Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 531
Registre de Personal. Creació del lloc de treball de cap de Servei d’Informació i Atenció Urbanística. MF-472
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 28 de desembre de 2017, es va aprovar el següent:
“Primer.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball, consistent en la creació del lloc de treball de Cap de Servei d’Informació Urbanística i Atenció Urbanística (F20250082), adscrit al Servei d’Informació i Atenció Urbanística del Departament de Planejament, d’acord a la proposta MF-472 que figura a l’annex adjunt, atenent la petició realitzada per Gerència d’Urbanisme en data 7 de juliol i d’1 de desembre de 2017. Tot això havent negociat la proposta amb els representants sindicals a la Mesa General de Negociació de Funcionaris els dies 16 de novembre i 14 de desembre de 2017.
Segon.- Aprovar les següents funcions específiques del lloc de treball Cap de Servei Cap de Servei d’Informació Urbanística i Atenció Urbanística:
- Planificar i coordinar l’atenció al públic especialitzada i integral de la gerència.
- Revisar, elaborar i proposar per escrit a la direcció de la gerència, com a mínim cada tres mesos, els canvis, millores, supressió o creació dels models establerts a disposició dels ciutadans.
- Impulsar i coordinar l’aplicació dels criteris interpretatius i instruccions entre l’equip de treball administratiu i tècnic adscrit al servei.
- Mantenir reunions de coordinació amb els responsables dels departament per plantejar, estudiar i unificar criteris interpretatius, instruccions i normativa municipal que s’hagi d’aplicar.
- Dirigir,controlar, impulsar i coordinar les relacions amb la ciutadania mitjançant els diferents canals de comunicació establerts.
- Coordinació de les actuacions tècniques i administratives del servei d’Informació i Atenció urbanística i l’OAC.
- Elaboració d’informes propostes en ordre a conformar consultes i criteris interpretatius al departament de Planejament per aconseguir un tractament uniforme als diferents assumptes que afecten a les matèries competència de la gerència.
- Coordinació de la informació ciutadana derivada de la web municipal.
- Configurar els equips de treball sota la seva dependència segons les necessitats i objectius a assolir en cada moment.
Tercer.- La data d’efectes d’aquest acord serà la del dia següent de la seva aprovació per la Junta de Govern.
Quart.- Notificar el present Acord a l’Àrea interessada i publicar-ho en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 9 de gener de 2018
Cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 472 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
AMC |
ÀREA MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE |
ÒRGAN: |
AMC011 |
COORDINACIÓ GENERAL DE MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE / DIRECCIÓ GENERAL D'URBANISME |
UNITAT: |
AMC0114500 |
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA / SERVEI D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ URBANÍSTICA |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F20250082 |
CAP DE SERVEI D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ URBANÍSTICA |
1 |
S |
26 |
112 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ARQUITECTURA |
|
B2 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
GR |
GRUP |
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
112 |
18.155,62 € |