Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 632
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació del contracte de contracte mixte d’obres i serveis de reforma, millora, reparació i conservació de paviments i infraestructures de vials, camins i espais públics del terme municipal de Palma (3 LOTS). Exp. 2017-044-O

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Exp. 2017-044-O                                                                         

Anunci per a la licitació del contracte de  CONTRACTE MIXTE D’OBRES I SERVEIS DE REFORMA, MILLORA, REPARACIÓ I CONSERVACIÓ DE PAVIMENTS I INFRAESTRUCTURES DE VIALS, CAMINS I ESPAIS PÚBLICS DEL TERME MUNICIPAL DE PALMA (3 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 25.10.2017.

1r. Entitat adjudicadora:

·      Organisme: Ajuntament de Palma.

·      Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ

·      Exp.: 2017-044-O

2n.- Objecte del contracte:

·      Descripció:  contracte mixte d’obres i serveis de reforma, millora, reparació i conservació de paviments i infraestructures de vials, camins i espais públics del terme municipal de Palma

·      Divisió dels lots:

·      Lot 1: Zona Ponent-Centre

·      Lot 2: Zona Llevant-Platja de Palma i Pla de Sant Jordi- Zona Nord

·      Lot 3: Zona General

·      Termini d’execució: 2 anys, prorrogables per 2 anys

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

·      Tramitació:ORDINÀRIA.

·      Procediment: OBERT.

·      Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 8.125.844,65 € més 1.706.427,38 € d’IVA. Total  9.832.272,03 € amb l'IVA inclòs per als 3 lots per a 2 anys de contracte.

·      Divisió dels lots:

·      Lot 1: 1.652.892,56 €  més 347.107,44 € d’IVA. Total: 2.000.000,00 €

·      Lot 2: 3.462.809,92 € més 727.190,08 € d’IVA. Total: 4.190.000,00 €

·      Lot 3: 3.010.142,17 € més 632.129,86 € d’IVA. Total: 3.642.272,03 €           

5è.- Obtenció de documentació i informació:

·      Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palma.cat

6è.- Classificació contractista:  lot 1: Grup G , subgrup 4 i 6 , categoria 3. Lot 2: Grup G , subgrup  4 i 6, categoria 4.  Lot 3: Grup G , subgrup  4 i 6, categoria 4

7è.- Presentació d’ofertes:

·   Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el dia 12 de febrer de 2018

·   Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.

·   Lloc de presentació:

1.   Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).

2.   Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.

3.   Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.

4.   Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04

· Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.

·    Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

·      Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).

·      Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.

·      Data i hora: A les 09:00 hores del 26 de febrer de 2018.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

10è.- Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 22 de desembre de 2017

Palma, a 5 de gener de 2018

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014 publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre