Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 543
Resolució de la Directora Gerent de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera per la qual es convoca, pel procediment de lliure designació, el lloc de treball de Supervisor/a d’Unitat del Servei de Maternitat del Hospital Can Misses d’Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Reial Decret Llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en las Institucions Sanitàries; amb la Resolució de 16 de novembre de 2001 de la Direcció General del INSALUD, sobre provisió de llocs de supervisió de àrea funcional o d’unitat i d’acord amb la Resolució de la Consellera de Salut de 13 de gener de 2016, de delegació de competències en matèria de personal estatutari en els òrgans del Servei de Salut de las Illes Balears (BOIB núm. 10 de 21/01/2016), dicto la següent,

Resolució

Acordar la convocatòria pública de un lloc de Supervisor/a d’Unitat del servei de Maternitat del Hospital Can Misses d’Eivissa, d’acord amb les especificacions següents:

1).- Lloc objecte de la convocatòria i responsabilitats.

La denominació del lloc a cobrir és: Supervisor/a d’Unitat del Servei de Maternitat del Hospital Can Misses d’Eivissa, i tindrà les responsabilitats previstes en l’article 26 del Reial Decret 521/1987, de 15 d’abril, per el qual s’ aprova el reglament d’hospitals.

2).- Requisits.

Tenir la condició de personal estatutari fix sanitari del subgrup A2, y estar en la situació de servei actiu en centres i institucions sanitàries dels Serveis de Salut o en centres i serveis sanitaris de la Administració General de l’Estat. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria i mantenir-se fins a la seva resolució.

Tenir el corresponent nivell B2 de coneixements de la llengua catalana, atès que per a l'acompliment de les funcions de la plaça es requereix una qualificació, uns coneixements i unes habilitats directives especials, si el personal interessat no pot acreditar el nivell de coneixements de llengua catalana corresponent a la plaça a la qual opta, excepcionalment, d'acord amb el qual estableix la llei 4/2016, a l'apartat 3 de la disposició transitòria segona, pot participar en aquesta convocatòria.

3).- Característiques del lloc convocat.

El règim jurídic del lloc objecte de convocatòria és l’establert en la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’Estatut Marc del personal estatutari dels Serveis de Salut, i altres disposicions aplicables.

4).- Sol·licitud.

La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de la publicació de la convocatòria en els taulers de anuncis i en el BOIB, dirigida a l’òrgan convocant, i s’ha de formalitzar en el registre de la gerència convocant o per mitjà d’alguna de les formes establertes en l’article 16.4 de la Llei  39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5).- Documentació a aportar amb la sol·licitud.

Els candidats han de presentar junt amb la sol·licitud el seu curriculum vitae degudament acreditat.

L’acreditació dels mèrits s’ha de fer mitjançant la documentació original o fotocopia compulsada.

6).-  Nomenaments.

La persona designada obtindrà un nomenament per ocupar la supervisió convocada. La situació de qui resulti nomenat serà la següent:

a) Si té la plaça estatutària fixa al mateix centre, seguirà ocupant la plaça com a personal estatutari fix de la seva categoria al propi centre.

b) Si té la plaça estatutària fixa a un altre centre del Ib-Salut, passarà a ocupar directament el càrrec al centre de destinació i quedarà en la situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.

c) Si té plaça estatutària fixa en un altre Servei de Salut o Administració, passarà a ocupar directament el càrrec al centre de destinació, i quedarà respecte a la seva plaça en la situació administrativa que determini l'Administració d'origen.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució –que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes a comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació de la resolució, d’acord amb els articles 8.6 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri oportú interposar-hi.

 

Eivissa, a 15 de gener de 2018

La Directora Gerent de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera,

(BOIB núm. 10/2016, de 21 de gener) 

M. Carmen Santos Bernabeu