Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I PRESIDÈNCIA
Núm. 398
Licitació del contracte de servei per organitzar i desenvolupar el projecte sociocultural "II Certamen d'arts Gent Gran" 2018 i "III Certamen d'arts Gent Gran" 2019 del Departament de Participació Ciutadana i Presidència, mitjançant procediment obert
El Consell Executiu del Consell de Mallorca, dia 27 de desembre de 2017, va aprovar el Plec de clàusules administratives particulars i el Ple de prescripcions tècniques pel qual es regeix la contractació del servei per organitzar i desenvolupar el projecte sociocultural “II Certamen d’arts Gent Gran” 2018 i “III Certamen d’arts Gent Gran” 2019, exp. CO 1/17 anticip, amb procediment obert, el qual s’exposa al públic per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de publicar aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades puguin examinar els plecs esmentats i presentar-hi les reclamacions que considerin oportunes.
Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte esmentat.
Si, durant el termini d’exposició al públic dels plecs, s’hi presenten reclamacions, se suspèn la licitació i també el termini per presentar-hi proposicions, en els casos en què és necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprèn el que resta d’aquest termini a partir de l’endemà de resoldre les reclamacions.
Tot això de conformitat amb el que s’estableix en l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
La present licitació s’anuncia d’acord amb les següents condicions:
1er.- Entitat adjudicadora i dades per a l’obtenció d’informació:
a) Organisme: Consell de Mallorca
b) Dependència que tramita l’expedient: Direcció Insular de Promoció Sociocultural
c) Obtenció de documentació i informació:
1. Dependència: Promoció Sociocultural
2. Domicili: carrer del Palau Reial, 1 (4ta. Planta). 07001 Palma
3. Telèfon: 971-173500 ext. 9740
4. Fax: 971-173750
5. Correu electrònic: promociosociocultural@conselldemallorca.net
6. Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.conselldemallorca.net
7. Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins el darrer dia per a presentar les ofertes
d) Núm. expedient: CO 1/17 anticip. Ref.: 388/17
2on.- Objecte del contracte:
a) Tipus: serveis
b) Descripció: organitzar i desenvolupar el projecte sociocultural “II Certamen d’arts Gent Gran” 2018 i “III Certamen d’arts Gent Gran” 2019
c) Lloc d’execució: Illa de Mallorca
d) Termini d’execució:
- El termini d’execució del II Certamen d’Arts Gent Gran 2018 anirà des de l’1 de febrer de 2018 o des de la data de formalització del contracte, si és posterior, fins el dia 4 de novembre de 2018.
- El termini d’execució del III Certamen d’Arts Gent Gran 2019 anirà des de l’1 de febrer de 2019 fins el dia 4 de novembre de 2019.
e) Admissió de pròrroga: si
f) CPV (referència de nomenclatura): 79952000-2 Servei d’esdeveniments
3r.- Tramitació i procediment:
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Criteris d’adjudicació:
1. Import de l’oferta econòmica: 55 punts (sobre núm. 2)
2. Compromís, en cada una de les edicions del certamen, de dur a terme el servei de càtering (fruita del temps, aigua de 50cc, entrepà i servei d’entrega) per als participants (aproximadament 2000) en el certamen d’arts musicals i d’arts escèniques, i d’oferir un aperitiu en les inauguracions (Palma, Manacor i Inca) del certamen d’arts plàstiques: 20 punts (sobre núm. 3)
3. Compromís de dur a terme la impressió en negre d’aproximadament 10.000 fulls, en cada una de les edicions, mínim DIN-A5, que inclourà un qüestionari per valorar, en funció de les categories, els aspectes que et sotmetran a votació en el certamen d’arts musicals i arts escèniques, amb la informació que la Direcció Insular de Promoció Sociocultural facilitarà en el seu moment: 10 punts (sobre núm. 3)
4. Compromís de disposar d’una ambulància de suport vital bàsic durant el transcurs de la Gala de clausura en cada una de les edicions del certament: 5 punts (sobre núm. 3)
5. Compromís de lliurar a les associacions participants, en cada una de les edicions, d’un diploma acreditatiu de la participació en el certamen: 10 punts (sobre núm. 3)
4t.- Pressupost base de licitació:
Pressupost: 447.432,26 euros (369.778,72 euros de principal més 77.653,54 euros d’IVA 21%) que es distribuirà entre les anualitats següents:
Anualitat 2018: 223.716,13 euros (184.889,36 euros de principal més 38.826,77 euros d’IVA 21%)
Anualitat 2019: 223.716,13 euros (184.889,36 euros de principal més 38.826,77 euros d’IVA 21%)
5è.- Garanties:
a) Garantia provisional: no
b) Garantia definitiva: 5%
6è.- Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no. D’acord amb el que disposa el segon paràgraf de l’apartat tercer de l’article 11 del RGLCAP, es considera que la classificació de l’empresari en el Grup L, Subgrup 5, Categoria B (2) (organització i promoció de congressos, fires i exposicions) acreditarà la seva solvència econòmica i financera i la seva solvència tècnica per contractar.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: figura als PCAP
7è.- Presentació de les ofertes:
a) Data límit de presentació: catorze hores del quinzè dia natural comptador a partir de l’endemà de publicar l’anunci al BOIB. Si el darrer dia d’aquest termini és inhàbil, s’allargarà al primer dia hàbil següent
b) Modalitat de presentació: documental física
c) Lloc de presentació: Registre General del Consell de Mallorca (carrer del Palau Reial, 1 07001 Palma)
8è.- Obertura de les ofertes:
a) carrer del Palau Reial, 1. 07001 Palma.
- La Mesa d’obertura de la documentació general que està prevista per al dia següent hàbil de la data límit per presentar les propostes, es farà en sessió no pública.
- La Mesa per a l’obertura de la documentació econòmica presentada pels licitadors es farà en sessió pública el tercer dia hàbil posterior al que es faci la Mesa per a l’obertura de la documentació general o, si això no fos possible, en el termini establert per la Direcció Insular de Promoció Sociocultural, la qual cosa es comunicarà als licitadors amb un mínim de dos dies d’antelació.
9è.- Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari. Import màxim: mil euros (1.000,00 €),
Palma, 11 de gener de 2018
El secretari general per substitució
(delegació Decret de dia 17 de juliol de 2015,
BOIB núm. 114, de 28 de juliol)
Antoni Benlloch Ramada