Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 14480
Licitació del contracte de subministrament- substitució d’un sistema BMS a l’ Auditorium de Sa Màniga de Cala Millor
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.
c) Data d’aprovació dels plecs: 21 de desembre de 2017.
2. Objecte del contracte
a) Descripció: Subministrament- substitució d’un sistema BMS a l’Auditori de Sa Màniga de Cala Millor, amb les característiques i prestacions establertes al plec de prescripcions tècniques.
b) Termini d’execució: Els equips es subministraran i instal·laran en un termini màxim de 5 setmanes a comptar des de la data de formalització del contracte.
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a) Tramitació: Ordinària.
b) Procediment: Obert.
c) Forma: Contracte no subjecte a regulació harmonitzada.
4. Pressupost
a) Import: 32.232,70 euros.
b) IVA: 6.768,87 euros
c) Total: 39.001,57 euros.
5. Garanties
Definitiva: 5% de l´import d’adjudicació del contracte, exclòs l´impost sobre el valor afegit.
6. Obtenció de documentació i informació
a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1.
c) Localitat i codi postal: Sant Llorenç des Cardassar, 07530.
d) Telèfon: (34) 971838393
e) Telefax: (34) 971838094
f) Perfil del contractant: www.santllorenc.es.
7. Requisits específics del contractista. Solvència
Acreditació de la solvència del contractista, en els termes del plec de clàusules administratives particulars:
- Per a l’acreditació de la solvència econòmica i financera:
Mitjans: Xifra anual de negocis, en els darrers tres anys, de com a mínim 35.000 euros anuals, IVA inclòs. La justificació es durà a terme mitjançant la presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l’empresari estigués inscrit en l’esmentat Registre, i en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en el que hagi de trobar-se inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el registre de la propietat acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres inventaris i comptes anuals legalitzats en el Registre Mercantil. En cas d’empreses de recent creació, únicament es tindria en compte el període a partir del qual s’iniciï la seva activitat havent-se de guardar, no obstant, la deguda proporcionalitat conforme al requisit mínim establert.
Per a acomplir amb aquest requisit s’haurà de tenir en compte que la quantia anual en cadascun dels tres exercicis sigui igual o superior a la xifra indicada; o bé, que la quantia mitja dels tres anys sigui superior a la mateixa.
- Per a l’acreditació de la solvència tècnica o professional:
Mitjans: Una relació dels principals subministraments d’igual o similar naturalesa als que constitueixen l’objecte del contracte (atenent a tal efecte als dos primers dígits dels respectius codis CPV) realitzats en els darrers cinc anys que inclogui l’import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els subministraments efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic. Quan el destinatari hagués estat un subjecte privat, mitjançant certificats expedit per aquest, o mitjançant una declaració de l’empresari.
En el seu cas, aquests certificats poden ser comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.
L’import anual que l’empresari ha d’acreditar com executat durant l’any de major execució dins el període de cinc anys ha de ser, com a mínim, de 35.000 euros (IVA inclòs).
8. Presentació d’ofertes
a) Termini: 15 dies naturals comptats a partir del dia següent al dia de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB. Si el darrer dia de dit termini fos dissabte, diumenge o festiu, el termini de presentació de proposicions s’entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
b) Hora límit: 14:30 hores.
c) Documentació a presentar: L´especificada al plec de clàusules administratives particulars que regeix la licitació del contracte.
d) Lloc de presentació:
- Registre General de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
- Plaça Ajuntament, 1, 07530 Sant Llorenç des Cardassar.
- Telèfon: (34) 971838393.
- Telefax: (34) 971838094.
9. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar (Saló de sessions).
b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1, 07530, Sant Llorenç des Cardassar.
c) Data i hora: Les anunciades en el seu moment al perfil del contractant.
10. Criteris de valoració d’ofertes i adjudicació del contracte:
En els termes establerts al plec de clàusules administratives particulars:
Proposició econòmica: 100 punts.
11. Altres informacions
D’acord amb el que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives particulars s’exposa al públic, al departament de Secretaria, durant el termini de deu dies naturals a partir de la data de publicació d´aquest anunci, perquè puguin presentar-s´hi reclamacions, que seran resoltes per la Junta de Govern de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
Sant Llorenç des Cardassar, 21 de desembre de 2017
El batle,
Mateu Puigròs Sureda