Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA

Núm. 14100
Licitació del contracte d'obra de condicionament del llit del torrent i reconstrucció de murs del torrent de Sant Miquel, en el tram aigües amunt de l’encreuament amb la carretera Ma-3420, del terme municipal de sa Pobla

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.  Entitat adjudicadora

a) Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació

c) Correu electrònic: contractaciomaap@caib.es

d) Perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

 2. Objecte del contracte.

a) Número d’expedient: CONTR 2017 7099

b) Tipus: obra

c) Descripció: condicionament del llit del torrent i reconstrucció de murs del torrent de Sant Miquel, en el tram aigües amunt de l’encreuament amb la carretera Ma-3420, del terme municipal de sa Pobla.

d) Lloc d’execució: Mallorca

e) Termini d’execució: 3 mesos des de la firma de l’acta de comprovació del replanteig.

 3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert 

c) Criteris d’adjudicació: diversos criteris (inclou criteris de caràcter social)

 4. Valor estimat del contracte: 148.751,54€

 5. Pressupost de licitació.

Import net: 148.751,54€

IVA: 31.237,82 euros

Total: 179.989,36 euros

 6. Garanties

 a) Definitiva.

7. Requisits específics del contractista:

a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: lletra F del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives particulars (PCAP).

8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: vint-i-set (27) dies naturals comptadors des de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

b) Hora límit: 14 hores.

c) Documentació a presentar: la que es detalla en el PCAP.

 

d) Lloc de presentació:

Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca. SEGON PIS de l’edifici del carrer Gremi Corredors, 10 del polígon de Son Rossinyol. 07009 – Palma. Telèfon: 971 176666. Correu electrònic: contractaciomaap@caib.es.

 9. Obertura de les ofertes.

a) Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca. Unitat Administrativa de Contractació.

b) Data i hora: es notificarà als licitadors.

 10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari (import màxim 400,00 €).

 11. Condicions especial d’execució de caràcter social del contracte: les indicades a la lletra M del quadre de característiques del contracte del PCAP.

 12. Altra informació: es recomana consultar el perfil de contractant (https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma) al llarg del termini de presentació de les ofertes i fins i tot posteriorment, ja que s’hi pot publicar informació addicional amb motiu de les consultes o sol·licituds d’aclariment dels licitadors.

Palma, 14 de desembre de 2017

 La secretària general

Catalina Inés Perelló Carbonell