Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 1144
Departament d'Infraestructures i Accessibilitat. Exp.2017/1338. La Junta de Govern de 31/01/2018 va aprovar l'acord de l’inici de l’expedient i dels Plecs per a la contractació mixta de serveis i obres per a la gestió i conservació del patrimoni vegetal i infraestructures associades al mateix, en zones verdes, alineacions arbòries, espais naturals i equipaments públics municipals de gestió directa, del municipi de Palma, divisió en 6 lots
Versió PDF
La Junta de Govern en sessió de 31 de gener de 2018 va aprovar l'acord d’ inici de l’expedient i dels Plecs per a la contractació mixta de serveis i obres per a la gestió i conservació del patrimoni vegetal i infraestructures associades al mateix, en zones verdes, alineacions arbòries, espais naturals i equipaments públics municipals de gestió directa, del municipi de Palma, divisió en 6 lots.
Conformement al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, es publica aquest anunci, per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al·legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Palma, 1 de febrer de 2018
El cap de secció del Servei Administratiu,
pd Decret de batlia núm. 3000 de 26 de febrer de 2014
(BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)
Miguel Gil Torrens