Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 1088
Servei de Sanitat. Aprovació dels plecs reguladors de la contractació del Servei per a la prevenció i control de la legionel·losi en 48 col·legis públics de Palma
Versió PDF
Mitjançant Acord de Junta de Govern n. 20180124_01_12 de data 24 de gener de 2018, s’ ha acordat: 1.- Aprovar els plecs de prescripcions tècniques i les clàusules administratives que s’adjunten i formen part del present acord, que han de regir la contractació del SERVEI PER A LA REALITZACIÓ DE TRACTAMENTS PER A LA PREVENCIÓ I CONTROL DE LA LEGIONEL·LOSI EN 48 COL·LEGIS PÚBLICS D’EDUCACIÓ INFANTIL, PRIMÀRIA O ESPECIAL, per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, per un termini de dos anys i per un import total de CENT SEIXANTA - NOU MIL QUATRE CENTS EUROS , amb IVA inclòs (169.400 euros = 140.000 euros més 29.400 euros d’ IVA), dels quals la quantitat de 63.525 euros corresponen a l’exercici 2018, la quantitat de 84.700 euros correspon a l’exercici 2019 i la quantitat de 21.175 euros correspon a l’exercici 2020. Tot això amb càrrec a la partida 19.32320.227.30.
2.- Sotmetre l’expedient a informació pública durant el termini de deu dies naturals, mitjançant la inserció del corresponent anunci al BOIB, a efectes de poder-s’hi presentar reclamacions.
3.- Traslladar l’expedient al Servei de Contractació per a la licitació i adjudicació.
El que es publica per a general coneixement, estant de manifest l'expedient durant el termini de deu dies a l'Àrea de Sanitat i Consum, Plaça Santa Eulàlia, 9-4 º, de dilluns a divendres de les 9,30 a les 13,30 hores.
Palma, a 26 de gener de 2018
El cap de Departament
Alfredo Reyes González