Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS
Núm. 14148
Licitació de la realització d'un contracte mixt de subministrament i serveis per al disseny, maquetació, impressió i muntatge del talonari de descomptes del Pack Jove 2018
1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Institut Balear de la Joventut.
b) Dependència que tramita l’expedient: Àrea de Carnet Jove.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Àrea de Carnet Jove.
2) Domicili: Carrer de l’Uruguai, s/n–Velòdrom Palma Arena.
3) Localitat i codi postal: Palma-07010.
4) Telèfon: 971 17 89 37.
5) Fax: 971 17 89 27.
6) Adreça electrònica: vsolera@ibjove.caib.es.
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant: http://plataformadecontractacio.caib.es.
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.
d) Nombre d’expedient: 700/2017.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: mixt de subministrament i serveis.
b) Descripció: disseny, maquetació, impressió i muntatge del talonari de descomptes del Pack Jove 2018.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no.
d) Lloc d’execució/lliurament. El lliurament dels talonaris s'haurà de realitzar a dos llocs:
- un 15 % dels exemplars, s'hauran de lliurar a l'Institut Balear de la Joventut, a l'àrea de Carnet Jove, C/ de l'Uruguai, s/n 07010 de Palma de les 9h a14h.
- un 85 % dels exemplars, s'hauran de lliurar a Districenter, Zona Franca, Sector B Carrer B núm. 7 08040 de Barcelona de les 9h a les 13,15h.
e) Termini d’execució/lliurament.
Durada del contracte: un any, prorrogable un any més. Termini d'execució total: fins al 30 de setembre de 2019. Terminis d'execució parcials: fins al 30 de setembre de 2018, per al primer any. Fins al 30 de setembre de 2019, en cas de pròrroga d'un any.
Data d'inici del subministrament: gener 2018.
f) Admissió de pròrroga: sí, fins el 30 de setembre de 2019.
g) Establiment d’un acord marc: no.
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no.
i) CPV: 798000002.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no.
d) Criteris d’adjudicació: els criteris que serveixen per a l'adjudicació del contracte, per ordre decreixent d'importància són la proposició econòmica que se valorarà de menor a major, obtenint la màxima puntuació l'oferta econòmica més barata amb una ponderació fins a un màxim d'un 95 %, i fins a un màxim de 5 % la proposició tècnica (criteri social) que valorarà l'increment de sous de l'equip responsable del contracte respecte dels salaris mínims establerts segons el conveni col·lectiu d'arts gràfiques, manipulats de paper, manipulats de cartró, editorials i indústries auxiliars.
4. Valor estimat del contracte: d’acord amb l’apartat A4 del plec de clàusules particulars.
5. Pressupost base de licitació:
L'import el pressupost IVA exclòs és de 16.528,93 €, (IVA 3,471,07). El total del pressupost de licitació és de 20.000 €.
6. Garanties exigides:
Provisional: no.
Definitiva: el 5 % de l’import de l'import d'adjudicació (o del pressupost de licitació quan la quantia del contracte es determina en funció de preus unitaris; o del preu màxim fixat, en el cas dels contractes amb preus provisionals) (IVA exclòs)
7. Requisits específics del contractista
a) Classificació: no.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: d’acord amb l’apartat F (F0 a F5) del plec de clàusules particulars.
c) Altres requisits específics: no.
d) Contractes reservats: no.
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data d’enviament de l’anunci al DOUE: no.
b) Data límit de presentació: setze dies naturals a contar des del dia següent al de la publicació en el BOIB. En el cas que aquest dia fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini se prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.
c) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules particulars.
d) Lloc de presentació:
1. Dependència: Àrea de Carnet Jove de les Illes Balears.
2. Domicili: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena).
3. Localitat i codi postal: Palma–07010.
4. Adreça electrònica: vsolera@ibjove.caib.es.
e) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no.
f) Admissió de variants: no.
g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des del dia de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes
a) Descripció: en els terminis exposats en el plec de clàusules particulars.
b) Adreça: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena).
c) Localitat i codi postal: Palma-07010.
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a un màxim de 300 €.
11. Altres informacions: no.
Palma, 11 de desembre de 2017
El president de l’Institut Balear de la Joventut
Carles Gonyalons Sureda