Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 14068
Departament d'Infraestructures i Accessibilitat. Exp. 2017/1340. Acord d'aprovació de l'inici d'expedient, del plec de clàusules administratives particulars i del de prescripcions tècniques per a la contractació del subministrament de materials diversos d'obra civil per a les brigades municipals del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma
La Junta de Govern en sessió de data 13 de desembre de 2017 va aprovar l’inici d’expedient i el Plec de clàusules administratives particulars i el de prescripcions tècniques que regiran l’adjudicació de la contractació del subministrament de bens diversos d’obra civil per a les brigades del Departament d’Infraestructures i Accessibilitat de l’Ajuntament de Palma.
Conformement al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, es publica aquest anunci, per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al·legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Palma, 14 de desembre de 2017
El cap de secció del Servei Administratiu
pd Decret de batlia núm. 3000 de 26 de febrer de 2014
(BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)
Miquel Gil Torrens