Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT

Núm. 14012
Licitació servei per al manteniment de la xarxa s'estacions de vigilancia de la qualitat de l'aire del Govern de les Illes Balears 2018-2021

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora

a.- Organisme: Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat 

b.- Dependència que tramita l'expedient: Secció de Contractació

c.- Perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

d.- Número d’ expedient: CONTR 2017/4450

2.- Objecte del contracte

a.- Descripció de l'objecte:  servei per al manteniment de la xarxa d''estacions de vigilància de la qualitat de l'aire del Govern de les Illes Balears 2018-2021

b.- Núm. lots: -

c.- Lloc d'execució: Illes Balears

d.- Termini d'execució o data límit entrega (mesos): Total: trenta-sis (36) mesos 

3.- Tramitació, procediment i forma d'adjudicació.

a.- Tramitació: ordinària

b.- Procediment: obert

c.- Criteris d'adjudicació: diversos criteris, inclou criteris de caràcter social

d.- Condicions especials d'execució: les previstes en la lletra M del plec de clàusules administratives particulars

4.- Pressupost base de licitació

Pressupost sense IVA 292.440,23 €

IVA: 61.412,45 €

Pressupost IVA inclòs 353.852,68 €  

5.- Garanties.

Definitiva: 5% de l'import base d'adjudicació

6.- Obtenció de documentació i informació.

a.- Entitat: Direcció General d'Energia i Canvi Climàtic o en la plataforma de contractació del sector públic

b.- Data límit d'obtenció de documentació i informació: ---

7.- Requisits específics del contractista.

a.- Classificació (grup, subgrup i categoria): veure en el plec

b.- Altres requisits: veure en el plec de clàusules administratives particulars que regeixen en aquesta contractació Apartat F

c.- Empreses no espanyoles d'estats membres Unió Europea: veure en el plec

8.- Presentació de les ofertes o de les sol.licituds de participació:

a.- Data límit de presentació: 9 de gener de 2018. Hora límit: 14:00 h.

b.- Documentació a presentar: s'ha de presentar la documentació establerta en el plec de clàusules administratives particulars que regeixen en aquesta contractació

c.- Lloc: Secció de Contractació de la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat

Domicili: carrer de La Palma, núm. 4

Localitat i codi postal: 07003, Palma

Telèfon: 971.17.73.00 Fax 971.176947 

d.- Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir s' oferta: veure plec

e.- Admissió de variants : veure plec

9.- Obertura de les ofertes.

a.- Entitat: Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat. Secció Contractació

b.- Domicili: carrer de La Palma, 4

c.- Localitat i codi postal: Palma 07003

d.- Data i hora: es notificarà per correu electrònic als licitadors

10.- Altres informacions: ---

11.- Despeses anunci: seran a càrrec de l'adjudicatari: Import màxim: 1.500,00 €

12.- Data publicació de l'anunci al DOUE: 2 de desembre de 2017

 

Palma, 12 de desembre de 2017

La secretaria general 

Núria Collado Edo