Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 14421
Departament de personal. acord de la junta de govern d'integració definitiva del personal de l'Institut Municipal d'Obres Viàries (imov) a l'Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern de l’Ajuntament de Palma en sessió de 5 de desembre de 2017, acordà:

“ Fets

En data de 2 de març de 2017 i a requeriment de l’Oficina de control de la depesa, aquest Departament de Personal emet informe favorable a la viabilitat de la integració del personal de l’Institut municipal d’obres viàries (IMOV)  en el cas de la seva dissolució, sempre i quan es tinguin en compte una sèrie de consideracions, entre les quals indica que en el seu punt 4 “el personal laboral de l’IMOV s’integra com a personal laboral temporal i es regirà per l’Estatut del Treballadors i pel Conveni Col·lectiu del personal laboral de l’Ajuntament de Palma, aprovat pel  Ple de l’Ajuntament en sessió de data de 26 d’abril de 2001”.

Segons l’informe dels serveis jurídics de data de 12 d’abril de 2017 estableix “ en qualsevol cas, aquesta subrogació s’haurà de fer amb respecte dels principis que informen la funció pública: a) La subrogació del personal laboral propi de l’IMOV, sigui indefinit, temporal o fix, en cap cas pot suposar l’adquisició de la condició de personal fix de l’Ajuntament en tant no es produexi la selecció de les seves places conforme als principis constitucionals de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat.”

En data de 27 de setembre de 2017 des de el departament de personal es va emetre un nou informe sobre la integració del personal laboral fix de l’IMOV el qual conclou que “A l’espera de reunir tota la documentació sobre els processos selectius duts a terme i poder comprovar que efectivament s’ha fet d’acord amb els principis constitucionals de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat es pot concloure que el personal laboral fix que ha adquirit aquesta condició mitjançant un procediment selectiu amb totes les garanties no s’aprecia que pugui haver cap argument per no respectar els drets adquirits per aquests vuit treballadors, inclòs el caràcter fix de la seva relació amb el lloc de feina que passin a ocupar en l’entitat, ni per obligar als mateixos a haver de tornar a sotmetre’s a un nou procés selectiu per a poder desenvolupar el seu lloc corresponent en l’entitat local.   Els altres dos treballadors amb contractes indefinits s’integrarien com a personal laboral indefinits, mantenint aquesta condició fins que es procedeixi la seva cobertura mitjançant els procediments reglamentaris, moment en el qual es produirà la seva extinció laboral.”

En aquest cas es preveu que les funcions encomanades per l’IMOV seran assumides per l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

En acta núm. 4/2016 de data de 2 de desembre de 2016 es va aprovar l’inici de l’expedient de dissolució de l’IMOV .

Per acord plenari núm. 20171026 de data de 26 d’octubre de 2017 es va acordar dissoldre l’Institut Municipal de Coordinació d’obres viàries (IMOV), de conformitat amb el Pla d’ajust (aprovat pel Ple Municipal de 20 de març de 2012) i el pla econòmic financer (aprovat pel Ple Municipal de 30 de juny de 2016). La dissolució es farà mitjançant la cessió global d’actius, passius i personal a l’Ajuntament de Palma. La cessió de personal es realitzarà segons el Pla d’ordenació de recursos humans relatiu a la integració del personal de l’Institut.

La data d’efectes de la dissolució serà el 31 de desembre de 2017.

La negociació del contingut del pla d’ordenació de recursos humans relatiu al procés d’integració del personal de l’IMOV a l’Ajuntament de Palma ha finalitzat en data de 5 d’octubre de 2017 amb acord de la Mesa General de Negociació conjunta del personal funcionari i laboral d’aquest Ajuntament.

Per Acord de Junta de Govern de data 8 de novembre de 2017 es va aprovar el Pla d’ordenació de recursos humans relatiu a la integració del personal adscrit a l’Institut Municipal d’Obres Viàries.

Vist  l’informe  de 7 de novembre de 2017 del Servei de Nòmines i la petició de la secció sindical de CCOO.

La Mesa General de Negociació de l’Ajuntament de Palma en sessió de 16 de novembre de 2017 va aprovar la integració definitiva del personal de d’Institut Municipal d’Obres Viàries.

Vist l’informe de proposta teòrica de la relació dels llocs de feina del personal laboral per integrar al personal provinent del IMOV.

Atès l’informe del departament d’infraestructures de data de 22 de novembre de 2017 sobre les funcions específiques del personal de l’IMOV per tal de poder integrar-ho dins la relació de llocs de treballs de l’Ajuntament de Palma.

