Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 14357
Registre de Personal. Modificació del lloc de treball de cap de Servei d’Accessibilitat, Control i Ocupació de la Via Pública. MF-489
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 29 de novembre de 2017, es va aprovar el següent:
“PRIMER.- Aprovar la proposta de modificació de la Relació de Llocs de Treball, relacionada anteriorment (MF 489), descrita a l’annex adjunt, d’acord a la petició efectuada per l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat en data 6 de novembre de 2017, tot això havent estat aprovada la proposta de l’esmentat lloc de treball amb els representants sindicals a la Mesa General de Negociació de Funcionaris el dia 16 de novembre de 2017.
SEGON.- Aprovar les funcions específiques del lloc de treball que es relacionen a continuació:
- “Coordinar actuacions entre particulars, empreses de serveis, empreses públiques, serveis municipals i altres administracions, entre d’altres, a la via pública i, especialment, les referides a accessibilitat.
- Supervisar la planificació i execució de les obres a la via pública pel que fa a les condicions d’execució establertes per la concessió d’informe pel mateix Servei.
- Donar suport a Contractació, i en especial a la Mesa de contractació, en el procediments de licitació quan sigui requerit al dit efecte.
- Promoure i impulsar l’elaboració dels Plecs de Prescripcions Tècniques per a les licitacions pròpies de la seva competència i col·laborar amb el Servei Administratiu en la redacció de Plecs de Clàusules Administratives per a la prestació de serveis, obres o subministraments de la seva competència.
- Supervisar l’execució dels contractes de serveis de tot tipus, adscrits al seu Servei, coordinant i uniformitzant les accions desenvolupades a les diferents prestacions, vetllar pel compliment de les prestacions generals del contracte, proposant i tramitant a iniciativa pròpia o del Director del Contracte, les accions correctores de tot tipus, que correspongui aplicar, de conformitat amb el previst en els Plecs Tècnics i Administratius.
- Col·laborar i supervisar els projectes del departament i de tercers en matèria d’accessibilitat.
- Estudiar les necessitats d’actuació en el béns objecte de millora de l’accessibilitat i pressupostar-les.
- Programar, organitzar, executar i supervisar el pressupost del concret servei; remetent les concretes propostes motivades en matèria pressupostària al Servei Administratiu a l’efecte de tramitar la seva execució.
- Realitzar actes de tràmit en els expedients de la seva competència.
- Promoure i implantar les mesures infraestructurals, organitzatives i procedimentals oportunes perquè els equipaments, infraestructures i serveis municipals siguin accessibles i respondre a les necessitats dels ciutadans en matèria d'accessibilitat.
- Coordinació de l'Oficina Palma Accessible.
- Traslladar a les diferents àrees municipals les instruccions necessàries i oportunes en matèria de accessibilitat.
- Control i seguiment de l'accessibilitat de les infraestructures i equipaments municipals.”
TERCER.- La data d’efectes d’aquest acord serà la del dia següent de la seva aprovació per la Junta de Govern.
QUART.- Notificar el present acord a l’Àrea interessada i publicar-ho en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 12 de desembre de 2017
Cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 489 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
AIA |
ÀREA DELEGADA D'INFRAESTRUCTURES I ACCESSIBILITAT |
ÒRGAN: |
AIA010 |
COORDINACIÓ GENERAL D'INFRAESTRUCTURES I ACCESSIBILITAT |
UNITAT: |
AIA0101900 |
DEPARTAMENT D'INFRAESTRUCTURES / SERVEI D'ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ D'OBRES DE VIA PÚBLICA |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F20250081 |
CAP DE SERVEI D'ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ D'OBRES DE VIA PÚBLICA |
1 |
S |
26 |
112 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT ENGINYERIA TÈCNICA D'OBRES PÚBLIQUES |
|
B2 |
|
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F20250081 |
CAP DE SERVEI D'ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ D'OBRES DE VIA PÚBLICA |
1 |
S |
26 |
112 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ENGINYER/A DE CAMINS, CANALS I PORTS |
|
B2 |
|
LLEGENDA
|
|
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
GR |
GRUP |
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
112 |
18.155,62 € |
|
|