Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'INNOVACIÓ, RECERCA I TURISME

Núm. 13932
Es fa pública la licitació del contracte de servei per a l’elaboració dels informes de bones pràctiques de les operacions cofinançades amb càrrec als programes operatius FEDER i FSE de Balears 2014-2020

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació:

— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

— Domicili: C/ de Montenegro, 5.

— Localitat i codi postal: Palma 07012

— Telèfon: 971 78 85 15

— Telefax: 971 17 69 12

— Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

—Adreça d’Internet del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

— Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2017/5322

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei

b) Descripció: elaboració dels informes de bones pràctiques de les operacions confinançades amb càrrec als programes operatius FEDER i FSE de les Balears 2014-2020

c) Divisió per lots: Sí, dos lots

d) Lloc d’execució/lliurament: direcció general de Fons Europeus (Serveis de Feder i Fse)

e) Termini d’execució: 3 anys i 11 mesos (De l’1 de gener de 2018, o data de formalització del contracte si fos posterior, fins al 30 de novembre de 2021)

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un Acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV: 794190004

3.Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d’adjudicació: diversos criteris (inclou criteris de caràcter social)

d) Condicions especials d’execució: No

4. Valor estimat del contracte: 97.000,04 euros.

5. Pressupost base de licitació:

Lot 1 (FEDER): Import net corresponent al servei: 64.350,02 euros. IVA: 13.513,50 euros. Import total: 77.863,52 euros

Lot 2 (FSE): Import net corresponent al servei: 32.650,02 euros. IVA: 6.856,50 euros. Import total: 39.506,52 euros

Aquest expedient es troba cofinançat en un 50% amb càrrec a l’assistència tècnica del programa operatiu FEDER 2014-2020 i del programa operatiu FSE 2014-2020 de les Illes Balears.

6. Garanties exigides

a) Provisional: no.

b) Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs)

7. Requisits específics del contractista

Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen a l’apartat F del Plec de clàusules administratives particulars.

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 16 dies naturals des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu passarà al primer dia hàbil següent. Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de Correus i anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, mitjançant fax o correu electrònic.

b) Hora límit: 12 hores

c) Modalitat de presentació: la que es detalla en la lletra C, del quadre de criteris d’adjudicació del contracte, del Plec de clàusules administratives particulars:

— Sobre núm. 1: “Documentació general”

— Sobre núm. 2: “Proposició econòmica”

— Sobre núm. 3: “Proposició Tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules”

— Sobre núm. 4: “Proposició Tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de          valor”

d) Lloc de presentació:

— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Vicepresidència i Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme.

— Domicili: carrer Montenegro, 5.

— Localitat i codi postal: Palma, 07012.

— Fax: 971 176912

— Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es.

9. Obertura d’ofertes

a) Adreça: carrer Montenegro, 5.

b) Localitat i codi postal: Palma, 07012.

c) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà a la plataforma de contractació de l’Estat..

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 500,00 €.

Palma, 11 de desembre de 2017

El secretari general

Josep Mallol Vicens