) Volum anual de negocis dels serveis o treballs realitzats per l’empresa disponibles en funció a la data de creació o d’inici d’activitats de l’empresari, o bé volum anual de negocis en l’àmbit de les activitats corresponents a l’objecte del contracte en els tres darrers exercicis conclosos.
Serà requisit mínim de solvència: que l’any del major volum de negocis en el curs dels darrers 3 anys conclosos, ha de ser al menys d’un import de 82.095,75 € (una vegada i mitja el valor anual mig del contracte) o amb una quantia mitjana dels tres anys que ha de ser com a mínim d’un import de 82.095,75 € (una vegada i mitja el valor anual mig del contracte).
2) Patrimoni net, o bé ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic per al que està vençuda l’obligació d’aprovació de comptes anuals.
Serà requisit mínim de solvència, acreditar que disposa d’uns fons propis(patrimoni net) que siguin d’almenys el 20% de l’import del contracte(122.223 €).
La solvència tècnica o professional s’acreditarà pel mitjà següent:
1) Certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, i quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquests o a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració del licitador. Els certificats i/o la declaració han d’acreditar que el licitador ha executat durant qualsevol dels darrers cinc anys serveis similars al que són objecte d’aquesta licitació, avalats per certificats de bona execució.
Serà requisit mínim de solvència haver executat serveis respecte els quals:
L’import anual acumulat a l’any de major execució sigui igual o superior a la seva anualitat mitja(54.730,5 €)
10. Condicions especials d’execució de caràcter social
Complir amb totes les disposicions en vigor en matèria laboral, de seguretat social i de seguretat i salut en el treball aplicades a les persones treballadores vinculades a l’execució del contracte, segons s’especifica a la clàusula 25 del PCA.
11. Despeses d'anuncis
Són a compte de l’adjudicatari.
Manacor, 5 de febrer de 2018
La batlessa, per delegació de firma (Decret 3093/2017)
Isabel Febrer Gelabert