Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 923
Departament d'Infraestructures i Accessibilitat. Exp. 2017/1336. La Junta de Govern en sessió de 24 de gener de 2018 va aprovar una rectificació del plec de clàusules administratives particulars per a la contractació del Servei de neteja dels locals, centres i dependències administratives (LOT 1) i del Servei de neteja i porteria de centres escolars (LOT 2) de l’Ajuntament de Palma
La Junta de Govern en sessió de 24 de gener de 2018 va aprovar una rectificació del plec de clàusules administratives particulars per a la contractació del Servei de neteja dels locals, centres i dependències administratives (LOT 1) i del Servei de neteja i porteria de centres escolars (LOT 2) de l’Ajuntament de Palma.
Conformement al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, es publica aquest anunci, per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al·legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Palma, 26 de gener de 2018
El cap de secció del Servei Administratiu
pd Decret de batlia núm. 3000 de 26 de febrer de 2014 (BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)
Miquel Gil Torrens