Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT
AUTORITAT PORTUÀRIA DE BALEARS
Núm. 1160
Correcció d'errors de la Resolució de l'Autoritat Portuària de Balears per la qual s'anuncia el concurs públic per a la "Gestió de llocs d'amarratge a la zona del Varador de Reynés del Moll de Llevant del Port de Maó" (Ref .: EM566.3) i iniciar el tràmit de selecció d'oferta més avantatjosa i otorgament de l'autorització d'ocupació
Versió PDF
En el BOIB número 13 de data 27 de gener de 2018, es va publicar la Resolució de l'Autoritat Portuària de Balears per la qual s'anuncia el concurs públic per a la Gestió de llocs d'amarratge a la zona del Varador de Reynés del Moll de Llevant del Port de Maó" (Ref .: EM566.3) i iniciar el tràmit de selecció d'oferta més avantatjosa i otorgament de l'autorització d'ocupació.
S'ha advertit una error a la versió en català del document de l'anunci, pel que fa al termini de presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació, de manera que, on diu:
“Data límit de presentació: Trenta (20) dies naturals comptats a partir del següent al que es publiqui l'anunci del concurs en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB), a les catorze hores. En el cas que fos dissabte, diumenge o festiu es traslladarà al dilluns o dia hàbil següent. Documentació que integrarà les ofertes: Vegi Plec de Bases. Lloc de presentació: Autoritat Portuària de Balears, en les oficines del port de Palma, Moll Vell, nº 5, 07012, Palma de Mallorca.”
Ha de dir:
“Data límit de presentació: Vint (20) dies naturals comptats a partir del següent al que es publiqui l'anunci del concurs en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB), a les catorze hores. En el cas que fos dissabte, diumenge o festiu es traslladarà al dilluns o dia hàbil següent. Documentació que integrarà les ofertes: Vegi Plec de Bases. Lloc de presentació: Autoritat Portuària de Balears, en les oficines del port de Palma, Moll Vell, nº 5, 07012, Palma de Mallorca.”
Palma de Mallorca, a 31 de gener de 2018
El director,
D. Juan Carlos Plaza Plaza