Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 695
Exp 8120/2017, Bases del procés de selecció per constituir una borsa d'arquitectes superiors

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expedient núm. 8120/2017

Assumpte: convocatòria del procés de selecció de persones aspirants a formar part d’una borsa per a poder ser nomenades personal funcionari interí de l’escala d’Administració especial, subescala Serveis especials, Arquitectura superior, subgrup de titulació A1

Emissora: RCS

Fem públic que per Resolució d’Alcaldia número 2017-0789, de data 21/12/2017, s'ha resolt, en la part suficient, el que segueix: "TERCER. Ordenar la publicació de les bases modificades i aprovades en el BOIB, a la seu electrònica i al portal de transparència, continuant amb la tramitació de l’expedient." Les bases, que es poden descarregar de la seu electrònica “http://alaior.sedelectronica.es/board/” i del portal de transparència a l'enllaç

http://alaior.sedelectronica.es/transparency/94e4b3e3-6297-44ef-948b-a00a1ce578b8/, diuen literalment:

«BASES QUE HA DE REGIR EL PROCÉS DE SELECCIÓ DE PERSONES ASPIRANTS A FORMAR PART D’UNA BORSA PER PODER SER NOMENADES PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ DE L’ESCALA D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA SERVEIS ESPECIALS, ARQUITECTURA SUPERIOR (A1)

1. Objecte

L'objecte d’aquesta convocatòria és la selecció de persones per formar part d’una borsa per tal que puguin ser nomenades personal funcionari interí de l’escala d’Administració especial, subescala Serveis especials, subgrup de titulació A1, Arquitectura superior, per qualsevol de les causes previstes en la legislació de la funció pública, segons les necessitats dels serveis municipals i sempre que es compleixin els requisits prevists en la legislació corresponent per poder recórrer al nomenament de funcionaris interins.

Les retribucions de les persones que prestin serveis com a personal funcionari interí seran les que corresponguin d’acord amb la legislació de la funció pública i pressupostària i de conformitat amb els pressuposts municipals en vigor en el moment de la prestació dels serveis concrets.

S'estableix com a procediment selectiu el concurs de mèrits, el qual es regirà per aquestes bases.

2. Funcions del lloc de treball

Les funcions i tasques a realitzar consistiran, entre d’altres pròpies de la seva titulació, en:

1. La inspecció de construccions, edificacions i instal·lacions amb motiu de denúncies formulades per tercers o per ordre de l’autoritat municipal.

2. Assessorament tecnicourbanístic i elaboració d’informes amb propostes de resolució en els àmbits de la inspecció urbanística, llicències urbanístiques, certificats urbanístics, instruments de planejament i de gestió urbanística.

3. Valoracions de béns immobles.

4. Resposta a consultes dels ciutadans en matèria urbanística, etc.

5. Redacció de projectes d’obra i direcció facultativa d'aquests.

6. Informes de viabilitat en projectes d’obra pública.

I qualsevol altra tasca administrativa que pugui ser requerida d’acord amb els diferents procediments administratius i les instruccions dels superiors jeràrquics corresponents.

 

3. Condicions d'admissió dels aspirants

Les persones interessades a participar en el present procediment selectiu hauran de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les condicions següents, d'acord amb l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

1. Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d’aquells estats on sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors.

2. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents del lloc de treball.

3. Tenir 16 anys d’edat i no excedir, si s'escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa. En el supòsit de ser menor de divuit anys, és necessari el consentiment dels seus pares o tutors o l’autorització de la persona o institució que els tengui al seu càrrec.

4. No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial, per accedir al cos o escala de personal funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat/ada o inhabilitat/ada. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent ni haver estat sotmès/esa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.

5. Estar en possessió del títol universitari oficial de llicenciat/ada en Arquitectura o del títol de grau en Arquitectura més el màster universitari que habilita per a exercir la professió d’arquitecte/a superior, d’acord amb el RD 1393/2007, de 29 d’octubre, modificat pel RD 861/2010, de 2 de juliol, per mitjà del qual s’estableix l’ordenació de l’ensenyança universitària oficial.

En cas de presentar titulacions obtingudes a l’estranger, l’aspirant haurà d’estar en possessió de la credencial que acrediti l’homologació o la credencial per exercir la professió corresponent.

6. Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2, mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o bé mitjançant la superació d'una prova específica d'acreditació del nivell de coneixements que s'exigeix, el resultat de la qual es qualificarà d'apte/no apte, i que en tot cas serà eliminatòria. L'aspirant sol·licitarà aquesta prova dins el termini de presentació de la sol·licitud.

