Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEIS DE MILLORA AGRÀRIA I PESQUERA (SEMILLA)
Núm. 13995
Licitació de la contractació del subministrament d’adquisició, lliurament, descàrrega i col·locació a l’interior del magatzem de SEMILLA de productes fitosanitaris per dur a terme una campanya de xoc per combatre els potencials insectes vectors que transmeten el bacteri Xylella Fastidiosa a les Illes Balears 2018. CO 11/2017
1.- Entitat adjudicadora: Serveis de Millora Agrària i Pesquera (SEMILLA)
a) Número d’expedient: CO 11/2017
2.- Objecte del contracte
a) Descripció de l’objecte: Adquirir, lliurar, descarregar i col·locar a l’interior del magatzem de SEMILLA productes fitosanitaris per dur a terme una campanya de xoc per combatre els potencials insectes vectors que transmeten el bacteri Xylella Fastidiosa a les Illes Balears 2018.
b) Lloc de lliurament: La mercaderia ha d’ésser lliurada, descarregada i col·locada a l’interior del magatzem de SEMILLA ubicat al C/ d’Eusebi Estada, nº 145, CP 07009, Palma, d’acord amb les comandes realitzades i la cadència sol·licitada per SEMILLA.
c) Duració: el termini d’execució és d’un any, sense pròrroga
d) Divisió per lots i número: si, 6 lots
3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a) Tramitació: Ordinària
b) Procediment: Obert
c) Forma: Concurs
4.- Pressupost base de licitació de tots els lots.
a) Pressupost màxim sense IVA de tots els lots: 153.211,00 € (cent cinquanta-tres mil dos-cents onze Euros)
b) Import d’IVA de tots els lots: 15.321,10 € (quinze mil tres-cents vint-i-un Euros amb deu cèntims)
c) Pressupost màxim IVA inclòs de tots els lots: 168.532,10 € (cent seixanta-vuit mil cinc-cents trenta-dos Euros amb deu cèntims)
5. Garanties.
a) Provisional: No
b) Definitiva: Si. Retenció del preu del 5% de la despesa màxima autoritzada
6.- Obtenció de documentació i informació.
a) Entitat: SEMILLA
b) Domicili: C/ d’Eusebi Estada, 145, Palma, 07009
c) Telèfon: 971 78 73 77
d) Fax: 871 11 68 38
e) Correu electrònic: contractacio@semilla-caib.es
f) Perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma
g) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins a la fi del termini de presentació de proposicions
7.- Requisits específics del contractista.
a) Classificació (grup, subgrup i categories): no escau
b) Altres requisits exigits en el Plec de Clàusules Administratives Particulars:
- Solvència econòmica: Acreditació mitjançant la presentació de comptes anuals o de l’impost de societats del volum anual de negocis de venda de productes de cada lot per l’import establert en el Plec de Clàusules Administratives.
- Solvència tècnica: La solvència tècnica s’acredita mitjançant: Descripcions dels productes a subministrar, l'autenticitat dels quals es pugui certificar a petició de SEMILLA.
8.- Presentació de les ofertes:
a) Data límit: El setzè dia natural a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci al BOIB
b) Hora límit: 14:00 hores
c) Documentació a presentar: es presenta la documentació establerta al Plec de Clàusules Administratives Particulars
d) Lloc: SEMILLA. C/ d’Eusebi Estada, 145. Palma, 07009
e) Admissió de variants o millores: No.
g) Revisió del preu: No s’admet
9.- Obertura d’ofertes.
a) Data, hora i lloc: es comunicarà als licitadors
10.- Altres informacions:
11.- Despeses anuncis: a càrrec de la contractant
12.- Data de tramesa de l’anunci al ‘Diari Oficial de las Comunitats Europees’ (en el seu cas): No
13.- Pàgina Web on s’aniran publicant les informacions relatives al procediment i on es poden obtenir els plecs: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma
Palma, 13 de desembre de 2017
La Directora gerent
Immaculada Munar Pascual