Fonaments de dret

1.     L’article 7 del Real decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, que aprova el Text refós de la Llei de l’estatut bàsic de l’empleat públic, preveu que el personal laboral al servei de les administracions públiques es regula, a més de per la legislació laboral i per altres normes convencionalment aplicables, pels preceptes d’aquest estatut que ho disposi.

2.     El Conveni col·lectiu del personal laboral de l’Ajuntament de Palma aprovat pel Ple en sessió de data 26/04/2001, el qual regirà les relacions laborals dels treballadors una vegada integrats.

3.     L’article 38 del Conveni col·lectiu del personal laboral de l’Ajuntament de Palma que estableix que quan el treballador exerceixi funcions de categoria superior, però l’ascens no pertoqui legalment o convencionalment, tindrà dret a la diferència retributiva entre la categoria assignada i la funció que efectivament realitzi.

4.     L’article 8 del Conveni col·lectiu del personal laboral de l’Ajuntament de Palma pel que fa a l’antiguitat dels treballadors.

5.     L’article 27  del Real decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, que aprova el Text refós de la Llei de l’estatut bàsic de l’empleat públic, respecte a les retribucions del personal laboral, preveu que les mateixes es determinen d’acord amb la legislació laboral, el conveni col·lectiu que sigui aplicable i el contracte de treball, respectant en tot cas el que estableix l’article 21 del present estatut.

6.     L’article 25 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, que aprova el text refós de la llei de l’Estatut dels treballadors, preveu que els treballadors tindran dret al reconeixement del dret a la promoció econòmica en funció del treball desenvolupat, i tenint en compte el que preveu l’article 15.6 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, que aprova el text refós de la llei de l’Estatut dels treballadors, s’ha d’abonar l’antiguitat als treballadors.

7.     L’article 44 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, que aprova el text refós de la llei de l’Estatut dels treballadors, que preveu la successió d'empreses en el sentit de que el canvi de titularitat d'una empresa, d'un centre de treball o d'una unitat productiva autònoma no extingirà per si mateix la relació laboral, i el nou empresari subrogat en els drets i obligacions laborals i de Seguretat Social de l'anterior, incloent els compromisos de pensions, en els termes que preveu la normativa específica.

Per tot això, atès l’article 127 de la llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local i l’Acord de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les Àrees i Àrees delegades pres el 28 d’octubre de 2015, el cap de departament que subscriu proposa a la Junta de Govern l’adopció del següent:

ACORD

Primer. Integrar definitivament al personal laboral de l’Institut Municipal de Coordinació d’Obres Viàries (IMOV) a l’Ajuntament de Palma, en les categories professionals i nivells retributius que se relacionen a continuació:

1. Integrar definitivament la Sra. Maria Vanesa Aparicio Pérez com a personal laboral fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional d’auxiliar administratiu i adscriure-la al lloc de treball L00060001, expansió 1, del Servei Administratiu d’Infraestructures de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional d’auxiliar administratiu, nivell 5, amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva.

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

2. Integrar definitivament a la Sra. Maria Margarita Pieras com a personal laboral fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional d’auxiliar administratiu i adscriure-la al lloc de treball L00060001, expansió 2, del Servei Administratiu d’Infraestructures de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional d’auxiliar administratiu, nivell 5, amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

3. Integrar definitivament a la Sra. María Hidalgo Camps com a personal laboral no fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional d’auxiliar administratiu i adscriure-la al lloc de treball L00060001, expansió 3, del Servei Administratiu d’Infraestructures de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional d’auxiliar administratiu, nivell 5, amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva.

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

4. Integrar definitivament a la Sra. Marta Caldentey Vidal com a personal laboral fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional d’auxiliar administratiu cap de secció i adscriure-la al lloc de treball L00030002, expansió 1, del Servei Administratiu d’Infraestructures de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional d’administrativa (nivell 2) amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva.  Tot això, d’acord amb l’article 38 del Conveni col·lectiu del personal laboral de l’Ajuntament de Palma que estableix que quan el treballador exerceixi funcions de categoria superior, en aquest cas d’administrativa, però l’ascens no pertoqui legalment o convencionalment, tindrà dret a la diferència retributiva entre la categoria assignada i la funció que efectivament realitzi.

Crear i atorgar un complement de capsalia de secció per import de 88,43 euros mensuals a percebre en les 12 pagues mensuals.