7. Declaració responsable de tenir coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d’incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.

8. Haver abonat els drets d’examen (10 €), d’acord amb l’Ordenança fiscal 2/4 reguladora de la taxa d’expedició de documents administratius (BOIB núm. 129 de 25/09/2014). Aquests s’han de fer efectius mitjançant ingrés en el compte bancari (IBAN) ES81 2100 0060 1502 0018 7670, indicant el nom de l'ordenant i l'assumpte, "Prova selectiva borsa arquitectes àrea personal”, o mitjançant autoliquidació en línia a través de la carpeta ciutadana

https://www.carpetaciutadana.org/web/Contingut.aspxIdPub=11573&Con=Conexion004,

apartat Concepte a pagar, tribut Taxa expedició de documents administratius, en el desplegable del qual, Tarifa, trobareu Dret d’examen en proves selectives de l’Ajuntament. Això no obstant, estaran exempts de pagar la taxa les persones que estiguin inscrites a l'atur.

4. Forma i termini de presentació de sol·licituds

Les sol·licituds per participar en el present procés de selecció s'adreçaran a la batlessa i es presentaran directament al Registre General d'entrada de l’Ajuntament d’Alaior, carrer Major, núm. 11, en horari de 8.00 a 14.30, de dilluns a divendres, i de 16.00 a 19.00 els dijous capvespre, o bé en les altres oficines públiques assenyalades en l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé telemàticament a través de la seu electrònica municipal (http://alaior.sedelectronica.es/info.0).

En cas d'utilitzar l'oficina de Correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament d'Alaior, s'haurà de remetre còpia de la instància presentada al fax número 971 37 29 58 i dirigit al Registre General d'entrada de l'Ajuntament d'Alaior, dins del termini de presentació de sol·licituds.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. A efectes informatius, també es publicarà al tauler d'anuncis, a la seu electrònica municipal

"http://alaior.sedelectronica.es"

i al portal de transparència municipal

http://alaior.sedelectronica.es/admissible/e554c4e8-3d45-490c-87d3-0661048c949b.

Els drets d'examen per a aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança fiscal 2/4 reguladora de la taxa per expedició de documents administratius (BOIB 129 de 25/09/2014) estan fixats en 10 euros, que s'han de fer efectius mitjançant ingrés al compte bancari (IBAN) ES81 2100 0060 1502 0018 7670, indicant el nom de l'ordenant i l'assumpte, "Prova selectiva borsa arquitectes superiors, àrea de personal" o mitjançant autoliquidació en línia a través de la carpeta ciutadana

https://www.carpetaciutadana.org/web/Contingut.aspxIdPub=11573&Con=Conexion004,

apartat Concepte a pagar, tribut Taxa expedició de documents administratius, en el desplegable del qual, Tarifa, trobareu Dret d’examen en proves selectives de l’Ajuntament. Això no obstant, estaran exempts de pagar la taxa les persones que estiguin inscrites a l'atur.

En les instàncies, que es presentaran d'acord amb el model de l'annex 3, que es podrà descarregar a l'adreça, haurà de constar la manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera de la present convocatòria, referida sempre a la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds, i, alhora, s'hi haurà d’adjuntar la documentació següent:

i. Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin, advertint que els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no seran valorats. Els mèrits relatius a l’experiència professional han d’anar acompanyats del certificat de la vida laboral emès per la Seguretat Social.

ii. Còpia del justificant del pagament dels drets d'examen o d'estar incurs en una causa d’exempció del pagament (targeta d’atur).

iii. Els annexos 2 i 3 degudament formalitzats, que es podran descarregar a l'adreça

http://alaior.sedelectronica.es/admissible/e554c4e8-3d45-490c-87d3-0661048c949b

iv. Còpia del resguard d’haver abonat els drets per a l’expedició del títol acadèmic exigit per prendre part en la convocatòria (en cas que no se li hagi emès el títol en la data de finalització de presentació de sol·licituds).

v. Còpia del certificat oficial de llengua catalana del nivell B2 o bé sol·licitud de voler-se sotmetre a la prova del nivell corresponent.

Els aspirants es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin, significant que en cas d’haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades, aquest Ajuntament podrà sol·licitar motivadament a l’aspirant que presenti el document original a l'efecte d'acarar-lo.

