Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE CONSELL

Núm. 1282
Aprovació definitiva de la modificació del Reglament del servei d’ajuda a domicili.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que durant el termini d’informació pública de l’acord del Ple de l’Ajuntament de 28 de novembre de 2017, pel qual s’aprovà inicialment la modificació del Reglament del servei d’ajuda a domicili, no es presentaren al·legacions o suggeriments l’esmentat acord s’entén definitivament aprovat, conforme allò que disposa l’article 49.c de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim local, l’art. 102, apartat d) de la Llei Autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, sols es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptador a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

D’acord amb l’article 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril i article 103.1 Llei Autonòmica 20/2006, de 15 de desembre es publica el text íntegre de la modificació aprovada.

REGLAMENT DEL SERVEI D’AJUDA A DOMICILI DE L’AJUNTAMENT DE CONSELL

Art. 10 ORGANITZACIÓ DEL SERVEI

·         GESTIÓ DEL SERVEI

El Servei d’Ajuda a Domicili és competència de l’Ajuntament de Consell. El mateix assumeix la titularitat del Servei.

El servei es presta de dilluns a divendres de les 7:00h a les 14:00h, excepte els festius.

·         FUNCIONAMENT DEL SERVEI

o       CONDICIONS, PROCEDIMENT I LLISTA D'ESPERA DEL SAD

Condicions:

·         El servei no supleix baix cap circumstància la responsabilitat de la persona - família. La /el Treballador/a familiar només realitzarà les tasques establertes en el Pla de Treball.

·         En cas de que el personal tècnic hagi d’utilitzar claus del domicili per accedir-hi, ho faran baix l’autorització prèvia i signada per la persona beneficiària o un familar. 

·         La persona beneficiaria, o representant legal signarà un acord amb l’Ajuntament, per a iniciar el servei, on quedaran recollides les condicions, els drets i deures d’ambdues parts, signat per la persona usuaria o representant legal i per part de la institució, el tècnic o la tècnica responsable del SAD.

·         Qualsevol queixa o suggeriment es podrà fer al full de queixes que hi haurà a disposició de les persones beneficiaries o representants.

·         Es garantirà sempre la prestació del SAD durant les vacances, permisos, i baixes  del/de la TF, tret de casos excepcionals i d’acord amb les possibilitats del servei.

·         Les tasques a realitzar en el domicili seran fixades pel pla de treball elaborat pel personal tècnic  i la família d’acord amb les necessitat de cada cas.

·         Durant la prestació del servei, la persona usuaria ha d’estar present en tot moment. En cas de que el/la TF vagi al domicili a l’hora convinguda i no hi trobi ningú, en aquests casos es considerarà que el servei ha estat prestat.

·         La forma de contacte amb el/la treballador/a familiar fora de les hores del servei serà únicament i exclusiva mitjançant el/la treballador/a social i no es recorrerà a formes de localització particular.

·         El/la treballador/a familiar és un personal tècnic que realitza una feina remunerada i no pot aceptar cap tipus de gratificació per part de les persones beneficiaries o familiars. La persona beneficiaria s’abstindrà, per tant, de donar-n'hi.

 

Consell, 05 de febrer de 2018

    

El Batle

Andreu Isern Pol