Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS
Núm. 13920
Resolució de la directora general de Política Lingüística d’11 de desembre de 2017 per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret pel qual es regula l’ús de les llengües oficials a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Fets
1. En data 22 de setembre la consellera de Cultura, Participació i Esports va ordenar l’inici del procediment i de la tramitació del Projecte de decret pel qual es regula l’ús de les llengües oficials a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. En data 5 de desembre de 2017 es va emetre la memòria d’anàlisi de l’impacte normatiu, d’acord amb la Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.
3. Tant la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, com la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, preveuen la possibilitat de sotmetre a informació pública els projectes de normes amb rang de llei i reglaments, tràmit que es considera oportú dur a terme per fomentar la participació ciutadana.
Fonaments de dret
1. Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.
2. Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.
3. Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre el Projecte de decret pel qual es regula l’ús de les llengües oficials a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a l’audiència de la ciutadania i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Política Lingüística (c. d’Alfons el Magnànim, 29, 1r, Palma), a la pàgina web de Participació ciutadana del Govern de les Illes Balears (http://participaciociutadana.caib.es) i a la pàgina web de la Direcció General de Política Lingüística (http://dgpoling.caib.es).
2. Fixar el termini d’audiència en quinze dies hàbils des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Política Lingüística (c. d’Alfons el Magnànim, 29, 1r, Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat «Participació en l’elaboració de normativa» de la pàgina web de Participació ciutadana del Govern de les Illes Balears, en el termini que s’estableix en l’apartat anterior.
4. Disposar que, sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que les fa, aquestes s’han d’afegir a l’expedient d’elaboració normativa, encara que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 11 de desembre de 2017
La directora general de Política Lingüística
Marta Fuxà Vidal