Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 13904
Licitació del contracte de subministrament de productes de neteja per als centres sociosanitaris Can Blai, Can Raspalls i Sa Serra, d'Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de las Illes Balears.

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c) Obtenció de documentació i informació:

d) Dependència: Departament de Gestió

e) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.

f) Localitat i codi postal: Palma, 07006

g) Telèfon: 971177707/971177737

h) Telefax: 971176316

i) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

j) Adreça d’internet del perfil de contractant; https://contrataciondelestado.es/

k) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des de el dia següent al de la publicació d'aquest anunci al BOIB

l) Número d’expedient: 23/2017 Obert/Subm

m) Condicions especials d’execució: s’estableixen condicions especials d’execució de caràcter social

2. Objecte del contracte

a) Tipus: contracte privat

b) Descripció de l’objecte del contracte: subministrament de productes de neteja per als centres sociosanitaris gestionats per la Fundació a Eivissa

c) Lloc d’execució: Eivissa

1) Domicili, localitat i codi postal dels edificis a subministrar:

- Residència i Centre de Dia Can Blai (Rotonda de Sant Carles-Es Canar s/n, 07840 Santa Eulària des Riu)

- Residència i Centre de Dia Can Raspalls (Carrer de Can Raspalls s/n, 07817 Sant Jordi. Sant Josep de Sa Talaia)

- Residència i Centre de Dia Sa Serra (Carrer Oronella 4, 07820 Sant Antoni de Portmany. Eivissa).

d) Termini d’execució: 2 anys

e) Admissió de pròrroga: no.

f) CPV: 39830000

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica (90%)

- Criteris de caràcter social (10%)

4. Valor estimat del contracte: 202.857,28 €.

5. Pressupost base de licitació

Import net: 202.857,28 €

Import total amb IVA: 245.457,31 €

6. Garanties demanades:

Provisional: No es demana

Definitiva: 5% del preu de licitació, al determinar-se la quantia del contracte en funció de preus unitaris.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no obligatòria

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera, a triar pel licitador:

a) Justificant de l'existència d'una assegurança per riscos professionals.

Criteri de selecció: L'assegurança haurà de cobrir un import igual o superior a 300.000,00 €.

b) Declaració del volum anual de negocis dels darrers tres exercicis, o be volum anual de negocis dels darrers tres exercicis dins l'àmbit al que es refereix aquest contracte.

Criteri de selecció: L'any de major volum de negocis dels darrers tres anys haurà de ser per import igual o superior a una vegada i mitja el valor anual mitjà del present contracte, això és, 152.142,75 €.

2) Solvència tècnica i professional:

a) Mitjans: Relació signada pel contractista dels principals subministraments efectuats en els darrers cinc anys.

b) Criteris de selecció i requisits mínims: Els subministraments efectuats en els darrers cinc anys hauran de ser de igual tipus al que correspon l'objecte del contracte, amb import, dates i destinatari, públic o privat d'aquestos.

El requisit mínim serà que el import anual acumulat a l'any de major execució -IVA exclòs- sigui igual o superior al 70% de la anualitat mitja del contracte, això és, a 71.0001 €.

8. Presentació de les ofertes:

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des de el dia següent al de la publicació d'aquest anunci al BOIB, a les 14:00 hores.

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: Es comunicarà oportunament

10: Subcontractació: no es permet

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 500,00 € (cinc-cents euros).

 

Palma, 7 de desembre de 2017

La gerent,

Alexandra Pavlovic Djurdjev