El document nacional d’identitat, títol acadèmic exigit per formar part de la convocatòria i inscripció de la persona a l’atur (per a exempció de pagament de taxa), en format document electrònic, serà comprovat d’ofici per l’Ajuntament mitjançant la consulta a la plataforma d’intermediació de dades de què disposa. En cas que aquest Ajuntament no hagi pogut obtenir aquests documents, podrà sol·licitar-ne novament a la persona interessada l'aportació.

5. Admissió dels aspirants

Finalitzat el termini de presentació de les sol·licituds, el regidor delegat de Personal dictarà la resolució corresponent, en la qual declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos, en funció de si han presentat la sol·licitud correctament formalitzada i la documentació exigida en la base 4 de la present convocatòria.

En aquesta resolució es faran constar les inicials dels aspirants, el número de document nacional d'identitat i la causa per la qual no han estat admesos. S'indicarà el nomenament dels membres que formaran part del Tribunal qualificador i es fixarà el lloc, la data i l'hora en què tindran lloc les proves.

Així mateix, dita resolució es publicarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica municipal "http://alaior.sedelectronica.es" i al portal de transparència http://alaior.sedelectronica.es/admissible/e554c4e8-3d45-490c-87d3-0661048c949b tot concedint als aspirants provisionalment exclosos un termini de 10 dies naturals per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que hagin causat l’exclusió provisional.

Les reclamacions que es puguin produir seran acceptades o rebutjades pel regidor delegat de Personal mitjançant resolució motivada. La llista definitiva es publicarà en la mateixa forma que la provisional. Si no hi hagués cap reclamació, s’entendrà elevada a definitiva la llista provisional sense necessitat d'una resolució expressa ni una nova publicació.

6. Tribunal qualificador

El Tribunal qualificador estarà constituït pels membres següents:

President/a: un/a funcionari/ària de carrera del grup A, subgrup A1.

Vocals: dos funcionaris/àries de carrera del grup A, subgrup A1, amb titulació o especialització igual o superior a l’exigida per a l’accés a la plaça convocada o amb titulació tècnica superior, que podran ser, o no, de la mateixa corporació, i seran designats per l’autoritat competent municipal.

Secretari/ària: un/a funcionari/ària de carrera, designat per l'Ajuntament, del subgrup de titulació C2 o superior.

Així mateix, es podrà incorporar l’assessorament de tècnics especialistes per a les proves quan s’estimi necessari, que tindran veu però no vot.

L'assessora especialista per a la realització de la prova de coneixements de llengua catalana serà Soledat Florit Juaneda, assessora lingüística municipal.

Podrà assistir un observador o observadora designat per la junta de personal les funcions del qual seran observar el desenvolupament normal del procés selectiu, i no tindrà veu ni vot.

Cada membre del tribunal tindrà el suplent corresponent amb la finalitat de cobrir les possibles absències que es puguin donar.

El Tribunal queda facultat per a resoldre tots els dubtes, incidències i reclamacions que puguin sorgir i per a adoptar els acords que escaiguin per tal d’assegurar la bona marxa del procés selectiu.

El Tribunal adoptarà les decisions per majoria simple i proposarà a l’òrgan competent l'ordre dels aspirants que han de constituir la borsa de treball, amb ordre decreixent, de major a menor puntuació obtinguda.

L’abstenció i recusació dels membres del Tribunal es realitzarà d’acord amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d’1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Els membres del Tribunal són personalment responsables de l’estricte compliment de les bases de la convocatòria, de la subjecció als terminis establerts per a la realització i valoració de les proves i per a la publicació dels resultats. Els dubtes o les reclamacions que puguin originar-se en la interpretació de l’aplicació de les bases d’aquesta convocatòria, així com del que s’hagi de fer en els casos no prevists, seran resolts pel Tribunal per majoria.

El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents, indistintament.

7. Procés selectiu

El procés de selecció constarà d’una única fase de concurs, si bé les persones que no hagin acreditat documentalment que disposen del nivell B2 de coneixements de llengua catalana i hagin manifestat en la sol·licitud que es volen sotmetre a la prova de nivell corresponent, seran convocades per fer la dita prova de nivell. La no-superació de la prova o bé la no-presentació a la prova de nivell de català per part d’aquelles persones que no l’hagin acreditat documentalment implica l’exclusió automàtica del procediment selectiu.

