Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ
Núm. 1103
Contractació subministrament màquina escombradora
Versió PDF
Aprovat per Decret de Batlia de data 31-01-2018, el Plec de Clàusules Administratives particulars que ha de regir el contracte de subministrament d’una màquina escombradora, mijançant procediment obert i amb el preu com a únic criteri de selecció; de conformitat amb el previst a l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposa al públic durant el termini de deu dies naturals, comptats a partir del dia següent a la publicació d’aquest anunci al BOIB, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions.
Simultàniament, s’anuncia la licitació, si bé aquesta s’ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l’esmentat plec de clàusules.
1.-Entitat Adjudicadora.
a) Organisme: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria.
2.-Objecte del Contracte.
a) Descripció de l'objecte: Contractació del subministrament d’una màquina escombradora que reuneixi les següents característiques:
-Equip d’agranar compost per raspalls rotants tant als laterals com a la part frontal.
-Sistema d’aspiració compost per turbina hidráulica.
-Equip de reg.
-Drenatge d’aigua amb tub de descàrrega.
b) Lloc d'entrega: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
c) Termini d'entrega: Màxim tres mesos següents a la notificació de l’adjudicació del contracte.
3.-Tramitació, Procediment i Forma d'Adjudicació.
a) Tramitació: Ordinària.
b) Procediment: Obert.
c) Forma: l’únic criteri a tenir en compte és el del preu.
4.-Pressupost base de licitació.
Import: 98.515 €, més l’IVA, per import de 20.688,15 €. Import total: 119.203,15 €.
5.-Garanties.
a) Provisional: ---------------.
b) Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, IVA exclòs.
6.-Obtenció de documentació i informació.
a) Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
b) Domicili: Plaça de la Vila nº 1.
c) Localitat i Codi Postal: Santa Maria del Camí, 07320.
d) Telèfon: 971620131.
e) Fax: 971140337.
f) Data límit d’obtenció de documents i informació: la mateixa que per a la presentació d’ofertes.
7.-Requisits Específics del Contractista.
a) Justificació de la solvència econòmica i financera: volum anual de negocis que referit a l’any de major volum de negoci dels tres darrers conclosos, haurà de ser almenys de 147.772,5 €.
b) Justificació de la solvència tècnica: presentació dels subministraments efectuats pel licitador en el curs dels cinc darrers anys i corresponents al mateix tipus del que correspon a l’objecte del contracte. L’import anual acumulat dins l’any de major execució ha de ser igual o superior a 68.960,5 €.
c) Les empreses que es presentin a la licitació amb més de 50 persones treballadores, han de comptar amb un 2% dels llocs de treball per a persones amb discapacitat.
8.-Presentació de les ofertes.
a) Termini de presentació: Les proposicions dels interessats en la licitació es podran presentar a l'Ajuntament, en hores d'oficina, dins el termini dels quinze dies naturals següents a la publicació de l'anunci de licitació sobre el BOIB. Si el darrer dia d'aquest termini fós dissabte o festiu, es prorrogarà fins el primer dia hàbil següent.
b) Documentació a presentar: La ressenyada a la clàusula quarta del plec de clàusules regulador.
c) Lloc de Presentació:
-Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
-Domicili: Plaça de la Vila nº 1.
-Localitat i Codi Postal: Santa Maria del Camí, 07320.
9.-Obertura de les Ofertes.
a) Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
b) Domicili: Plaça de la Vila nº 1.
c) Localitat: Santa Maria del Camí.
d) Data: Cinquè dia hàbil següent a aquell en què acabi el termini de presentació d'ofertes.
10.-Despeses dels anuncis.
Seran a compte de l’adjudicatari.
Seran també a compte de l’adjudicatari les despeses d’entrega i transport del bé objecte del subministrament.
Santa Maria del Camí, 31-01-2018
EL BATLE-PRESIDENT,
Nicolau Canyelles