Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SELVA
Núm. 90
Acord de la Junta de Govern Local de l´Ajuntament de Selva, adoptat en sessió ordinària de dia 5 de gener de 2018, pel qual s´anuncia l´exposició pública del Plec de Clàusules Administratives Particulars i de Prescripcions Tècniques que han de regir en la contractació del subministrament de «Vehicle amb canastra elevadora», així com la licitació d'aquest contracte mitjançant procediment obert amb varis criteris d'adjudicació
Versió PDF
1. Entitat adjudicatària:
a) Organisme: Ajuntament de Selva
b) Dependència que tramita l'expedient: secretaria
c) Obtenció de documentació i informació:
1 ) Dependència: Ajuntament de Selva
2 ) Domicilio: Plaça Major, 1
3 ) Localitat i codi postal: Selva 07313
4 ) Telèfon: 971515006
5 ) Telefax: 971875269
6 ) Correu electrònic: secretaria@ajselva.net
7 ) Direcció d'Internet del perfil del contractista: www.ajselva.net
8 ) Data límit d'obtenció de documentació i informació: fins acabar el termini per a presentar les proposicions.
d) Número d'expedient: 48/2017
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: contracte de subministrament
b) Descripció: subministrament de vehicle amb canastra elevadora porta persones per l’Ajuntament de Selva
c) Termini d'entrega: 60 dies des de la formalització del contracte
d) Admissió de pròrroga: no
e) CPV: 341132004
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Criteris d'adjudicació: els especificats al Quadre de criteris d’adjudicació del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Els criteris d’adjudicació amb la ponderació que se'ls atribueix seran els següents:
Criteri Ponderació
1.- Criteris econòmics: Fins a 60 punts
-Millor oferta econòmica 60 punts
2.- Criteris tècnics: Fins a 40 punts
-Ampliació del termini mínim de garantia de 2 anys del vehicle Fins a 5 punts
-Ampliació del termini mínim de garantia d’1 any de la canastra Fins a 5 punts
-Termini d’entrega menor a 60 dies des de formalització Fins a 10 punts
-Característiques tècniques i accessoris que s’incorporin al vehicle addicionals als mínims prevists al Plec de condicions tècniques 2 punts per característica tècnica o accessori addicional als mínims exigits, fins a 12 punts
-Assegurança anual del vehicle amb canastra i equipament, a tercers amb incendi, llunes i assistència 4 punts
-Prestació d’un servei d’assistència tècnica i manteniment durant el termini mínim de garantia tant del vehicle com de la canastra elevadora porta persones 4 punts
4. Valor estimat del contracte: 49.586,78 €
5. Pressupost base de licitació: 49.586,78 € i 10.413,22 € d’IVA, per tant un total de 60.000,00 €.
6. Garanties exigides: no se n’exigeixen
7. Requisits específics del contractista:
a) solvència econòmica i financera
b) solvència tècnica
8. Presentació de propostes:
a) Data límit de presentació: 15 dies hàbils comptats des de l'endemà a la publicació del present anunci en el BOIB.
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Ajuntament de Selva
2. Domicili: C/ Plaça Major, núm. 1
3. Localitat i CP: Selva, 07313
4. Direcció electrònica: www.ajselva.net
c) Modalitat de presentació de les ofertes: d'acord amb les clàusules 12, 13 i 14 del Plec de Clàusules Administratives.
9. Obertura d'ofertes:
a) Descripció: d'acord amb la clàusula 17 del Plec de Clàusules Administratives
b) Adreça: a l'Ajuntament de Selva, carrer Plaça Major, 1; 07313 Selva
Selva, 5 de gener de 2018
El batle
Joan Sastre Coll