7.1. Acreditació dels coneixements de llengua catalana

És una prova obligatòria i eliminatòria. Consistirà en la realització d’exercicis de coneixement de la llengua catalana, d’acord amb l’establert a la base tercera. N’estaran exemptes aquelles persones que hagin acreditat que estan en possessió del certificat B2 de coneixements de català expedit per l’Institut d’Estudis Baleàrics, l’Escola Balear de l’Administració Pública, l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. En cas de fer la prova, la qualificació d’aquesta podrà ser d'apte/a o no apte/a. Només les persones que acreditin els coneixements abans esmentats o que hagin estat declarades aptes romandran en el procés selectiu per a la valoració de mèrits. En cas contrari, restaran eliminades.

El dia, l'hora i el lloc de la prova de nivell de coneixements de la llengua catalana i les persones que l’han de realitzar, seran objecte de publicació per mitjà d'una resolució que es publicarà al tauler d’anuncis i a la seu electrònica municipal “http://alaior.sedelectronica.es".

7.2. Fase de concurs. Valoració de mèrits

Es procedirà únicament a la valoració dels mèrits d'aquelles persones aspirants que hagin acreditat que disposen del nivell de llengua catalana, ja sigui documentalment, ja sigui per mitjà de la superació de la prova abans indicada.

La puntuació màxima que es podrà assolir respecte dels mèrits presentats serà de 20 punts. Els mèrits hauran d'estar correctament i fefaentment documentats (originals o còpies autèntiques) per tal de poder ser valorats.

7.2.1. Experiència professional (puntuació màxima, 10 punts)

(i) Experiència professional a l'Administració publica per serveis prestats com a arquitecte/a superior (subgrup A1), ja sigui com a contractat en règim laboral o nomenat funcionari. La puntuació s’obtindrà a raó de 0,1 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin a la vida laboral, dividit per 30.

(ii) Experiència professional en el sector privat, exercint funcions d’arquitecte (llicenciat o equivalent). Puntuació que s’obtindrà a raó de 0,05 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin a la vida laboral, dividit per 30.

S'acreditarà mitjançant l'informe preceptiu de vida laboral o document equivalent, acompanyat de contracte de treball, nomenament de funcionari, certificat d'empresa o certificat de serveis prestats emès per l'entitat corresponent, o qualsevol altre document que l'òrgan de selecció consideri suficient, en el qual s'haurà d'expressar la data d'inici, la data de finalització de la relació laboral, la categoria i/o el lloc de treball.

Aquests documents hauran de ser presentats en original o còpia autenticada. Es considerarà únicament l'experiència laboral per compte de tercers que comporti la inclusió en el règim general de la Seguretat Social.

7.2.2. Formació (total puntuació màxima, 9 punts)

7.2.2.1. Titulació universitària addicional (puntuació màxima, 4 punts)

- Per cada títol de doctor/a en arquitectura: 3 punts.

- Llicenciatura o grau relacionats amb el lloc de treball: 2 punts.

- Llicenciatura o grau no relacionats amb el lloc de treball: 1 punt.

Aquest mèrit s’ha d’acreditar mitjançant el títol universitari o el resguard d’haver abonat els drets per a la seva expedició (en original o còpia autenticada de l'anvers i revers del títol).

7.2.2.2. Cursos d'especialització relacionats o d'interès per al lloc de treball d’arquitecte, amb un mínim de 150 hores, organitzats o promoguts per universitats o organismes oficials.

S'atorgarà un màxim de 3 punts i es valorarà segons els supòsits següents:

-Cursos de més de 150 hores i fins a 300 hores: 0,5 punts per títol o certificació

-Cursos d’entre 301 i 500 hores: 1 punt per títol o certificació

-Cursos de més de 500 hores: 1,5 punts per títol o certificació

Aquest mèrit s’ha d’acreditar mitjançant el títol o resguard d’haver abonat els drets per a la seva expedició o bé amb la certificació corresponent (en original o còpia autenticada (en anvers i revers).

7.2.2.3. Altres cursos i cursets, no valorats en altres apartats: per haver fet cursos i cursets de formació que tenguin interès per al lloc de feina o estiguin relacionats amb el dret administratiu, i d'acord amb el barem següent (puntuació màxima, 2 punts):

- Cursos amb certificat d'assistència: 0,002 punts per cada hora de curs fins a un màxim d'1 punt.

- Cursos amb certificat d'assistència i aprofitament: 0,0040 per cada hora de curs fins a un màxim d'1 punt.

Aquest mèrit s’ha d’acreditar mitjançant el certificat del curs corresponent emès pel centre impartidor, que haurà d'incloure expressament les hores de durada (en original o còpia autenticada).

