Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 536
Registre de Personal. Modificació del nom i les funcions específiques del lloc de treball cap de negociat de Planejament i Gestió Urbanística IV. MF-498
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 28 de desembre de 2017, es va aprovar el següent:
“Primer.- Aprovar la proposta de modificació de la Relació de Llocs de Treball, relacionada anteriorment (MF 498), descrita a l’annex adjunt, consistent en la modificació del nom, i les funcions específiques del lloc de treball cap de Negociat de Planejament i Gestió Urbanística IV (F22030061), d’acord a les peticions efectuades per la Gerència d’Urbanisme de data 10 de novembre i 1 de desembre de 2017, tot això havent estat aprovada la proposta de l’esmentat lloc de treball amb els representants sindicals a la Mesa General de Negociació de Funcionaris el dia 14 de desembre de 2017.
Segon.- Modificar les funcions específiques de dit lloc de treball d’acord a la proposta MFU33 que s’adjunta.
Tercer.- La data d’efectes d’aquest acord serà la del dia següent de la seva aprovació per la Junta de Govern.
Quart.- Notificar el present acord a l’Àrea interessada i publicar-ho en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 9 de gener de 2018
Cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 498 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
AMC |
ÀREA MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE |
ÒRGAN: |
AMC011 |
COORDINACIÓ GENERAL DE MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE / DIRECCIÓ GENERAL D'URBANISME |
UNITAT: |
AMC0114000 |
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F22030061 |
CAP DE NEGOCIAT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA IV |
1 |
G |
23 |
56 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT ARQUITECTURA TÈCNICA |
|
B2 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F22030061 |
CAP DE NEGOCIAT D'INFORMACIÓ URBANÍSTICA |
1 |
G |
23 |
56 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT ARQUITECTURA TÈCNICA |
|
B2 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
G |
GENÈRIC |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
OBS |
OBSERVACIONS |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
56 |
13.834,38 € |
MODIFICACIÓ 33 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS ESPECÍFICAS
ÀREA: |
AMC |
ÀREA MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE |
ÒRGAN: |
AMC011 |
COORDINACIÓ GENERAL DE MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE / DIRECCIÓ GENERAL D'URBANISME |
UNITAT: |
AMC0114000 |
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
---|---|---|
F22030061 |
CAP DE NEGOCIAT D'INFORMACIÓ URBANÍSTICA |
|
- Emetre informes corresponents a l'aplicació de la normativa urbanística jurídica i tècnica vigent al municipi de Palma. - Resoldre consultes urbanístiques, escrites o verbals, ja sigui de manera analògica o telemàtica a través de l'Administració electrònica. - Trobar-se al corrent de les darreres novetats en matèria de legislació urbanística i participar en la conformació dels criteris interpretatius del servei d'Informació Urbanística. - Tenir empatia per relacionar-se directament amb els administrats i capacitat per coordinar l'equip de treball. - Tenir iniciativa, capacitat d'anàlisi i síntesi per presentar propostes que millorin i agilitzin la resolució dels expedients, donada l'experiència diària en el coneixement d'assumptes. - Donar resposta adequada i proporcionada davant situacions inesperades que es puguin presentar en el desenvolupament de les seves funcions diàries. - Capacitat d'adaptació a les noves condicions de treball que sorgiran quan s'implementi efectivament l'administració electrònica en els procediments administratius. |