Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 416
Licitació del contracte de servei per la esmena de deficiències i ajusts de la revisió de les Normes Subsidiàries
De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
1.- Entitat adjudicadora:
a) Organisme: regidora delegada de l'Àrea de Contractació (Decret 1450/2017)
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
- Domicili: Av. de la Cúria, 1
- Localitat i codi postal: Andratx 07150
- Telèfon: 971628011
- Telefax: 971628005
- Correu electrònic: contractacio@andratx.cat
- Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.andratx.cat
- Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: SERVEIS 26/2017
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus: servei
b) Descripció: servei per la esmena de deficiències i ajusts de la revisió de les Normes Subsidiàries
c) Lloc d’execució/lliurament: Andratx
d) Codi postal.- 07150
e) Termini d’execució/ lliurament: 4 anys
g) Possibilitat de pròrroga: 2 anys
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Criteris d'adjudicació: varis
4. Pressupost base de la licitació:
El preu ANUAL del contracte és de 60.000 € més 12.600 € en concepte d’IVA el que fa un total de 72,600 €
5. Garanties exigides:
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.
6. Requisits específics del contractista:
Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen en els punts F.2 i F.3 del Plec de clàusules administratives particulars.
7.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: el 15è dia natural des del dia següent a la publicació d’aquest anunci en el Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13,30 hores del primer dia hàbil següent.
Hora límit: 13,30 hores
b) Documents a presentar: els senyalats a les clàusules 12, 13 i 14 del plec de clàusules administratives.
c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx
- Dependència: Registre del Servei d’Atenció al Ciutadà de 8.30 a 13,30 hores
- Domicili: Av. de la Cúria, 1
- Localitat i codi postal: Andratx 07150
8. Obertura d’ofertes:
- Descripció: Ajuntament d’Andratx
- Adreça: Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
- Localitat i codi postal: 07150 Andratx
- Data i hora: s’anunciarà al perfil del contractant
9. Despeses de Publicitat: a càrrec de l’adjudicatari.
Andratx, 12 de gener de 2018
La regidora de Contractació
Estefania Gonzalvo Guirado