7.2.3. Coneixements de llengua catalana (puntuació màxima, 1 punt): només es reconeixeran les titulacions expedides per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears:

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C1: 0,30 punts

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C2: 0,60 punts

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell LA: 0,40 punts

Aquest mèrit s’ha d’acreditar mitjançant el certificat corresponent (en original o còpia autenticada). Només es podrà valorar el certificat de nivell superior, sens perjudici de la valoració del certificat de nivell LA la valoració del qual serà addicional a l’acreditació del nivell C1 o bé C2.

8. Puntuació final

La puntuació final, amb vista a determinar els aspirants que superin el procés selectiu, vindrà determinada per la suma de tots els mèrits (experiència professional, formació i coneixements de llengua catalana).

En cas d’empat, es tindrà en compte la major puntuació obtinguda en l’apartat d’experiència professional.

9. Relació d'aprovats

Una vegada determinada la qualificació dels aspirants, el Tribunal publicarà al tauler d’anuncis, a la seu electrònica de l’Ajuntament i al portal de transparència la relació provisional d'aprovats per ordre de puntuació, i en el termini de 5 dies hàbils els aspirants hi podran formular al·legacions. Passat aquest termini, i si no s'han formulat al·legacions, aquesta llista provisional dels aspirants passarà a ser definitiva, sent aquesta última la que elevarà el Tribunal al regidor delegat de Personal perquè acordi la constitució de la borsa d'aspirants a ser nomenats, si és procedent, funcionaris interins de l’escala d’Administració especial, subgrup A1, arquitecte/a, d’acord amb l’ordre de prelació proposat pel Tribunal.

10. Normes generals i recursos

Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d’aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els casos i en la forma legal establerta a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i altres normes d’aplicació.

11. Constitució de la borsa de treball

Els aspirants que hagin estat proposats per formar part de la borsa de treball hauran de presentar al Registre general de la corporació, dintre del termini de deu dies naturals des d'aquell en què es faci pública la relació definitiva d'aprovats, la documentació acreditativa de complir la resta de condicions específiques establertes a la base 3 de la convocatòria (certificat mèdic oficial acreditatiu de comptar amb les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per a realitzar les funcions corresponents, etc.).

Les persones que en aquest termini no presentin aquesta documentació o no acreditin el compliment dels requisits de la base tercera de la convocatòria, llevat de casos de força major, perdran el dret de formar part de la borsa de treball i totes les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la instància.

Els qui tenguin la condició de funcionaris estaran exempts de justificar les condicions i requisits ja acreditats per al seu nomenament anterior i únicament hauran de presentar certificat de l'organisme en què prestin serveis.

12. Borsa de treball i vigència de la borsa

Els aspirants que hagin aprovat els exercicis constituiran una borsa de treball d’arquitectes en aquest Ajuntament i podran ser cridats per ser nomenats funcionaris o funcionàries interins, d’acord amb l’ordre de prelació de la borsa, per qualsevol de les causes de necessitat i urgència previstes a l’article 10 del RDL 5/2015, de 30 d’octubre, per mitjà del qual es dictà el Text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, sempre d’acord amb les necessitats dels serveis municipals.

Si l'aspirant que ha estat cridat/ada no contesta o rebutja l'oferta de prestació de serveis com a funcionària o funcionari interí passarà a l'últim lloc de la llista.

La borsa de treball tindrà una vigència màxima de 3 anys, si bé es podrà prorrogar fins que aquest Ajuntament torni a convocar un nou procediment selectiu. La nova borsa que es convoqui anul·larà l'anterior.

En tot cas i des del moment de la constitució de la nova borsa de treball de personal administratiu, quedaran sense vigència les borses de personal administratiu que haguessin estat constituïdes amb anterioritat.

 

ANNEX 1
SOL·LICITUD

1. SOL·LICITANT

Nom i llinatges o raó social: ................................................. DNI/CIF:.............................

Adreça:................................................................... Codi postal: ...................................... Municipi: ..................................... Província:....................................................................,

Núm. expedient: ....................... Telèfon fix:...................... Telèfon mòbil:........................, @ de contacte: ......................................................... .

2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ

Mitjà preferent de notificació: ( ) Notificació en paper ( ) * Notificació telemàtica a l'@: ...............................

* Recordau que per recollir les notificacions telemàtiques heu de disposar d'un certificat digital instal·lat al navegador (DNIE, http://www.dnielectronico.es/obtencion_del_dnie/index.html; CERES – FNMT, http://www.cert.fnmt.es/?cha=cit&sec=4).

