Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 965
Licitació del lloguer de la cafeteria de la Plaça del Rosari, 10 (edifici del Centre Sanitari)
Licitació del lloguer de la cafeteria de la Pl. del Rosari, núm. 10 (edifici del Centre Sanitari)
Aprovats per acord del ple de l’ajuntament de 26 d gener de 2018, el plec de clàusules econòmic administratives del contracte i l’obertura del procediment d’adjudicació, el plec s’exposa al públic per termini de deu dies naturals, comptat a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), per tal que s’hi puguin presentar reclamacions.
Simultàniament s’anuncia la licitació, amb les condicions i d’acord amb allò que preveu l’art. 188,3 de la Llei Autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: ajuntament d'Alaró, ple.
b) Dependència que tramita l'expedient: secretaria.
c) Número d'expedient: 441-2018.
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l'objecte: lloguer de la cafeteria (exp. d’activitat núm. 450-2012)
b) Lloc: Pl. del Rosari, núm. 10 (edifici del Centre Sanitari)
c) Durada: quatre anys, prorrogables de mutu acord fins a un màxim de vuit.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: diversos criteris d’adjudicació
4. Preu o cànon mínim anual a pagar: 8.400 € (IVA exclòs)
5. Garanties
Provisional: 240 €
Definitiva: tres mensualitats de la renda o preu
6. Obtenció de documentació i informació
a) www.ajalaro.net, “perfil del contractant”
b) Entitat: ajuntament d'Alaró.
c) Domicili: C/ Petit, núm. 1
d) Localitat i codi postal: Alaró, 07340
e) Telèfon: (971) 510000
f) Fax: (971) 510001
7. Requisits mínims de solvència de les persones licitadores
a) solvència econòmica i financera: mitjançant declaració apropiada d’entitat financera
b) solvència tècnica: relació dels principals serveis o treballs realitzats durant els dos darrers anys; també es pot acreditar mitjançant experiència professional en el sector de la restauració o mitjançant titulació acadèmica o cursos relacionats amb l’activitat a desenvolupar.
8. Presentació de sol·licituds de participació i documentació a presentar
a) Data límit de presentació: quinze dies naturals a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
b) Documentació a presentar: (clàusula 13 del plec),
documentació general (sobre núm. 1)
-declaració responsable de la persona licitadora indicant que reuneix els requisits i que compleix les condicions per contractar amb l’administració
-proposició econòmica i tècnica (sobre núm. 2)
-oferta econòmica (model annex I)
-documentació relativa als criteris d’adjudicació
c) Lloc de presentació:
1a. Entitat: ajuntament d'Alaró.
2a. Domicili: C/ Petit, núm. 1.
3a. Localitat i horari de presentació: Alaró, de 8’30 a 14 h., dissabtes de 9 a 13 h.
9. Admissió de variants
No.
10. Criteris de valoració de les ofertes
Solvència professional i tècnica: 15 punts.
Renda mensual a l’alça: 10 punts.
Discapacitat del licitador o de persona que treballarà a l’activitat: 5 punts.
11. Obertura de les ofertes
L’acte públic d’obertura de proposicions tindrà lloc el següent dia hàbil a aquell en que finalitzi el termini de presentació, a les 13 hores.
12. Despeses d'anuncis
Seran per compte i a càrrec de la persona adjudicatària.
13. Suspensió del procediment de licitació
Si dins el termini d’exposició pública del plec de clàusules particulars, de deu dies naturals, es produeixen reclamacions i són estimades.
Alaró, 26 de gener de 2018
El batle
Guillermo Claret Balboa Buika