Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 538
Resolució del Director General del Servei de Salut de 15 de gener de 2018 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, d’ un lloc de cap de grup d'Admissió d'Urgències, de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Són Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB n.º 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB n.º 87/2011, d'11 de juny), dicto la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública d'un lloc de cap de grup d'Admissió d'Urgències, de la plantilla orgànica autoritzada del Hospital Són Llàtzer, d'acord amb les especificacions següents:

1) Requisits:

Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana legalment establert. Aquests requisits han de complir-se en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits -que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria-:

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

– Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1.......... 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

– Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2 ........ 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al que s'opta (màxim 60 punts):

– 1. Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 19 ................................... 0,20 punts per cada mes complet.

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 19 .......... 0,15 punts per cada mes complet.

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 19 ................................. 0,10 punts per cada mes complet.

– 2. Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al que s'opta, segons el que s'estableixi en la convocatòria (màxim 20 punts) …………….. 0,10 punts per cada mes complet.

A l'efecte del punt anterior, es considera una altra experiència professional relacionada amb el lloc, la següent:

2.1 Experiència prèvia en el servei d'Admissió d'Urgències i/o Admissió General. Es puntuarà a raó de 0,1 punts per cada mes complet.

2.2 Experiència en facturació assistencial a tercers i en qualsevol lloc de treball dins del departament de Facturació. Es puntuarà a raó de 0,1 punts per cada mes complet.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

c) Formació relacionada amb el lloc al que s'opta (màxim 30 punts):

– Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc al que s'opta .…………………………… 0,10 punts

A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

* Facturació.

* Aplicacions informàtiques: HP- Torns, AIDA, HP-HIS a les àrees pròpies d'Admissió d'Urgències i d'Admissió General.

* LOPD. Protecció de dades.

* Accions formatives de RRHH relacionades amb la gestió d'equips, grups i persones. Ex. Resolució de conflictes, treball en equip, etc.

* Llengües estrangeres

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

* Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2.3 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.

En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic conforme a l'article 2.2.a) de la Llei 39/2015, l'interessat ha d'acreditar aquesta condició.

* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.

* Realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

–  Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura  i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C1 de català ………………………..… 4 punts

–  Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura  i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C2 de català ……………..…..……… 5 punts

(Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que posseeixi el concursant i sempre que no sigui un requisit de la corresponent categoria estatutària)

– Per tenir el certificat de nivell I (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura  i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març)  ………………….……..……… 1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)

3) Característiques del lloc convocat:

La persona que obtingui el lloc tindrà la dependència -orgànica i funcional- i exercirà les funcions pròpies d'un lloc de cap de grup d'Admissió d'Urgències de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Són Llàtzer, entre elles les següents:

a) Organitzar, Planificar i dirigir el desenvolupament diari de l'àrea administrativa d'acord amb les línies de treball definides pel Cap de Servei.

b) Planificar i gestionar els torns de treball.

c) Coordinar i supervisar els procediments relacionats amb els fluxos d'admissió de pacients.

d) Coordinar i supervisar els procediments relacionats amb la facturació a tercers.

e) Coordinar i supervisar els procediments relacionats amb els usuaris.

f) Responsabilitzar-se de la gestió d'existències de material d'escriptori, impresos, etc… d'ús en les tasques administratives del servei.

g) Revisar i implantar els protocols de treball

4) Les persones aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, ha de presentar-se en el termini de vint dies naturals a explicar a partir de l'endemà a la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Ha de formalitzar-se en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1  d'octubre , del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6) Comissió de Selecció:

- President: Francisco Crespí Alemany (designat pel director general del Servei de Salut)

Vocals:

- Margarita Mayol Pou (designat pel director general del Servei de Salut)

- María Magdalena Tortella Mas (designat pel director gerent del centre o pel secretari general de l'Ib-Salut  en el cas dels Serveis Centrals)

- María Antonia Galmés Bonaz (designat pel director de la divisió –o de l'àrea d'adreça- a la qual estigui adscrit el lloc)

- Secretari: Ana Belén Martín García (designat pel directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a explicar des de l'endemà a la data de la seva notificació. No es podrà interposar un recurs contenciós mentre no es dicti resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

També pot interposar-se directament un recurs contenciós-administratiu davant els jutjats del contenciós-administratiu de Palma en el termini de dos mesos a explicar des de l'endemà a la data de publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

 

Palma, a 15 de gener de 2018

 

El Director General de l'Ib-Salut.

Julio Miguel Fuster Culebras

(P.d. Resolució de la Consellera de Salut de 13 de gener de 2016; BOIB de 21de gener de 2016)