Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'INNOVACIÓ, RECERCA I TURISME

Núm. 679
Resolució del secretari general de la Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme per la qual es fa pública la licitació del contracte de servei de gestió comptable, pressupostària i fiscal del Consorci d’Infraestructures de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Consorci d’Infraestructures de les Illes Balears

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Coordinació i Planificació de la Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme

c) Obtenció de documentació i informació:

— Dependència: Departament de Coordinació i Planificació de la Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme

— Domicili: C/ de Montenegro, 5.

— Localitat i codi postal: Palma 07012

— Telèfon: 971 788511

— Fax: 971 17 69 15

— Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

—Adreça d’Internet del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

— Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 1/2018

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei

b) Descripció: servei de gestió comptable, pressupostària i fiscal del Consorci d’Infraestructures de les Illes Balears

c) Divisió per lots: no

d) Lloc d’execució/lliurament: C/ de Montenegro, 5, de Palma

e) Termini d’execució: 2 anys des de  l’1 de març de 2018, o data de formalització del contracte si fos posterior

f) Admissió de pròrroga: sí, el contracte es pot prorrogar per acord d’ambdues parts contractants abans de la seva finalització i per un termini igual o inferior al termini inicial.

g) Establiment d’un Acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV: 792000006

3.Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d’adjudicació: diversos criteris (inclou criteris de caràcter social)

d) Condicions especials d’execució: Sí, les previstes a l’Acord de Consell de Govern de 29 d’abril de 2016

4. Valor estimat del contracte: 65.340,00 euros.

5. Pressupost base de licitació:

Import net: 32.670,00 euros. IVA: 6.860,70 euros. Import total: 39.530,70 euros

6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs)

7. Requisits específics del contractista

Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen a l’apartat F del Plec de clàusules administratives particulars.

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 16 dies naturals des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu passarà al primer dia hàbil següent. Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de Correus i anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, mitjançant fax o correu electrònic.

b)  Hora límit: 12 hores

c) Modalitat de presentació: la que es detalla en la lletra C, del quadre de criteris d’adjudicació del contracte, del Plec de clàusules administratives particulars:

— Sobre núm. 1: “Documentació general”

— Sobre núm. 2: “Proposició econòmica”

— Sobre núm. 3: “Proposició Tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules”

— Sobre núm. 4: “Proposició Tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de  valor”

d) Lloc de presentació:

— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Vicepresidència i Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme.

— Domicili: carrer Montenegro, 5.

— Localitat i codi postal: Palma, 07012.

— Fax: 971 176912

— Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es.

9. Obertura d’ofertes

a) Adreça: carrer Montenegro, 5.

b) Localitat i codi postal: Palma, 07012.

c) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà a la plataforma de contractació de l’Estat.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 500,00 €.

Palma, 19 de gener de 2018

El secretari general

Josep Mallol Vicens