Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE LES ILLES BALEARS

Núm. 458
Notificació col·lectiva de liquidacions i anunci de cobrament de les taxes per la prestació dels serveis de recollida de fems, de subministrament d’aigua, de clavegueram i cànon corresponents a l’exercici 2018 de l’Ajuntament de Sa Pobla

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. D’acord amb el que disposa l’article 102.3 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, a l’efecte de notificació col·lectiva de les liquidacions corresponents, comunicam als contribuents que l’exposició pública dels padrons de les taxes per la prestació dels serveis de recollida de fems, de subministrament d’aigua, de clavegueram i de cànon dels trimestres primer, segon, tercer i quart de l’exercici 2018 es farà a la seu de l’Ajuntament de Sa Pobla en el període del mes anterior a l’inici del termini voluntari de pagament del trimestre corresponent.

Contra les liquidacions contingudes en els padrons, es pot interposar un recurs de reposició davant l’Ajuntament de Sa Pobla, previ  al contenciós administratiu, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver finalitzat el corresponent període d’exposició pública dels padrons (art. 14.2 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març).

2. Als efectes prevists en l’article 24 del Reglament general de recaptació (Reial decret 939/2005, de 29 de juliol), es comunica als contribuents i als altres interessats de l’Ajuntament de Sa Pobla que l’Agència Tributària de les Illes Balears, la qual desenvolupa la gestió recaptadora, durà a terme el cobrament en període voluntari de les taxes per la prestació dels servei de recollida de fems, de subministrament d’aigua, de clavegueram i de cànon corresponents als trimestres primer, segon, tercer i quart de l’exercici 2018, en els terminis i en les formes que s’indiquen tot seguit:

A) TERMINI DE PAGAMENT:

      1r Trimestre de 2018: de l’1 d’abril al 2 de maig de 2018, ambdós inclosos.

      2n Trimestre de 2018: de l’1 de juliol a l’1 d’agost de 2018, ambdós inclosos.

      3r Trimestre de 2018: de l’1 al 31 d’octubre de 2018, ambdós inclosos.

      4t Trimestre de 2018: de l’1 al 31 de gener de 2019, ambdós inclosos.

B) FORMES DE PAGAMENT:

— Els contribuents que hagin rebut l’avís o els avisos de pagament poden pagar presentant l’avís corresponent a qualsevol banc o caixa d’estalvis que tengui la condició d’entitat de crèdit col·laboradora de l’Agència Tributària de les Illes Balears (es poden consultar en el web <http://www.atib.es> o telefonant al 901 201 530).

— El pagament també es pot fer de manera telemàtica per Internet a <http://www.atib.es> (Tributs locals), mitjançant el servei de banca electrònica de les entitats col·laboradores o amb targeta de crèdit o de dèbit, amb independència de l’entitat que l’emeti; i de manera automàtica en les terminals i els caixers automàtics del Banco Mare Nostrum (“Sa Nostra”), de Caixabank (“la Caixa”) i del Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA).

— Els rebuts domiciliats en una entitat bancària es remetran a les entitats respectives perquè es carreguin en els comptes dels contribuents. Us recordam que és convenient usar les modalitats de domiciliació de pagament i de gestió d’abonament dels rebuts mitjançant entitats bancàries, d’acord amb el que estableix el Reglament general de recaptació (articles 25.2 i 38).

3. Els contribuents que no hagin rebut l’avís de pagament poden obtenir-lo per Internet, a través del “Carter virtual d’avisos”, amb el codi de contribuent, a l’adreça https://www.atib.es > Carter virtual d’avisos.

Així mateix, el poden obtenir a l’oficina de recaptació situada al carrer de l’Escola, 10 baixos B, 07420 Sa Pobla, en horari de dilluns a divendres laborables de les 8.15 a les 13.30 hores, o a qualsevol oficina de recaptació de tributs locals de l’Agència Tributària de les Illes Balears (es poden consultar les dades de les oficines en el web <http://www.atib.es> o telefonant al 901 201 530), en horari de dilluns a dijous laborables de les 8.15 a les 13.30 hores i de 15.15 a 16.45 hores, i els divendres laborables, de 8.15 a 14.30 hores (els mesos de juliol i agost l’horari és de 8.15 a 14.30 hores, de dilluns a divendres laborables). Es recomana sol·licitar cita prèvia, que es pot fer per Internet, al web  https://www.atib.es > Cita prèvia, o telefonant al 971 678 404.

4. Advertim als contribuents que, d’acord amb el que preveuen els articles 28 i 161 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, un cop transcorregut el termini d’ingrés en període voluntari abans assenyalat s’iniciarà el període executiu, fet que determinarà l’exigència del recàrrec corresponent i, si escau, dels interessos de demora i de les costes que es produeixin.

 

Palma, 12 de gener de 2018 

 

 L’Administrador tributari

Justo Alberto Roibal Hernández

 (Per delegació –Resolució Directora de l’ATIB de 15/07/2015; BOIB núm. 108, de 17/07/2015–)