Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'INNOVACIÓ, RECERCA I TURISME
Núm. 300
Notificació de tràmit d´ audiència en relació a l'expedient de l'establiment denominat CAN JAUME, amb expedient Nº 803/2015/ET i ubicat al Pol. 1, Parc. 121, del TM d'Inca
En relació a la inscripció de l'estada turística en vivendes al Registre Insular d'Empreses, Activitats i Establiments Turístics de Mallorca i General de les Illes Balears, denominada CAN JAUME, situada al Pol. 1, Par. 121 del TM d'Inca, efectuada en data de 5 de juny de 2015 i número de registre d'entrada 11067, he de comunicar-li el següent:
En data de 14 de novembre de 2016 el Servei d'Inspecció i Estratègia Turística va emetre un informe desfavorable pels següents motius:
- La vivenda no compleix amb l'Annex 6 en referència a la dotació mínima d'extintors.
- S'observa que existeixen dues vivendes a la mateixa parcel·la, ben diferenciades i separades, amb cuina pròpia cada una, tot i què l'encarregada diu que s'han unificat en una sola escriptura, motiu pel qual haurà d'aportar una còpia d'aquesta.
- L'article 50,3 de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del Turisme de les Illes Balears, especifica que les estades que es comercialitzin turísticament hauran de consistir en la cessió temporal del dret de gaudi de la totalitat de la vivenda per períodes no superiors a dos mesos.
- A l'article 52.1 de l'esmentada Llei es defineix la tipología de les vivendes a les que està permesa la comercialització turística a efectes d'aquesta Llei, que ha de ser vivendes unifamiliars aïllades o pareades. S'entén per vivenda unifamiliar aïllada aquella en que únicament està permesa una vivenda per parcel·la.
- Únicament es permet pernoctar al personal de vigilància, neteja o domèstic, la qual cosa s'haurà de comunicar expressament, d'acord amb l'article 106.7 del Decret 20/2015.
Per tot això, i de conformitat amb el que preveu l' article 69 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques, i d'acord amb el que preveu l'article 82 de l'esmentada Llei, disposa d'un termini de 15 dies de tràmit d' audiència per presentar documentació o per al·legar allò que consideri oportú, des de el dia següent al de la recepció d'aquest escrit i, en el cas que no aporti cap documentació o esmeni totes les deficiències, s'entendrà que ha perdut el dret al tràmit i s'acordarà el desistiment del procediment i la impossibilitat de la inscripció, prèvia resolució que es dictarà als termes prevists als articles 21,22 i 23 de l' esmentada Llei.
Palma, a 30 de novembre de 2017
La cap de Secció VI,
Elena Ramón Ferrero