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

5. Integrar definitivament al Sr. Juan Antonio Sans com a personal laboral fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional de tècnic mitjà cap de secció tècnic i adscriure’l al lloc de treball L00020001, expansió 1, de l’Oficina Palma Accessible del Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació d’obres de Via Pública de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional de tècnic mitjà, nivell 1, amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva.

Crear i atorgar un complement de capsalia de secció per import de 393,06 euros mensuals a percebre en les 12 pagues mensuals.

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

6. Integrar definitivament a la Sra. Marina Salva Salom com a personal laboral fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional d’ajudant d’obra i adscriure-la al lloc de treball L00100001, expansió 1, de l’Oficina Palma Accessible del Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació d’Obres de Via Pública de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional d’ajudant d’obra, nivell 2, amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva.

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

7. Integrar definitivament al Sr. Pedro Vidal Sastre com a personal laboral fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional d’ajudant d’obra i adscriure’l al lloc de treball L00100001, expansió 2, de l’oficina Palma Accessible del Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació d’Obres de Via pública de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional d’ajudant d’obra, nivell 2, amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva.

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

8. Integrar definitivament al Sr. José Carlos Riutort Servera com a personal laboral fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional d’ajudant d’obra i adscriure’l al lloc de treball L00100001, expansió 3, de l’Oficina Palma Accessible del Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació d’Obres de Via pública de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional d’ajudant d’obra, nivell 2, amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva.

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

9. Integrar definitivament a la Sra. Ana María Gervilla Martín com a personal laboral fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional d’ajudant d’obra i adscriure-la al lloc de treball L00100001, expansió 4, de l’Oficina Palma Accessible del Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació d’Obres de Via Pública de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional d’ajudant d’obra, nivell 2, amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva.

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

10. Integrar definitivament al Sr. Joana Andreu Aguiló Martínez com a personal laboral no fixa de l’Ajuntament de Palma en la categoria professional d’ajudant d’obra i adscriure-la al lloc de treball L00100001, expansió 5, de l’Oficina Palma Accessible del Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació d’Obres de Via pública de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.

Percebrà les retribucions que preveu la taula retributiva del personal laboral de l’Ajuntament de Palma per a la categoria professional d’ajudant d’obra, nivell 2, amb jornada de 37,5 hores, més els triennis reconeguts des de la data d’integració definitiva.

La seva jornada serà de 37,5 hores setmanals i realitzarà l’horari  general d’administració.

Segon. Requerir als treballadors per a què en el termini de 15 dies aportin un certificat de serveis prestats (Annex 1) als efectes que el Departament de Personal dugui a terme el reconeixement individual de triennis dels treballadors integrats.

Tercer.  Advertir als treballadors que, segons disposa l’article 11 la Resolució de 28 de desembre de 2012 de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, tots els empleats públics hauran de registrar en el sistema de control horari del seu centre de treball totes les entrades i sortides corresponents a la seva modalitat de jornada.

Per la qual cosa, una vegada duta a terme la integració definitiva, els treballadors vindran obligats a enregistrar les seves entrades i sortides del seu centre de treball i el control horari dels mateixos es durà a terme per part de la Secció del Control Horari del Departament de Personal.

Quart. Aprovar la relació adjunta de llocs de treball del personal laboral de l’Ajuntament de Palma, integrant dins aquesta el personal provinent de l’IMOV.

Cinquè. Definir les funcions dels llocs de treball del personal laboral que s’integren:

1.     Auxiliar administratiu L00060001:

-  A més de les funcions genèriques, les funcions específiques de registre i autoliquidació de llicències de l’Àrea d’infraestructures.

2.     Cap de secció administrativa L00030002:

Funcions genèriques:

-        Controlar, coordinar i supervisar el personal adscrit a la secció i als negociats que en puguin dependre.

-        Emetre informes

-        Donar assistència i suport tècnic dins l’àmbit de competències de la subescala d’ascripció del lloc de treball.

-        Executar i gestionar les decisions dels òrgans i unitats superiors i efectuar estudis i anàlisis.

-        Conèixer i aplicar la normativa vigent que afecti als assumptes de la Secció així com a les eines informàtiques per dur-la a terme.

-        Complir i fer complir al personal sota el seu comandament, les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d’actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.

-        Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d’entre les que corresponen a l’escala, subescala, classe, especialitat o categoria d’ascripció del lloc de treball.

