Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 632
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació del contracte de contracte mixte d’obres i serveis de reforma, millora, reparació i conservació de paviments i infraestructures de vials, camins i espais públics del terme municipal de Palma (3 LOTS). Exp. 2017-044-O
Exp. 2017-044-O
Anunci per a la licitació del contracte de CONTRACTE MIXTE D’OBRES I SERVEIS DE REFORMA, MILLORA, REPARACIÓ I CONSERVACIÓ DE PAVIMENTS I INFRAESTRUCTURES DE VIALS, CAMINS I ESPAIS PÚBLICS DEL TERME MUNICIPAL DE PALMA (3 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 25.10.2017.
1r. Entitat adjudicadora:
· Organisme: Ajuntament de Palma.
· Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
· Exp.: 2017-044-O
2n.- Objecte del contracte:
· Descripció: contracte mixte d’obres i serveis de reforma, millora, reparació i conservació de paviments i infraestructures de vials, camins i espais públics del terme municipal de Palma
· Divisió dels lots:
· Lot 1: Zona Ponent-Centre
· Lot 2: Zona Llevant-Platja de Palma i Pla de Sant Jordi- Zona Nord
· Lot 3: Zona General
· Termini d’execució: 2 anys, prorrogables per 2 anys
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
· Tramitació:ORDINÀRIA.
· Procediment: OBERT.
· Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).
4t.- Pressupost: 8.125.844,65 € més 1.706.427,38 € d’IVA. Total 9.832.272,03 € amb l'IVA inclòs per als 3 lots per a 2 anys de contracte.
· Divisió dels lots:
· Lot 1: 1.652.892,56 € més 347.107,44 € d’IVA. Total: 2.000.000,00 €
· Lot 2: 3.462.809,92 € més 727.190,08 € d’IVA. Total: 4.190.000,00 €
· Lot 3: 3.010.142,17 € més 632.129,86 € d’IVA. Total: 3.642.272,03 €
5è.- Obtenció de documentació i informació:
· Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palma.cat
6è.- Classificació contractista: lot 1: Grup G , subgrup 4 i 6 , categoria 3. Lot 2: Grup G , subgrup 4 i 6, categoria 4. Lot 3: Grup G , subgrup 4 i 6, categoria 4
7è.- Presentació d’ofertes:
· Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el dia 12 de febrer de 2018
· Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
· Lloc de presentació:
1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
· Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
· Admissió de variants: no s’admeten solucions variants
8è.- Obertura de les ofertes:
· Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
· Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
· Data i hora: A les 09:00 hores del 26 de febrer de 2018.
9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.
10è.- Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 22 de desembre de 2017
Palma, a 5 de gener de 2018
El cap de departament d’Interior
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014 publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014
Juan Carlos Sastre Sastre