Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 14352
Registre de Personal. Creació de l’especialitat de TAE Orientador/a laboral
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 22 de novembre de 2017, es va aprovar el següent:
“1. Crear l’especialitat de Tècnic en Administració Especial en Orientació laboral, atenent a la proposta realitzada per la Gerent del Patronat Municipal de reallotjament i reinserció social de data de 15 de març de 2017 als efectes de la integració del personal laboral del Patronat Municipal de Reallotjament i reinserció social, en concret un TAE mitjà en orientació laboral, una vegada negociada amb el sindicats en mesa de negociació conjunta de data de 16 de novembre de 2017.
2. Concretar les característiques de l’especialitat esmentada:
Grup: A2
Funcions específiques:
- Dur a terme l’atenció individual de les persones en edat laboral
- Dissenyar, implementar i avaluar els projectes formatius i laborals
- Dissenyar itineraris d’inserció sociolaboral.
- Proposar intervencions encaminades a millorar l’ocupabilitat de les persones usuàries i facilitar l’accés al mercat laboral.
- Donar suport a l’equip d’atenció social
- Realitzar els informes necessaris dins els seus àmbit d’actuació
- Complir les directius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d’actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d’entre les que corresponen a l’escala, subescala, classe, especialitat o categoria d’adscripció del lloc de treball.
Titulacions d’accés:
Grau o primer cicle d’ensenyament universitari d’Educació social
Grau o primer cicle d’ensenyament universitari de Psicopedagogia
Grau o primer cicle d’ensenyament universitari Pedagogia
Grau o primer cicle d’ensenyament universitari de Psicologia
Grau o primer cicle d’ensenyament universitari de Treball social
Grau o primer cicle d’ensenyament universitari de Relació laboral.
3. Publicar el contingut del present Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. ”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 12 de desembre de 2017
Cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar