Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA

Núm. 483
Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria per la qual es disposa la inscripció i dipòsit en el Registre de Convenis Col·lectius de les Illes Balears de l’Acta d’aprovació de la revisió salarial per a l’any 2017 del Conveni col·lectiu de l’empresa Avanza Multiservicios, SL, i la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (codi de conveni 07100242012014)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El dia 12 de gener de 2017, les persones membres de la Comissió Paritària del Conveni col·lectiu de l’empresa Avanza Multiservicios, SL, acordaren i subscriviren la revisió salarial per a l’any 2017.

2. El dia 16 de març, el senyor Jaime Salvador Sitjar Ramis, en representació de la Comissió Paritària del Conveni col·lectiu, sol·licità el registre, el dipòsit i la publicació de l‘Acta esmentada.

Fonaments de dret

1. L’article 90.3 del text refós de la Llei de l’Estatut dels treballadors, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre.

2. El Reial decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball.

3. L’article 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Inscriure i dipositar l’Acta d’aprovació de la revisió salarial per a l’any 2017 del Conveni col·lectiu de l’empresa Avanza Multiservicios, SL, en el Registre de Convenis Col·lectius de les Illes Balears.

2. Notificar aquesta Resolució a la Comissió Paritària.

3. Ordenar la traducció del text a la llengua catalana i fer constar que la versió castellana del text és l’original signada pels membres de la Comissió Paritària i que la versió catalana n’és una traducció.

4. Publicar l’Acta en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 17 de març de 2017

La directora general de Treball, Economia Social i Salut Laboral,

Per delegació del conseller de Treball, Comerç i Indústria

(BOIB 105/2015)

Isabel Castro Fernández

ACTA NÚM. 1 DE LA COMISSIÓ PARITÀRIA DEL CONVENI COL·LECTIU DE L’EMPRESA AVANZA MULTISERVICIOS, SL (codi 07100242012014)

A Palma, el dia 12 de gener de 2017 a les 13.00 h, en la seu de l’empresa AVANZA MULTISERVICIOS, SL es reuneixen:

Per l’empresa:

El Sr. Angel Llull Navarro, amb DNI 43031153-Q, en representació de l’empresa AVANZA MULTISERVICIOS, SL, amb CIF B07320211, domiciliada en el c/ Ollers, 32, 07141 Marratxí.

Pels treballadors:

La Sra. Antonia Morro Palmer, amb DNI 43087773-X, com a Delegada de Personal.

Ambdues parts es reconeixen capacitat legal plena per tractar dels assumptes propis de competència de la comissió paritària (art. 26 del Conveni) i es comprometen a negociar sota el principi de bona fe.

La Delegada de Personal exposa la necessitat d’actualitzar els salaris per a l’any 2017, a la qual cosa l’Empresa contesta que, efectivament, cal acomodar-se a les últimes disposicions legals i a la millora de l’economia en general.

Després d’un ampli debat, s’acorda actualitzar i revisar els salaris per a l’any 2017, que seran els següents:

Grup professional

Salari base mensual (euros)

I) Directius i tècnics

960

II) Administratius

800

III) Comandaments intermedis

775

IV) Operaris

750

Grup professional

Valor d’hora extra

I) Directius i tècnics

7,35

II) Administratius

6,13

III) Comandaments intermedis

5,94

IV) Operaris

5,74

Grup professional

Valor substitutiu d’hora festiu

I) Directius i tècnics

8,83

III) Administratius

7,35

III) Comandaments intermedis

7,12

IV) Operaris

6,88

Grup professional

Valor substitutiu d’hora nocturna

I) Directius i tècnics

8,10

II) Administratius

6,75

III) Comandaments intermedis

6,54

IV) Operaris

6,32

I perquè consti es firma la present Acta a les 14.30 h del dia de l’encapçalament.

 

Per l’Empresa,              La Delegada de Personal,