Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR

Núm. 14480
Licitació del contracte de subministrament- substitució d’un sistema BMS a l’ Auditorium de Sa Màniga de Cala Millor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.

c) Data d’aprovació dels plecs: 21 de desembre de 2017.

2. Objecte del contracte

a) Descripció: Subministrament- substitució d’un sistema BMS a  l’Auditori de Sa Màniga de Cala Millor, amb les característiques i prestacions establertes al plec de prescripcions tècniques.

b) Termini d’execució: Els equips es subministraran i instal·laran en un termini màxim de 5 setmanes a comptar des de la data de formalització del contracte.

3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert.

c) Forma: Contracte no subjecte a regulació harmonitzada.

4. Pressupost

a) Import: 32.232,70 euros.

b) IVA: 6.768,87 euros

c) Total: 39.001,57 euros.

5. Garanties

Definitiva: 5% de l´import d’adjudicació del contracte, exclòs l´impost sobre el valor afegit.

6. Obtenció de documentació i informació

a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1.

c) Localitat i codi postal: Sant Llorenç des Cardassar, 07530.

d) Telèfon: (34) 971838393

e) Telefax: (34) 971838094

f) Perfil del contractant: www.santllorenc.es.

7. Requisits específics del contractista. Solvència

Acreditació de la solvència del contractista, en els termes del plec de clàusules administratives particulars:

- Per a l’acreditació de la solvència econòmica i financera:

Mitjans: Xifra anual de negocis, en els darrers tres anys, de com a mínim 35.000 euros anuals, IVA inclòs. La justificació es durà a terme mitjançant la presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l’empresari estigués inscrit en l’esmentat Registre, i en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en el que hagi de trobar-se inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el registre de la propietat acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres inventaris i comptes anuals legalitzats en el Registre Mercantil. En cas d’empreses de recent creació, únicament es tindria en compte el període a partir del qual s’iniciï la seva activitat havent-se de guardar, no obstant, la deguda proporcionalitat conforme al requisit mínim establert.

Per a acomplir amb aquest requisit s’haurà de tenir en compte que la quantia anual en cadascun dels tres exercicis sigui igual o superior a la xifra indicada; o bé, que la quantia mitja dels tres anys sigui superior a la mateixa.

- Per a l’acreditació de la solvència tècnica o professional:

Mitjans: Una relació dels principals subministraments d’igual o similar naturalesa als que constitueixen l’objecte del contracte (atenent a tal efecte als dos primers dígits dels respectius codis CPV) realitzats en els darrers cinc anys que inclogui l’import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els subministraments efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic. Quan el destinatari hagués estat un subjecte privat, mitjançant certificats expedit per aquest, o mitjançant una declaració de l’empresari.

En el seu cas, aquests certificats poden ser comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.

L’import anual que l’empresari ha d’acreditar com executat durant l’any de major execució dins el període de cinc anys ha de ser, com a mínim, de 35.000 euros (IVA inclòs).

8. Presentació d’ofertes

a) Termini: 15 dies naturals comptats a partir del dia següent al dia de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB. Si el darrer dia de dit termini fos dissabte, diumenge o festiu, el termini de presentació de proposicions s’entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

b) Hora límit: 14:30 hores.

c) Documentació a presentar: L´especificada al plec de clàusules administratives particulars que regeix la licitació del contracte.

d) Lloc de presentació:

- Registre General de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

- Plaça Ajuntament, 1, 07530 Sant Llorenç des Cardassar.

- Telèfon: (34) 971838393.

- Telefax: (34) 971838094.

9. Obertura de les ofertes

a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar (Saló de sessions).

b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1, 07530, Sant Llorenç des Cardassar.

c) Data i hora: Les anunciades en el seu moment al perfil del contractant.

10. Criteris de valoració d’ofertes i adjudicació del contracte:

En els termes establerts al plec de clàusules administratives particulars:

Proposició econòmica: 100 punts.

11. Altres informacions

D’acord amb el que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives particulars s’exposa al públic, al departament de Secretaria, durant el termini de deu dies naturals a partir de la data de publicació d´aquest anunci, perquè puguin presentar-s´hi reclamacions, que seran resoltes per la Junta de Govern de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar. 

Sant Llorenç des Cardassar, 21 de desembre de 2017

El batle,

Mateu Puigròs Sureda