Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 1028
Resolució del Director General del Servei de Salut de 23 de gener de 2018 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, d’un lloc de cap de grup de Planificació del Servei d'Admissió, de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital de Manacor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Després de la resolució del procés de promoció interna temporal, per accedir a una plaça del grup de gestió de la funció administrativa de la plantilla autoritzada de l'Hospital de Manacor, temporalment ha quedat descobert el lloc de treball del cap de grup de Planificació d'Agendes del Servei d'Admissió de l'Hospital de Manacor.

L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears, ratificat per l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011, regula al punt 11 que “ ….en el cas que un càrrec estigui desocupat temporalment pel seu titular per alguna causa que pugui donar origen a la reserva de la plaça, es pot cobrir provisionalment seguint el mateix procediment de provisió establert en aquest acord.

La persona que ocupi provisionalment un càrrec d'acord amb l'apartat anterior cessarà en tot cas quan la persona titular es reincorpori”

Per tot això, De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB n.º 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB n.º 87/2011, d'11 de juny), dicto la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública d'un lloc de cap de grup de Planificació del Servei d'Admissió, de la plantilla orgànica autoritzada de l’Hospital de Manacor, d'acord amb les especificacions següents:

1) Requisits:

Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana legalment establert. Aquests requisits han de complir-se en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits -que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria-:

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

– Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1 ...................................0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

– Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2 ...................................0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al que s'opta (màxim 60 punts):

– Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 19 ................................... 0,20 punts per cada mes complet.

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 19 ...................................0,15 punts per cada mes complet.

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 19 ................................... 0,10 punts per cada mes complet.

– Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al que s'opta, segons el que s'estableixi en la convocatòria (màxim 20 punts) ................................... 0,10 punts per cada mes complet.

A l'efecte del punt anterior, es considera una altra experiència professional relacionada amb el lloc, la següent:

* Serveis prestats en Serveis d'Admissió de centres hospitalaris i/o en gestió de personal.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció justificadament consideri relacionada amb les funcions del lloc.

c) Formació relacionada amb el lloc al que s'opta (màxim 30 punts):

– Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc al que s'opta .………………………………….….….….……0,10 punts

A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

* Idiomes: anglès i alemany.

* Ofimàtica bàsica: Word, Excel, Access, Power Point.

* Maneig d'HCIS.

* Qualitat i Medi ambient.

* Admissió i documentació clínica.

* Gestió de recursos humans.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció justificadament consideri relacionada amb les funcions del lloc.

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

* Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2.3 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.

En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic conforme a l'article 2.2.a) de la Llei 39/2015, l'interessat ha d'acreditar aquesta condició.

* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.

 * Realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

– Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C1 de català ...................................4 punts

– Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C2 de català ...................................5 punts

 (Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que posseeixi el concursant i sempre que no sigui un requisit de la corresponent categoria estatutària)

– Per tenir el certificat de nivell I (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) ...................................1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)

3) Característiques del lloc convocat:

En aquest nomenament serà efectiva mentre el cap de grup de Planificació d'Agendes del Servei d'Admissió de l'Hospital de Manacor es trobi en situació de promoció interna temporal. La persona que ocupi provisionalment aquest càrrec cessarà en tot cas quan finalitzi la situació de promoció interna temporal de la persona titular del mateix

La persona que obtingui el lloc tindrà la dependència -orgànica i funcional- i exercirà les funcions pròpies d’un cap de grup de Planificació del Servei d'Admissió de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital de Manacor, entre elles les següents:

a) Coordinació i planificació del personal administratiu adscrit al servei d'admissió, per poder garantir el bon funcionament d'aquest.

b) Gestió de permisos del personal d'Admissió (vacances, lliure disposició, formació, etc.), la seva planificació de torns, així com el seu registre al programa informàtic.

c) Elaboració d'estadístiques i control d'indicadors de qualitat referents al recurs humà en Admissió.

d) Col·laborar en la gestió diària de les activitats de planificació de les agendes de consultes externes i en la captura d'aquesta activitat duta a terme.

e) Impulsar, coordinar i controlar que totes les actuacions dutes a terme en el seu servei o unitat segueixin les directrius establertes sobre Prevenció de Riscos Laborals, garantint la seguretat i salut dels components del Servei o Unitat i d'altres persones que ho visitin.

f) Elaboració d'estadístiques diàries d'activitat hospitalària.

4) Les persones aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, ha de presentar-se en el termini de vint dies naturals a explicar a partir de l'endemà a la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Ha de formalitzar-se en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre , del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6) Comissió de Selecció:

- President: Francisco Crespí Alemany (designat pel director general del Servei de Salut)

Vocals:

- Verónica Segura Robles (designat pel director general del Servei de Salut)

- Francesc Moranta Mulet (designat pel director gerent del centre o pel secretari general de l'Ib-Salut en el cas dels Serveis Centrals)

- María del Carmen Lleuger Jiménez (designat pel director de la divisió –o de l'àrea d'adreça- a la qual estigui adscrit el lloc)

- Secretari: Asunción Álvarez Fuster (designat pel directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a explicar des de l'endemà a la data de la seva notificació. No es podrà interposar un recurs contenciós mentre no es dicti resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

També pot interposar-se directament un recurs contenciós- administratiu davant els jutjats del contenciós- administratiu de Palma en el termini de dos mesos a explicar des de l'endemà a la data de publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós- administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

 

Palma, a 23 de gener de 2017

El Director General de l'Ib-Salut,

(P.d. Resolució de la Consellera de Salut de 13 de gener de 2016; BOIB de 21de gener de 2016)

Julio Miguel Fuster Colobres