Funciones específiques: Dur un control en format escrit, conjunt i comú amb el Servei administratiu de l’estat de tramitació dels expedientes d’aquest servei, en especials dels expedients de contractació major, subvencions i convenis, conforme als protocols i procediments establers, gestionant amb la Secció administrativa el seu impuls procedimental, amb l’adient trasllat informatiu a les Capsalies del servei administratiu i del departament.

3.     Ajudant d’obres L00100001:

Funciones específIques:

-        Col·laborar amb els tècnics municipals en les funcions de control d’obres, ocupacions de via pública per obres i subsòl.

-        Verificar l’existència i adequació de la llicència.

-        Informar al superior jeràrquic de l’estat de les obres, ocupacions de via pública per obres i subsòl.

-        Donar trasllat al superior jeràrquic de les peticions d’ocupacions de via pública per obres, subsòl i/o obres competència de  l’Àrea d’Infraestructures.

-        Elaboració de documentació gràfica que sigui requerida.

-        Presa de dades i replanteig.

-        Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.

-        Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.

4.     Cap de secció tècnica L00020001:

Funcions genèriques:

-        Controlar, coordinar i supervisar el personal adscrit a la secció i als negociats que en puguin dependre.

-        Emetre informes

-        Donar assistència i suport tècnic dins l’àmbit de competències de la subescala d’ascripció del lloc de treball.

-        Executar i gestionar les decisions dels òrgans i unitats superiors i efectuar estudis i anàlisis.

-        Conèixer i aplicar la normativa vigent que afecti als assumptes de la Secció així com a les eines informàtiques per dur-la a terme.

-        Complir i fer complir al personal sota el seu comandament, les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d’actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.

-        Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d’entre les que corresponen a l’escala, subescala, classe, especialitat o categoria d’ascripció del lloc de treball.

Funciones específiques:

-        Planificar els treballs del personal al seu càrrec

-        Avaluar i proposar mesures que facilitin i preservin l’ús, servei i estat de les vies, espais lliures públics per parts de les empreses i serveis públics i privats rellevant per la coordinació de les actuacions dels diferents agents.

Sisè. Aquest Acord  tindrà efectes a partir de l’1 de gener de 2018 (inclòs).

Setè. Comunicar aquest acord al Registre de Personal, al regidoria de l’Àrea d’Infraestructures, a la delegada del personal laboral de l’Ajuntament de Palma i als treballadors i treballadores integrats, advertint-los dels recursos administratius i/o judicials escaients

Vuitè.- Publicar el present Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Novè.- Donar compte d’aquest Acord al Ple Municipal.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 19 de desembre de 2017

El cap de departament de Personal

(p.d. Decret de Batllia núm. 3000/2014,BOIB núm.36, de 4 de març de 2014)

Antoni Pol Coll

PROPOSTA 484 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL LABORAL

ÀREA:

AIA

ÀREA DELEGADA D'INFRAESTRUCTURES I ACCESSIBILITAT

ÒRGAN:

AIA010

COORDINACIÓ GENERAL D'INFRAESTRUCTURES I ACCESSIBILITAT

UNITAT:

AIA0101200

DEPARTAMENT D'INFRAESTRUCTURES / SERVEI ADMINISTRATIU


                                                                                            LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CE

CLAB

FP

ADM

TJ

TH

NIVELL

CATEGORIA/ESPECIALITAT

REQUISITS

CAT

OBS

L00030002

CAP DE SECCIÓ ADMINISTRATIVA

1

G

0

PC: 2

C

AJP

JG1

H1

5

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA

C1

AA

L00060001

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA

3

G

C

AJP

JG1

H1

5

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA

B2

AA

UNITAT:

AIA0101910

DEPARTAMENT D'INFRAESTRUCTURES / SERVEI D'ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ D'OBRES DE VIA PÚBLICA / OFICINA PALMA ACCESSIBLE


                                                                                            LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CE

CLAB

FP

ADM

TJ

TH

NIVELL

CATEGORIA/ESPECIALITAT

REQUISITS

CAT

OBS

L00020001

CAP DE SECCIÓ TÈCNICA

1

G

0

PC: 1

C

AJP

JG1

H1

1

TÈCNIC/A DE GRAU MITJÀ

B2

AA

L00100001

AJUDANT D'OBRES

5

G

C

AJP

JG1

H1

2

AJUDANT D'OBRES

B2

AA

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

G

GENÈRIC

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

AA

A AMORTITZAR

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

0

 €

 €

PC

PLUS CAPÇALIA

1

4.716,72€

2

1.061,16€