Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 14071
Correcció d’errades advertides en la publicació de la Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 4 de desembre de 2017 per la qual s’aprova la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació del Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu tècnic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals
Versió PDF
Antecedents
1. En el BOIB núm. 151, de 12 de desembre de 2017, es va publicar la Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 4 de desembre de 2017 per la qual s’aprova la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació del Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu tècnic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals
2. S’ha advertit una errada en el punt 3.a) de l’annex 1 (bases específiques de la convocatòria), en relació amb el requisit de titulació, el qual es rectifica segons l’annex d’aquesta Resolució.
Fonaments de dret
1. L’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. L’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Rectificar l’errada advertida al punt 3.a) de l’annex 1 (bases específiques de la convocatòria) de la Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques del 4 de desembre de 2017 per la qual s’aprova la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació del Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu tècnic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals, en els termes que estableix l’annex d’aquesta Resolució.
2. Rectificar el punt 4.2 de l’annex 1, en els termes que estableix l’annex d’aquesta Resolució.
3. Rectificar el punt 3 de l’annex 3, en els termes que estableix l’annex d’aquesta Resolució.
4. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears , en els taulers d’anuncis de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) i de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, i també en el web <http://oposicions.caib.es>.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, en el termini d’un mes comptador a partir de l’endemà que s’hagi publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa de Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució, d’acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma,13 de desembre de 2017
La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques
Catalina Cladera i Crespí
ANNEX
Correcció d’errada advertida
En l’annex 1, on hi diu:
3.Requisits i condicions generals de les persones interessades
a) La titulació exigida per a l’accés al cos facultatiu tècnic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals: títol de grau , diplomat universitari, Enginyer tècnic, arquitecte tècnic o equivalent i estar en possessió del títol acreditatiu de la formació per a l’exercici de funcions de nivell superior en prevenció de riscs laborals, d’ acord amb el que estableix el Reial Decret 39/1997, de 17 de gener, pel qual s’ aprova el Reglament dels Serveis de Prevenció.
4. 2 termini
El termini de presentació de sol·licituds, telemàticament o presencialment, comença l’endemà que es publiqui la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i finalitza dia 12 de gener de 2018.
Hi ha de dir:
3.Requisits i condicions generals de les persones interessades
a. La titulació exigida per a l’accés al cos facultatiu tècnic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, escala prevenció de riscs laborals, especialitat prevenció de riscs laborals: enginyeria tècnica o arquitectura tècnica y títol superior en prevenció de riscs laborals,especialitat seguretat.
4.2 termini
El termini de presentació de sol·licituds, telemàticament o presencialment, comença l’endemà que es publiqui la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i finalitza dia 15 de gener de 2018.
En l’annex 3, on hi diu:
3. Termini
El termini de presentació de sol·licituds, telemàticament o presencialment, comença l’endemà que es publiqui la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i finalitza dia 12 de gener de 2018.
Hi ha de dir:
3. El termini de presentació de sol·licituds, telemàticament o presencialment, comença l’endemà que es publiqui la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i finalitza dia 15 de gener de 2018.