3. DECLAR:

-Que reunesc les condicions exigides per ingressar a l'Administració pública i les assenyalades especialment en la base tercera de la convocatòria a què fa referència aquest procés selectiu: .............................................................

-Que no he estat separat/ada o acomiadat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració pública, ni em trob inhabilitat/ada per a l'exercici de funcions públiques.

-Que tenc coneixement de les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1981, de 26 de desembre.

-Que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud, i que reunesc les condicions exigides per ingressar a l'Administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a què fa referència aquest procés selectiu.

4. SOL·LICIT:

Ser admès/esa a la convocatòria.

5. DOCUMENTACIÓ:

Amb aquesta sol·licitud, adjunt la documentació que detall a continuació:

( ) Quadre resum dels mèrits a valorar (annex 3).

( ) Justificació dels mèrits (contractes de treball o certificats d'empresa, títols, certificat vida laboral, etc.).

( ) Justificant del pagament de la taxa (rebut pagat) o exempció del pagament d'aquesta (targeta atur).

( ) Còpia del resguard d’haver abonat els drets per a l’expedició del títol acadèmic exigit per formar part de la convocatòria (en cas que el títol acadèmic no hagi estat emès).

( ) Còpia del certificat oficial de llengua catalana de nivell B2.

* En cas d’haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades dels documents relacionats, se sol·licitarà a l’aspirant el document original per acarar-lo.

6. NO* [ ] autoritz l’Ajuntament d’Alaior a consultar a la plataforma d’intermediació de dades de què disposa la documentació de què som titular ―document nacional d’identitat, títol acadèmic exigit per prendre part en la convocatòria, inscripció a l’atur (per a exempció de pagament de la taxa)― en format de document electrònic.

* En cas de no voler que l’Administració comprovi d’ofici la documentació relacionada, haureu de marcar la casella amb una creu. Recordau que en aquest cas haureu de presentar obligatòriament la documentació en paper a l’Ajuntament.

7. AVÍS LEGAL

De conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de març, de protecció de dades de caràcter temporal, se us informa del següent:

-Les dades de caràcter personal que s'obtinguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.

-Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.

-Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

Alaior, ....... de......................................... de 20...

SRA. BATLESSA PRESIDENTA

ANNEX 2
AUTOVALORACIÓ DE MÈRITS

1. SOL·LICITANT

Nom i llinatges o raó social: ................................................. DNI/CIF:............................,

Adreça:................................................................... Codi postal: ...................................... Municipi: ..................................... Província:....................................................................,

Núm. expedient: ....................... Telèfon fix:...................... Telèfon mòbil:........................, @ de contacte: ......................................................... .

A continuació relacion els mèrits que s'han de puntuar per a aquesta convocatòria amb indicació del número de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el que disposen les bases**.

Base 7.2.1. Experiència professional** (puntuació màxima possible: 10 punts):

Pàg. Adm./Empresa Especialitat Data inici Data fi Puntuació

1................................................................................. ................

2................................................................................. ................

3................................................................................. ................

4................................................................................. ................

(...) ................................................................................ ................

Base 7.2.2: Formació** (puntuació màxima possible: 8 punts):

Pàg. Organisme impartidor Títol Any finalització Puntuació

1. ........................................................................................... .................

2. ........................................................................................... .................

3. ........................................................................................... .................

4. ........................................................................................... .................

(...). ........................................................................................... .................

Base 7.2.3. Coneixement llengua catalana ** (puntuació màxima possible, 1 punt):

Pàg. Centre/organisme Certificat Data Puntuació

1. ................................................................. ............. ....................

2. ................................................................. ............. ....................

(...) ................................................................. ............. ....................

(i) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tengui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.

(ii) Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa, la vida laboral.

(iii) Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.

Alaior, ......... d............................... de 20...

SRA. BATLESSA PRESIDENTA

Contra aquestes bases -que esgoten la via administrativa- es pot interposar alternativament un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació del present anunci davant l'Alcaldia d'aquest Ajuntament d'Alaior, de conformitat amb els articles 116 i 117 de Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si s'opta per recórrer en reposició, el recurs contenciós administratiu no es podrà interposar fins que el recurs de reposició es resolgui expressament o es desestimi per silenci. Tot això, sens perjudici de poder exercitar qualsevol altre recurs que estimi pertinent.

Alaior, 10 de gener de 2018.

La batlessa
Misericordia Sugrañes Barenys