Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 14718
Acord del Ple de l’Ajuntament d’Eivissa d’aprovació inicial de la modificació de la Ordenança municipal reguladora del servei d’estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a la via pública

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament d’Eivissa en sessió ordinària celebrada el dia 22 de decembre de 2017 acordà l'aprovació inicial de la modificació de l’art. 4.2 de la Ordenança municipal reguladora del servei d’estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a la vía pública. El text de l’acord aprovat inicialment diu el següent:

«PRIMER.- Aprovar inicialment la modificació de l'art. 4. apartat 2 de l'Ordenança municipal reguladora del servei d’estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a la via pública per afegir un nou supòsit d'excepció a aquesta ordenança per als vehicles elèctrics amb la redacció que es recull tot seguit:

« 4.2. En cadascuna de les zones on entri en vigor l'estacionament regulat, podran aparcar gratuïtament i sempre que acrediten la seva identitat els vehicles següents:

- ambulàncies i metges en visita d'urgència

- vehicles de minusvàlids degudament identificats

- Policia Nacional, Guàrdia Civil i Policia Local

- Bombers

- Serveis vinculats a l'Ajuntament. El número total de targetes especials concedides als Serveis vinculats a l'Ajuntament no podrà en cap cas superar les 100 unitats.

- Els vehicles elèctrics de més de dues rodes degudament identificats amb el distintiu de vehicle elèctric. (Distintiu autonòmic MELIB i/o distintiu zero emissions DGT).Les condicions per a l'obtenció i el disseny del citat distintiu es regularà mitjançant decret de alcaldia.»

SEGON. Sotmetre aquesta modificació de l'Ordenança municipal a informació pública i audiència dels interessats, amb publicació en el Butlletí Oficial de la Província i tauler d'anuncis de l'Ajuntament, per un termini de trenta dies perquè puguin presentar reclamacions o suggeriments, que la Corporació resoldrà

Si no es presenten reclamacions o suggeriments en el termini esmentat, es considerarà aprovada definitivament sense necessitat d'Acord exprés pel Ple.»

Motiu pel qual se sotmet aquest a informació pública, per tal que durant el termini de 30 dies la ciutadania i persones legítimament interessades puguin formular reclamacions, objeccions o suggeriments, entenent definitivament aprovat l’acord inicialment aprovat, en cas de no existir reclamacions o suggeriments.

Tot això en compliment del que disposen els articles 49 i 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, i l'article 56 del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local.

Eivissa, de desembre de 2017

L’alcalde,