Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ESPORLES

Núm. 638
Oferta d'ocupació: Director/a programes mixtos per a majors de 30 anys Ajuntament d'Esporles

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

OFERTES D’OCUPACIÓ

PERFIL DELS LLOCS DE TREBALL A DESENVOLUPAR

CÀRREC: DIRECTORS/ES DE PROGRAMES MIXTS PER A MAJORS DE 30 ANYS

NOM PROGRAMA: XARXA FORESTAL ESPORLES 

NOMBRE DE PLACES: 1 (UNA)

REQUISITS :

  • Llicenciat en Pedagogia i/o Psicologia
  • Nivell C1 de català
  • Carnet de conduir i vehicle propi
  • 1 any d’experiència en el mateix càrrec

ES VALORARÀ :

- Experiència demostrable:

1. En programació i avaluació de projectes educatius/formatius i/o d’orientació i inserció laboral

2. En control de pressuposts de projectes

3. En direcció i coordinació d’equips de treball

4. Com a docent de formació bàsica a col·lectius vulnerables

5. Com a orientador formatiu i laboral de col·lectius vulnerables

6. En intermediació laboral (recerca de feina)

- Formació específica en:

1. Educació de persones adultes

2. Formació professional

3. Metodologia de  treball i protocols del SOIB

4. Orientació i intermediació laboral

5. Discapacitat i formació/treball

6. Normativa laboral

7. Implementació de models de qualitat

8. Riscos laborals

9. Informàtica

10. Altres coneixements de llengua catalana

- Coneixements de:

1. Protocols de la Conselleria d’educació pel que fa referència a les proves per a l’obtenció del títol d’ESO o les proves d’accés al grau mitjà.

2. El subsistema de Formació Professional per a l’Ocupació

3. La realitat sociolaboral del municipi

4. El món empresarial de l’illa (especial atenció a la producció agrària)

FUNCIONS:

  • Direcció i coordinació de tot l’equip humà adscrit al projecte (professionals i alumnat treballadors ).
  • Disseny, coordinació, planificació, supervisió i avaluació del projecte formatiu. Màxim responsable de la programació diària, setmanal i mensual.
  • Tutorització i seguiment de l’alumnat.
  • Fer les pertinents valoracions d’aprenentatge i evolució de l’alumnat treballador respecte al seu mòdul.
  • Elaboració i control pressupostari i la justificació econòmica.
  • Gestió i control dels recursos materials i organització logística.
  • Coordinació del projecte tècnic d’obra o execució. Vetllar pel seu màxim acompliment.
  • Participar en el disseny del programa d’inserció de l’alumnat treballador i la seva orientació professional.
  • Vetllar pel compliment de les normes i mesures de salut laboral.
  • Aplicar les sancions disciplinàries que pertoquin amb la coordinació de l’equip.
  • Participar en les reunions de l’equip docent, l’equip del projecte, amb altres àrees internes municipals sempre que la situació o el moment ho requereixi.
  • Rebre i posar en coneixement de les persones corresponents la documentació, informació i correspondència, etc. que arribi a nom del projecte.
  • Elaborar i executar les normatives, manuals d’intervenció i altres documents que permetin una major eficiència i eficàcia del projecte.
  • Assumir aquelles competències que no estiguin atribuïdes a cap altre òrgan.

DURADA: Contracte d’obra i servei de 9 mesos i 29 dies

JORNADA: Mitja jornada. 18’75 Hores setmanals

COST SALARIAL MENSUAL BRUT PER JORNADA COMPLETA APROXIMAT: 2.748’16€/mes

Les instàncies es presentaran al registre de l’Ajuntament en horari d’oficina, dirigides a la Sra. Batlessa.

S’aplicarà el cobro de les taxes de documents administratius segons ordenança municipal.

El termini de presentació de les mateixes serà abans de les 14:00h de divendres dia 19 de gener de 2018.

Si s’admeten totes les instàncies quedarà aprovada la llista de candidatures admeses i excloses. Hi haurà un termini de set dies naturals per fer consultes i reclamacions després del qual quedarà ratificada la llista definitiva de candidatures que passaran a la fase de valoració dels mèrits i d’entrevista la data de la qual es notificarà personalment als tres candidatures que hagin obtingut una major puntuació.

Esporles,16 de gener de 2018

La Batlessa,
Maria Ramon

BAREM PER A LA SELECCIÓ DEL PERSONAL DIRECTIU DELS PROGRAMES MIXTS PER A MAJORS DE 30 ANYS

XARXA FORESTAL ESPORLES, NÚM. EXPEDIENT: S30-FO 011/17

Barems:

  • Formació: 30 punts
  • Experiència laboral: 35 punts
  • Entrevista: 35 punts

Es valorarà:

Formació (fins a un màxim de 30 punts)

  • Altres llicenciatures relacionades amb el lloc de feina : 4 punts per llicenciatura
  • Màsters o altres postgraus relacionats amb el lloc de feina: 1 punt per any de durada
  • Altra formació relacionada amb les funcions del lloc de treball i amb la temàtica del taller d’ocupació: 6 punts per cada per curs amb una durada mínima de 50 hores
  • Nivell de la junta avaluadora de català o equivalent:

o Nivell C: 1 punt

o Nivell D: 2 punts

o Nivell LA: 3 punts

Experiència laboral (fins a un màxim de 35 punts)

  • Experiència laboral relacionada amb les funcions del lloc de treball: 0’2 punts per mes

Entrevista (fins a un màxim de 35 punts)

  • Actitud i motivació davant la feina: 5 punts
  • Interès per les persones de col·lectius vulnerables: 5 punts
  • Iniciativa: 5 punts
  • Capacitat de comunicació: 5 punts
  • Coneixements específics de tallers d’ocupació: 5 punts
  • Capacitat docent: 5 punts
  • Coneixements de la realitat socioeconòmica d’Esporles: 5 punts