Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 571
Resolució de la directora gerent de l’Hospital de Manacor de 16 de gener de 2018 per la qual es publica la convocatòria per cobrir, pel sistema de lliure designació, el lloc de feina de cap del Servei de Pneumologia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució de la directora gerent de l’Hospital de Manacor de 16 de gener de 2018 per la qual es publica la convocatòria per cobrir, pel sistema de lliure designació, el lloc de feina de cap del Servei de Pneumologia

Fets

És necessari cobrir el lloc de cap del Servei de Pneumologia de la plantilla autoritzada de l’Hospital de Manacor (Sector Sanitari de Llevant del Servei de Salut de les Illes Balears).

Fonaments de dret

1. Decret 87/2006, de 6 d’octubre, de provisió de llocs de comandament intermedi de caràcter assistencial del Servei de Salut de les Illes Balears.

2. Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places a les institucions sanitàries de la Seguretat Social.

3. Resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016 per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari als òrgans del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 10/2016, de 21 de gener).

Per tot això dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria per proveir, pel procediment de lliure designació, el lloc de feina de cap del Servei de Pneumologia de la plantilla orgànica autoritzada de l’Hospital de Manacor, d’acord amb les bases que es publiquen en l’annex 1.

2. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. També s’hi pot interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

No obstant això, els interessats poden optar per interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició davant del mateix òrgan que la dicta en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució. En aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi dictat una resolució expressa o presumpta sobre el recurs de reposició, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Manacor, 16 de gener de 2018

La directora gerent

Per delegació de la consellera de Salut (BOIB 10/2016 i BOIB 119/2017)

Catalina Vadell Nadal

 

Annex 1

Bases de la convocatòria

1. Lloc de feina

La denominació del lloc de feina oferit és cap del Servei de Pneumologia.

2. Característiques generals

El règim jurídic del lloc de feina és l’establit per la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, i per altres disposicions aplicables.

3. Requisits dels aspirants

3.1. Requisits generals:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol estat de la Unió Europea o la d’algun estat on sigui aplicable la llibertat de circulació de treballadors en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya.

b) Tenir el títol oficial que habiliti per a l’exercici professional amb l’especialitat requerida per al lloc de feina en qüestió.

c) Tenir el certificat B2 (o superior) de coneixements escrits i orals de català. Per l'acompliment de les funcions de la plaça es requereix una qualificació, uns coneixements i unes habilitats directives especials. Si el personal interessat no pot acreditar el nivell de coneixements de llengua catalana corresponent a la plaça a la qual opta, excepcionalment, d’acord amb el que estableix la llei 4/2016, a l’apartat 3 de la disposició transitòria segona, pot participar en aquesta convocatòria.

d) Tenir la capacitat funcional per acomplir les tasques assignades.

e) Tenir complits setze anys d’edat i no sobrepassar l’edat màxima de jubilació forçosa.

f) No haver estat separat del servei per mitjà d’un expedient disciplinari en qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria ni estar inhabilitat amb caràcter ferm per acomplir funcions públiques ni per a la professió corresponent.

g) En cas de tenir la nacionalitat d’un altre estat, no estar inhabilitat per sanció o pena per a l’exercici professional ni per accedir a funcions o serveis públics en el seu estat, ni haver estat separat per una sanció disciplinària d’alguna de les seves administracions o dels seus serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.

3.2. Requisits específics

a) Poden participar en aquesta convocatòria els facultatius amb nomenament com a personal estatutari fix que ocupin una plaça de l’especialitat del lloc de feina en qüestió i els facultatius amb nomenament de funcionari de carrera o amb la condició de treballador laboral fix que prestin servei en hospitals de titularitat pública en aquesta especialitat

.b) És indispensable haver ocupat una plaça d’aquesta especialitat durant un període no inferior a tres anys (o dos anys, si s’ha ocupat un lloc de cap de secció). A l’efecte, se sumaran els períodes en què s’hagi ocupat una plaça d’aquesta especialitat a diferents serveis i hospitals, però es comptabilitzaran com un de sol els marcs temporals en què s’hagi ocupat simultàniament més d’una plaça.

3.3. Acreditació dels requisits

Els requisits s’han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds i s’han de mantenir fins a la presa de possessió. S’han d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.

