Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 633
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació dels serveis per a l'elaboració de l'informe tècnic i econòmic que serveixi per a la modificació de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per serveis relatius al tractament de residus sòlids urbans. Exp. 2018-002-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte de  SERVEIS PER A L'ELABORACIÓ DE L'INFORME TÈCNIC I ECONÒMIC QUE SERVEIXI PER A LA MODIFICACIÓ DE L'ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER SERVEIS RELATIUS AL TRACTAMENT DE RESIDUS SÒLIDS URBANS , segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 22.11.2017.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2018-002-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  serveis per a l'elaboració de l'informe tècnic i econòmic que serveixi per a la modificació de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per serveis relatius al tractament de residus sòlids urbans
  • Termini d’execució: 6 mesos

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost: 50.000,00 € més 10.500,00 € d’IVA. Total  60.500,00 € amb l'IVA inclòs per a 6 mesos de contracte.           

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palma.cat

6è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 15 (quinze) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

7è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del segon dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.

 

8è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

 

Palma, a 8 de gener de 2018

El cap de departament d’Interior,

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre