Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 13981
Resolució del Director General del Servei de Salut de 12 de desembre de 2017 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, un lloc de cap de personal subaltern de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital de Manacor
Versió PDF
De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB n.º 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB n.º 87/2011, d'11 de juny), dicto la següent
Resolució
Acordar la convocatòria pública d'un lloc de cap de personal subaltern de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital de Manacor, d'acord amb les especificacions següents:
1) Requisits:
Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis de la categoria Zelador/a i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana legalment establert (B1). Aquests requisits han de complir-se en la data de publicació de la convocatòria.
2) Mèrits -que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria:
a) Serveis prestats (màxim 60 punts):
– Serveis prestats en la categoria estatutària de Zelador/a 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.
b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al que s'opta (màxim 60 punts):
– Llocs de prefectura (màxim 40 punts):
▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 18 ........................................................................... 0,20 punts per cada mes complet.
▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 18 0,15 punts per cada mes complet.
▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 18 ........................................................................... 0,10 punts per cada mes complet.
– Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al que s'opta, segons el que s'estableixi en la convocatòria (màxim 20 punts)………………………….. 0,10 punts per cada mes complet.
c) Formació relacionada amb el lloc al que s'opta (màxim 30 punts):
– Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc al que s'opta .………………………………….….……………..….……0,10 punts
A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:
- seguretat del pacient
- mobilització de malalts
- normativa estatutària
- qualitat
- lideratge emocional
- qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció justificadament consideri relacionada amb les funcions del lloc.
- Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:
* Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2.3 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.
En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic conforme a l'article 2.2.a) de la Llei 39/2015, l'interessat ha d'acreditar aquesta condició.
* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.
* Realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.
– Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell B2 de català …………………..………3 punts
– Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C1 de català ………………………..…4 punts
– Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C2 de català ……………..…..………5 punts
(Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que posseeixi el concursant i sempre que no sigui un requisit de la corresponent categoria estatutària)
– Per tenir el certificat de nivell I (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el previst en l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) ………………….……..………1 punt
(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)
3) Característiques del lloc convocat:
La persona que obtingui el lloc tindrà la dependència -orgànica i funcional- establerta per a un cap de personal subaltern de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital de Manacor, i exercirà les funcions pròpies de la seva denominació (article 9 de l'Estatut de personal no sanitari), entre elles les següents:
a) Exercir la prefectura de personal de zeladores i ordenar i dirigir el compliment de les seves tasques.
b) Supervisió i coordinació del personal subaltern de l'Hospital.
c) Control horari i funcional del personal subaltern
d) Mantindrà el règim establert per l'Adreça per a l'accés de pacients, visitants i personal a les diferents dependències
e) Cuidarà de la presència i neteja del seu personal, especialment revisant i exigint la uniformitat reglamentària
f) Participar activament a les reunions d'equip, recolzant la integració de personal, i ajudar a mantenir un ambient participatiu
g) Col·laborar en la gestió i planificació de torns, així com el seu registre en l'aplicació informàtica corresponent.
h) Altres funcions que li encomani el titular de la gerència
4) Les persones aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.
5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, ha de presentar-se en el termini de vint dies naturals a explicar a partir de l'endemà a la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Ha de formalitzar-se en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
6) Comissió de Selecció:
- President: Francisco Crespí Alemany (designat pel director general del Servei de Salut)
Vocals:
- Francisco Servera Pericás (designat pel director general del Servei de Salut)
- Francesca Rosa Rosal Obrador (designada per la directora gerent del centre)
- Juana María Vidal Lladó (designada pel director de gestió i serveis generals del centre)
- Secretari: Asunción Álvarez Fuster (designada per el directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)
Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a explicar des de l'endemà a la data de la seva notificació. No es podrà interposar un recurs contenciós mentre no es dicti resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
També pot interposar-se directament un recurs contenciós -administratiu davant els jutjats del contenciós -administratiu de Palma en el termini de dos mesos a explicar des de l'endemà a la data de publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós -administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.
Palma, a 12 de desembre de 2017.
El Director General de l'Ib-Salut.
(P.d. Resolució de la Consellera de Salut de 13 de gener de 2016; BOIB de 21de gener de 2016)
(Fernando Gil Burguera)