4. Tràmit de sol·licitud

4.1. Per participar en aquesta convocatòria cal presentar una sol·licitud seguint el model que figura en l’annex 2 d’aquesta resolució.

4.2. La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l’òrgan convocant, s’ha de presentar en el termini de 20 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació de la resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4.3. La resolució de convocatòria es publicarà també en el tauler d’anuncis de l’Hospital de Manacor.

5. Documents que cal aportar juntament amb la sol·licitud

5.1. Juntament amb la sol·licitud, els aspirants han d’aportar els documents següents:

a) Fotocòpia compulsada del document d’identitat.

b) Fotocòpia compulsada del títol i del nomenament o del contracte de l’especialitat del lloc de feina al qual s’opta.

c) Fotocòpia compulsada del document que acrediti el nivell B2 (o superior) de català, emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34/2013, de 12 de març).

d) Historial professional, en el qual han de figurar com a mínim els apartats següents:

− formació universitària;

− formació especialitzada;

− experiència professional en l’àmbit assistencial i docent;

− mèrits científics i de recerca.

5.2. L’acreditació dels mèrits s’ha d’efectuar per mitjà de documents originals o fotocòpies compulsades.

5.3. Amb relació a les publicacions i als treballs científics, es poden aportar fotocòpies simples sempre que s’hi especifiqui la ressenya de la publicació o el certificat acreditatiu de la institució o del centre organitzador si es tracta d’aportacions a reunions científiques que no s’hagin publicat.

6. Resolució de la convocatòria

6.1. De conformitat amb l’article 25 del Reial decret llei 1/1999, la convocatòria es pot declarar deserta quan es consideri que no s’hi han presentat sol·licitants idonis per ocupar el lloc de feina oferit.

6.2. L’òrgan convocant dictarà una resolució per designar l’aspirant seleccionat, que es publicarà de la mateixa manera que la resolució de convocatòria, contra la qual es podran interposar els mateixos recursos que s’especifiquen en aquesta resolució.

6.3. Si l’aspirant seleccionat té la condició de personal estatutari fix de l’Hospital de Manacor, continuarà ocupant la plaça de la seva categoria.

6.4. Si l’aspirant seleccionat té la condició de personal estatutari fix de l’especialitat corresponent en un altre centre del Servei de Salut de les Illes Balears, ocuparà únicament el lloc oferit al centre de destinació i quedarà en situació de reserva respecte de la seva plaça estatutària fixa.

6.5. Si l’aspirant seleccionat té la condició de personal estatutari fix de l’especialitat corresponent a un altre servei de salut o a una altra administració sanitària, o si és funcionari de carrera o té la condició de personal laboral fix, ocuparà únicament el lloc oferit i quedarà respecte a la seva plaça o del seu lloc d’origen en la situació administrativa que sigui procedent i en la qual sigui declarat en l’administració d’origen.

7. Cessament

De conformitat amb l’article únic.5 del Decret 87/2006, l’aspirant seleccionat pot ser remogut discrecionalment per l’autoritat que n’hagi acordat el nomenament.

 

 

Annex 2

Model de sol·licitud

Dades personals

Primer llinatge:                                                              Segon llinatge:

Nom:                                                                           Núm. doc. identitat:

Data de naixement:                                                      Nacionalitat: 

Dades professionals

Primer llinatge:                                                              Segon llinatge:

Nom:                                                                           Núm. doc. identitat:

Data de naixement:                                                       Nacionalitat: 

Dades a l’efecte de rebre-hi notificacions

Especialitat:                                                                  Categoria: 

Centre on prest servei:

Província: 

EXPÒS:

1. Que el _____ de ______________________ de 2018 es va publicar en el BOIB la Resolució de la directora gerent de l’Hospital de Manacor per la qual es publica la convocatòria per cobrir, pel sistema de lliure designació, el lloc de feina de cap del Servei de Pneumologia.

2. Que complesc els requisits exigits en la convocatòria.

Per això SOL·LICIT:

Ser admès/admesa en la convocatòria, per a la qual cosa adjunt a aquesta sol·licitud la documentació exigida.

                                                 ,   de   de 20

[rúbrica]

DIRECCIÓ GERÈNCIA DE L’HOSPITAL DE MANACOR