Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ
Núm. 687
Inici expedient sancionador
INICI EXPEDIENT SANCIONADOR Srs. MÍRIAM JURADO I RUBÉN BONET JURADO
Havent resultada infructuosa la notificació d’inici d’expedient sancionador als Srs. Míriam Jurado i Rubén Bonet Jurado, per la realització d’un dipòsit de fems incontrolat, es publica aquesta al BOIB d’acord amb l’art. 44 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:
“Assabentada aquesta Batlia, mijançant informe de policia de data registre d’entrada 11-10-2017, nº 3009, de la realització d’un dipòsit de fems incontrolat al Polígon Industrial de Son Llaüt d’aquest municipi, vulnerant el contingut de l’art. 6 de l’ordenança municipal de Gestió de Residus.
Atès que els fets descrits són constitutius d’una infracció greu, sancionable amb una multa de 750,01 a 1.500 €.
En ús de les competències atribuïdes per l’art. 21.1 n) de la Llei 7/85 de 2 d’abril, de Bases de Règim Local;
RESOLC
PRIMER.-Iniciar expedient sancionador a la Sra. Míriam Jurado i al Sr. Rubén Bonet Jurado, per la realització de l’activitat abans referida.
SEGON.-La qualificació provisional dels fets, sense perjudici del resultat de la instrucció, constitueix infracció greu tipificada a l’art. 24 a) de l’Ordenança municipal de Gestió de Residus; sancionable amb una multa de 750,01 a 1.500 euros, conforme l’art. 26 de l’esmentada Ordenança.
TERCER.-Nomenar instructora i secretària de l’expedient a les Sres. Margalida Bonet Martorell i Lourdes Dols respectivament, les quals podran ser recusades d’acord amb l’art. 23 de la Llei 40/2015 d’1 d’octubre de Règim Jurídic del Sector Públic, si els interessats entenen que qualsevol d’elles incorre a qualcuna de les causes previstes a aquest mateix article.
QUART.-L’òrgan competent per a la resolució d’aquest expedient serà la Batlia, conforme disposa l’art. 21.1 n) de la Llei 7/85 de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local.
CINQUÈ.-Indicar als interessats el dret que els hi assisteix a conèixer, en qualsevol moment del procediment, el seu estat de tramitació i a accedir i obtenir còpia dels documents obrants al mateix i a formular amb anterioritat al tràmit d’audiència al·legacions i aportar els documents que estimi pertinents.
SISÈ.-Comunicar als interessats que se’ls hi concedeix un termini de quinze dies per realitzar les al·legacions que tenguin per pertinents i proposar prova, d’acord amb l’art. 8 del Decret 14/1994 de 10 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment a seguir per l’Administració de la Comunitat Autònoma en l’exercici de la potestat sancionadora.
SETÈ.-Comunicar als interessats que els hi assisteix la possibilitat de reconèixer voluntàriament la seva responsabilitat, amb els efectes prevists a l’art. 10 del Decret 14/94 de 10 de febrer esmentat.
VUITÈ.-Comunicar aquesta resolució a la Instructora i Secretària de l’expedient, amb trasllat de totes les actuacions que existeixin al respecte i notificar-la als interessats, advertint-los que de no efectuar al·legacions sobre el contingut de la iniciació del procediment sancionador dins el termini de quinze dies comptats a partir del dia següent a la recepció de la notificació d’aquesta resolució, aquesta iniciació podrà esser considerada proposta de resolució”.
La qual cosa se li comunica per al seu coneixement i efectes pertinents, indicant-li que el present decret és un acte administratiu de tràmit, no decisori i per tant no susceptible de recurs; sense perjudici d’impugnar en el seu dia, la resolució que posi fi al procediment.
Santa Maria del Camí, 09-11-2017.
EL BATLE-PRESIDENT
Nicolau Canyelles.