Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 923
Departament d'Infraestructures i Accessibilitat. Exp. 2017/1336. La Junta de Govern en sessió de 24 de gener de 2018 va aprovar una rectificació del plec de clàusules administratives particulars per a la contractació del Servei de neteja dels locals, centres i dependències administratives (LOT 1) i del Servei de neteja i porteria de centres escolars (LOT 2) de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern en sessió de 24 de gener de 2018 va aprovar una rectificació del plec  de clàusules administratives particulars per a la contractació del Servei de neteja dels locals, centres i dependències administratives (LOT 1) i del Servei de neteja i porteria de centres escolars (LOT 2) de l’Ajuntament de Palma.

Conformement al que disposa l’art. 188.3 de la  Llei 20/2006 de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, es publica aquest anunci, per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva  publicació, es puguin presentar al·legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament  d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

Palma, 26 de gener de 2018

El cap de secció del Servei Administratiu

pd Decret de batlia  núm. 3000 de 26 de febrer de 2014  (BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)

Miquel Gil Torrens